Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+30
Redcluod
admins arsle
PE Dal
berralarzon
formsvackan
Thetaxpayer
R.O.F.L
cleopatra
blueheaven
GustavAnder
Kakmonstret
RedCloud
ANNA2LINK
kanaljen
Sunrise
theward
Janne
Thecharmed
Stefan
Leena-66
DirtyDog
Susz X
lazy
Corven
Sniperace
fredrik rahm70
Regndrottning
KickTheRasist
SiP
MartinLindgren
34 posters

HEMLÖSHET...

Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

HEMLÖSHET... - Sida 9 Empty Sv: HEMLÖSHET...

Inlägg  Susz X 2009-03-09, 12:27

martin7lindgren skrev:Måndag och ny vecka, väntar med stor förhoppning att jag får besked att ta över mitt hyreskontrakt, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Men man vet aldrig, men så länge det finns liv finns det hopp! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Håller tummen Martin- för något som borde vara en självklarhet egentligen..
    Är glad för din skull- att du lyckats...
    Är tacksam oxå- att du delat med dig av verkligheten som den är!
    mvh/ Susz
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-10, 11:57

Idag är en dag som säkert ingen vill byta med dom som är hemlösa, No
    Nu har stans härbärgen slagit igen portarna och öppnar inte igen förens i kväll, No
    Kallt, blött och snö, värsta senariot för många människor! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-11, 11:17

Ska berätta en liten händelse med ett barn inblandat, som hände för ett xantal år sedan, med koppling till utsatta barn,No
    En vinterdag ungefär som idag, Like a Star @ heaven
    Vi var tre stycken hemlösa,som gick in i entren till ett höghus, en stor entre med ett stort element innanför porten där vi stog och värmde oss, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Efter en stund kommer en mamma med barnvagn mot huset, och sin kanska 7 årige son springande före i full hokeymundering, på väg hem från banan, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Han kommer inrusande i porten först, men när han såg oss tre, blev han helt paralyserad av ren skräck, No Like a Star @ heaven
    När mamman till slut var framme och såg oss tog hon tag i grabben och ruskade om honom och sa, jag har ju sagt att du ska akta dig för såna där och pekade på oss?
    Jag blev förbannad, vadå för oss, vi var ju helt ofarliga, en mamma som fostrar och skrämmer upp sin egen son för människor, No Like a Star @ heaven
    Som jag ser det var den grabben också utsatt, för sin egen mamma! No Like a Star @ heaven
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-11, 12:40

skulle åxå akta mej för tunga narkomaner (enligt dig själv i svd) och alkoholister som står och hänger i en trapp..

Speciellt som jag blivit hotad med en kanyl 2 ggr, samt skuren med en mattkniv i bröstet av en "kompisar" till dig.

Aggressiva narkomaner är inget barnvänligt mysigt liksom.

Inte ens EX narkomaner med dator aggressivitet på detta forumet=)

MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-11, 12:55

Nu messar jag Admin, Mr. Rahm,
    Accepterar inte dina grova lögner och falska anklagelser mot mig?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-11, 13:00

Att du ej tar ansvar för det du SJÄLV säger ..som tex i SVD artikeln om DEJ är inget nytt.

när tog du ansvar för NÅTT senast?

snarare skall du då stämma svenskadagbladet som skrev ner ordagrant vad du SJÄLV sade om ditt långvariga amfetamin missbruk eller kanske tvätta din egen mun med tvål.

"Han är också väldigt förvånad. Över hur lättvindigt man kan bilda bolag. Som ”gammal rövare” (eget uttryck), tidigare amfetamin­missbrukare och bostadslös i femton år har han absolut ingen kreditvärdighet."

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_435051.svd
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-11, 13:11

Yla på du Mr.Pajas, jag har skrivit till Admin och bett om råd mot dina lögner och falska påståenden, så elda på du bara? Twisted Evil
    Förövrigt är jag djävligt stolt att ha tagit tillbaks mitt liv, och det ska inte ett sånt skämt som du få förstöra! Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-11, 13:13

du SKALL vara STOLT över att ha lämnat skiten..

MEN även kanske ta ansvar för det som hände och acceptera ditt förflutna, detta har gjort dig till den du är idag, på ont och gott.

sedan kan vi ju ta upp dom över 254 rena påhopp och ständiga stalking fredddriiik raaaam du skrivit bara på 12 dagar som du varit blockerad av mig Åxå?=)

japp jag roade mej att räkna=)

MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-11, 13:17

ÖPPEN FRÅGA...? Question
    Finns det någon förutom jag som tycker att Mr.Rahms lögner, ryktespridning, kränkningar, enbart med avsikt att skada någon annan,
    inte hör hemma på ett forum som det här? Question
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-11, 13:19

"Han är också väldigt förvånad. Över hur lättvindigt man kan bilda bolag. Som ”gammal rövare” (eget uttryck), tidigare amfetamin­missbrukare och bostadslös i femton år har han absolut ingen kreditvärdighet."

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_435051.svd

nope martin sade ej detta och detta är ej martin i artikeln??=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-11, 13:25

Nu flyttar jag ner diskutionen om din avsiktliga lögnspridning mot mig på Gapa & Skrik tråden? Twisted Evil
    För får du som du vill Mr.Raahhhmmmm så kommer du förvandla varenda tråd du besöker till en Gapa & Skrik tråd! Twisted Evil
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-03-11, 14:39

martin7lindgren skrev:ÖPPEN FRÅGA...? Question
    Finns det någon förutom jag som tycker att Mr.Rahms lögner, ryktespridning, kränkningar, enbart med avsikt att skada någon annan,
    inte hör hemma på ett forum som det här? Question

Martin... ett tips...blockera fredrik. Då slipper du se det han skriver.

Jag har gjort det och det gör en otrolig skillnad! Forumet är mycket lugnare och trevligare nu utan att behöva läsa hans galla...

Allt som allt så tycker jag att forumet är mycket trevligare, lugnare och framförallt, sakligare när jag nu slipper läsa hans inlägg. Otroligt så mycket plats han tar!! Wink

Jag märker STOR skillnad på hans frånvaro. flower

(Jag kommer säkert att få skit för detta inlägg)

queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-11, 16:30

Hmmm. det tål att tänka på, mig får du ingen skit från iallafall!
    Men rent allmänt så är det en gåta för mig att Mr:Rahm tillåts härja som han gör?
    Helst skulle man vilja trycka upp ett äpple i truten på honom, som man gör med julskinkan! No
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-03-12, 01:21

martin7lindgren skrev:Hmmm. det tål att tänka på, mig får du ingen skit från iallafall!
    Men rent allmänt så är det en gåta för mig att Mr:Rahm tillåts härja som han gör?
    Helst skulle man vilja trycka upp ett äpple i truten på honom, som man gör med julskinkan! No

Han e bara avis- för han vill väl synas i pressen men inte lyckats typ- sorgligt...eller så är hans mask ett rop på hjälp.. men då är det ju bättre att säga det då- inte försöka trycka ned andra- eller få en kick genom sin makt att spela på känslor här..nopp- sånt hör inte hemma på ett forum!No
    Leena-66

Antal inlägg : 175

Inlägg  Leena-66 2009-03-12, 08:38

Susz X skrev:
    martin7lindgren skrev:Hmmm. det tål att tänka på, mig får du ingen skit från iallafall!

Han e bara avis- för han vill väl synas i pressen men inte lyckats typ- sorgligt...eller så är hans mask ett rop på hjälp.. men då är det ju bättre att säga det då- inte försöka trycka ned andra- eller få en kick genom sin makt att spela på känslor här..nopp- sånt hör inte hemma på ett forum!No

Det är väl dags att ni släpper taget om fredrik..ni båda.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-12, 09:44

Ja du har rätt Leena, det är klart att vi andra på forumet som drabbas av Mr. Rahm låter honom hållas, No
    Men varför ska någon få bete sig hur som helst sen går vi på dom som han ger sig på, precis så som du gör nu Leena66, No
    Nu vet ju inte jag hur det fungerar i Finland,
    Men här fungerar det inte så, No
    Själv har jag ingen lust att ta skitr från någon jag aldrig gjort något mot, inte från dig heller! No
    Leena-66

Antal inlägg : 175

Inlägg  Leena-66 2009-03-12, 10:00

martin7lindgren skrev:Ja du har rätt Leena, det är klart att vi andra på forumet som drabbas av Mr. Rahm låter honom hållas, No
    Men varför ska någon få bete sig hur som helst sen går vi på dom som han ger sig på, precis så som du gör nu Leena66, No
    Nu vet ju inte jag hur det fungerar i Finland,
    Men här fungerar det inte så, No
    Själv har jag ingen lust att ta skitr från någon jag aldrig gjort något mot, inte från dig heller! No

Jag sa bara att det är dags att släppa taget - och gå vidare.
    Förövrigt vet jag inte hur sånt här fungerar i finland, eftersom jag har inte bodd där på snart 20 år, utan bor fortvarande i stockholm.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-12, 10:31

Själv är jag säker på att så fort denne Mr.Rahm slutar med sitt betende, och lägger ner stridsyxan så löser det sig av sig själv!
    Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Men nu har han visat att han inte är intresserad, han väljer som han säger att stänga av dom han inte vill lyssna på, och samtidigt försätta med sina angrepp,
    Att vägra lyssna och bara yla, är ingen bra metod, eller hur?
    Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Man säger ju att en bra talare är en god lyssnare!
    Så väljer man att stänga av vad andra säger, vägra lyssna, samtidigt som man eskalerar själv, så säger ju det en hel del om personen?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-12, 11:25

skulle åxå akta mej för tunga narkomaner (enligt dig själv i svd) och alkoholister som står och hänger i en trapp..

Speciellt som jag blivit hotad med en kanyl 2 ggr, samt skuren med en mattkniv i bröstet av "kompisar" till dig.

Aggressiva narkomaner är inget barnvänligt mysigt liksom.

Inte ens EX narkomaner med dator aggressivitet på detta forumet=)

Hans Glorifierande av sina dagar på gatan är skrämmande och visar enkom att han ej kan släppa det och har ett selektivt minne.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-12, 11:34

Du hinner fan inte mer än vakna innan du börjar sprida dina lögner om mig,
    Men Mr.Rahm, för att tala lite om dig nu, No
    Antingen så har du någon allvarlig brist i ditt förstånd, eller också är du helt enkelt korkad? No
    Hur länge tror du, att du kan bete dig som du gör, du är fånig, en riktigt barnslig 38 åring, No
    Dra för fan ut tummen någon gång och skärp till dig, tummen är inte till för att proppa igen rumpen på sig själv med! No
    Sunrise

Antal inlägg : 35

HEMLÖSHET... - Sida 9 Empty Gnällspik!

Inlägg  Sunrise 2009-03-16, 05:17

Varför ska vi tycka synd om dig för att du har gamla p-böter? Vore det inte bättre att låta bli att parkera där det inte är tillåtet. Du tänjer på gränserna och förväntar dig att få medlidande. Visst, kan man få p-böter någon gång i livet det händer väl många. Men, det betyder väl inte att man ska strunta i att betala dem. Det har du uppenbart gjort och därför känner åtminstone inte jag någon som helst medlidande med dig.
    Susz X
    Susz X

HEMLÖSHET... - Sida 9 Empty skit i energitjuvarna

Inlägg  Susz X 2009-03-16, 11:51

Hmm...och vart tog kärnan vägen?
    Hur många människor finns det egentligen i dag som lever utan grundtryggheten i att ha ett eget hem?
    Någon som vet?
    Och Martin- jag tänker inte försöka trycka ned dig för att du lyckats ta dig upp
    - för det ger jag dig en eloge. Lägg inte energin på att ens bemöta de som håller på med sådant- energin behövs för annat- viktigare saker- eller hur?
    Det är lätt i etern att dras ned/ tystas av knäppgökar som satt det i system- att tysta ned- för "syns inte finns inte"- och det är den allra största risken för då kommer aldrig en förändring att ske till det bättre heller...så skit i energitjuvarna..

flower flower flower

Senast ändrad av Susz X den 2009-03-16, 11:56, ändrad totalt 2 gånger
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-16, 11:54

Tycka synd om mig, tror du att jag söker medlidande, så kan du bara glömma det direkt, Evil or Very Mad
    Är det något jag lärt mig, så är det, att fixa allting själv så långt man kan,
    Särskilt från människor som dig sunrise, förväntar jag mig absolut ingenting! Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-16, 11:56

Tack för det suszX, hör vad du säger, och visst har du rätt, men det är ju inte alltid helt lätt att stillasittande och tyst låta en del vräka ur sig vad som helst? No
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-03-16, 12:06

martin7lindgren skrev:Tack för det suszX, hör vad du säger, och visst har du rätt, men det är ju inte alltid helt lätt att stillasittande och tyst låta en del vräka ur sig vad som helst? No

Nej- jag vet- och håller med dig. Det är en träningssak det där- kombinerat med att
    inte tillåta någon spela på ens känslor- som dessa energitjuvar är oerhört duktiga på- som om det ger dem själva kraft när de lyckas..
    De är inte värda det ...man kan tänka så- och man lär sig en hel del om dessas taktik genom att studera deras beteende...bara ett tips- något jag lärt mig mycket av på nätet faktiskt.
    Finns en del att läsa om sånt oxå- men det man ser själv lär man sig mest av.
    Och- du har ju varit utsatt för identitetsstöld..inte alltid är det ondska i dessa personer heller- snarare en bitterhet..med egna känslomässiga hämningar...alltså ofria personer..och jag håller med- klart man ska markera- nu gjorde jag det på ett annat sätt- ett tips ..bara .. "Man lär så länge man lever- eller man lever så länge man lär." Så kan man oxå se det..
    Wink sunny

Senast ändrad av Susz X den 2009-03-16, 12:54, ändrad totalt 1 gång

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:40