Fru regndrottning.
Du debatterar ur en personlig micronivå synvinkel blandat med jantelag och försvar för rödgröna./attack emot alliansen - topic klarar du ej dock.
Dessutom visar du upp en skrämmande okunnighet om arbetsmarknad skatter och vardagsliv.
Jag har svårt att tro att du har ett jobb eller har jobbat senaste årtiodena.
"OM denne nya är verkligen fredrik så skall han ha eloge för att han försöker ändra på sig och föra en seriös ton."
tycker du ?
"Debatterar INGEN på detta smått sjuka forum?"
"Jag vet ej om du är ointelligent eller totalt outbildad, men något av detta är det som spökar."
"Du verkar förvirrad."
"Du verkar skrämmande oinsatt i skatteretorik samt vilka regler som gäller för arbetande människor."
själv tycker jag det är den vanlige oförskämde fredrik som är på gång igen, det är språket som avslöjar honom
Ja, du verkar ha rätt, Red.... jag känner igen tongångarna. Nåja, försöker han hålla sig hövlig så är jag med. Annars kan jag blockera honom igen!
Och som svar på Näsans inlägg...
Ja, självklart diskuterar jag utifrån egna erfarenheter....vems annars? Och du vet väl att jantelagen beskriver höger?
Vad är då topicen om inte skattefrågor? Jag har pratat om skatter så på vilket sätt har jag inte hållt mig till ämnet, menar du?