Sniperace 2010-09-03, 09:17
Regndrottning skrev: Sniperace skrev: Regndrottning skrev: ericTheDog skrev:Jag är inte admin på fridebatt. Min åsikt är att forumet ska tillåta allt utom spam och dubbelnick samt direkta olagligheter.
Min uppfattning är att det inte tillåts oliktänkande. Det är bara en ryggdunkarklubb för inbördes beundran.
Hur VET du det?
Har någon stängts av där eller fått sina inlägg raderade?
Eftersom detta tydligen inte hänt så kan det ju bara hänföras till åsikter eller rykten eller hur?
Om eller när den första sådan incident kommer kan man ta ställning, inte förr!
Inte alls....
Självklart har ingen blivit avstängt där. Lika självklart att ingen har fått sina inlägg raderade......alla håller med varandra.
Jag har varit där och läst. Samt att det var bara utvalda som fick inbjudan för att vara med. Inga oliktänkande skulle vara med.
Så nej, det är inga rykten....
Jasså?
vad jag vet så hittade jag dit pga att de skrev adressen i detta forum, och att alla var välkomna, men att de skulle radera olagligheter, spam och sådant..
Där fanns inga konstigheter att regga, och man blev medlem direkt UTAN särskilt godkännande från admin osv, så jag förstår inte riktigt din aversion, för det är ju så att om inga andraq gör sig omaket att testa så kan det ju inte bli annat än ryggdunkare eller hur?
jaja, jag skiter i det, har bara skrivit ett par korta inlägg där.