+24
Jonas Dahlberg
..........
RedCIoud
Thetaxpayer
DirtyDog
MammaGuevara
Redvictory
Corven
Kakmonstret
x-medborgare
marxisten
KickTheRasist
Regndrottning
SiP
MartinLindgren
berralarzon
Blåfront
formsvackan
fredrik rahm70
Susz X
blueheaven
cleopatra
RedCloud
womanlover
28 posters
Herregud så snygg hon är
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 51
Sv: Herregud så snygg hon är
Jag tror "någon" har drabbats av computerrage, ajj ajj inte bra.....
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 52
marxisten skrev:martin7lindgren skrev:Ja jisses, Mr. Rahm i giftatagen, låter som en gammal ÅsaNisse rulle!
Det var inte bra sagt. Kränk inte nisse på åsen. Man kränker åsa-nisse med att jämföra fredrik med honom!
Kan inte annat än hålla me..Nisse var en riktigt go gube..Han förtjänar
mycket bättre !
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 53
[quote="
ja att sitta 24/7 vid datorn och fylla i en socialansökan en gång i månaden och surfa barnporr med kuken i hand är ansträngande.. [/quote]
[/quote]
Är det det du gör hela dagarna? Förvånar mig inte.... Vad säger tjejen om detta?
ja att sitta 24/7 vid datorn och fylla i en socialansökan en gång i månaden och surfa barnporr med kuken i hand är ansträngande.. [/quote]
[/quote]
Är det det du gör hela dagarna? Förvånar mig inte.... Vad säger tjejen om detta?
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 54
fredrik rahm skrev:'marxisten skrev:fredrik rahm skrev:RedCloud skrev:"Snål som han är, inte har någon TV, utan snyltar alltid hos grannarna."
inte fan beror det valet på snålhet utan helt och hållet om att jag värderar min tid annorlunda
ja att sitta 24/7 vid datorn och fylla i en socialansökan en gång i månaden och surfa barnporr med kuken i hand är ansträngande..
Ska du klaga på att vi skriver otrevligt till dig? Anklaga någon för att surfa barnporr är grovt förtal som kan ge fängelse!
ditt brott är enkom ungdom och brist på hjärna
seså åla tillbaka under din sten nu lilla äckel kommunist=)
Och där tror jag det är dags för kvällssprutan och kvällsvällingen för dig Rahm. Sedan kommer nog en sköterska och tar hand om dig.
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 55
Regndrottning skrev:[quote="
ja att sitta 24/7 vid datorn och fylla i en socialansökan en gång i månaden och surfa barnporr med kuken i hand är ansträngande..
[/quote]
[/quote]
sorry regn men du är för ful att skriva till
synd att sociialen inte betalar operationer..
BANTA kan du göra lite iallfall själv..
fast det därmed ansvar och vänster??=))
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 56
RedCloud skrev:Jag tror "någon" har drabbats av computerrage, ajj ajj inte bra.....
Dom glömmde låsa kontoret på Säter denna kväll synes ju som fredrikrahm aka micke_wrede fått tillgång till en dator.
Ska ringa och kolla.
//berra
- Inlägg 57
hur var det berra.. var min fru en HORA som du skrev ditt as??
varför gav du dej på mina föräldrar med??
varför klarar du aldrig eu moppekortet??=)
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 58
Fredrik
Fick du sparken från H..... pga teknisk inkompetens, social inkompetens eller både och ?
Fick du sparken från H..... pga teknisk inkompetens, social inkompetens eller både och ?
Corven- Antal inlägg : 1827
- Inlägg 59
Fy fan vilken djälva samling ni är.
Vad sysslar ni med egentligen? Har ni inget vettigare för er än att försöka bräcka varandra i groteska påhopp???
Herregud!!!!!
Vad sysslar ni med egentligen? Har ni inget vettigare för er än att försöka bräcka varandra i groteska påhopp???
Herregud!!!!!
- Inlägg 60
Se så fredrik, släpp ut allt hat du bär på nu....vi kan ta det, sedan blir det isoleringen igen
- Inlägg 61
sorry mini kommunisten..men du borde iallafall förlora oskulden innan din 25års dag..trots ditt utseende=)
(annars kan du ju alltid muta ngn fjortis med folköl)
- Inlägg 62
Byt smurf till Rahm så
Rahms sång!
Senast ändrad av marxisten den 2009-05-17, 21:15, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 63
som sagt redcloud..dra i kuken vid datorn och fylla i socansökningar..det är inget liv.. du borde försöka komma ut lite..
det finns HJÄLP tom för stackare som dig==)
det finns HJÄLP tom för stackare som dig==)
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 64
fredrik rahm skrev:hur var det berra.. var min fru en HORA som du skrev ditt as??
Om du nu fredrikrahm aka micke_wrede enträget ber visst kan jag NU 17/5 skriva att hon är hora om du blir så nöjd och glad och tar ditt piller seså nöjd nu.
snart är det blåfront varning på ditt tjat fredrikrahm aka micke_wrede.
//berra
- Inlägg 65
"Fy fan vilken djälva samling ni är."
Jag tror att det är så enkelt som payback-time för fredrik rahm, han har terroriserat allt och alla här och på AB som inte håller med honom, grövre och grövre och nu till sist nya dödsönskningar.
Sår man vind, skördar man storm. Han kan bara hålla i hatten, inget annat.
Jag tror att det är så enkelt som payback-time för fredrik rahm, han har terroriserat allt och alla här och på AB som inte håller med honom, grövre och grövre och nu till sist nya dödsönskningar.
Sår man vind, skördar man storm. Han kan bara hålla i hatten, inget annat.
- Inlägg 66
seså marx.. tvätta dig MINST 2 ggr per< dag och borsta tänderna spå skall du få se att även du hittar en flicka innan du fyller 30år...
(utan att behöva droga henne innan)
- Inlägg 67
fredrik rahm skrev:sorry mini kommunisten..men du borde iallafall förlora oskulden innan din 25års dag..trots ditt utseende=)
Det är lugnt, förlorad sedan länge.
PS: Till skillnad från dig behöver jag inte gå till fulla fjortisar.
- Inlägg 68
redclouwn..hela ditt liv är en payback för misstaget du gjorde att bli född..trots idoga försök att trycka in ditt fula nylle igen=)
- Inlägg 69
fredrik rahm skrev:seså marx.. tvätta dig MINST 2 ggr per< dag och borsta tänderna spå skall du få se att även du hittar en flicka innan du fyller 30år...
Ojoj, får jag ta del av hela Rahms livserfarenhet. Tog det till du var 30 Rahm och du fick droga henne. Ajaj, din stackare.
- Inlägg 70
marxisten skrev:fredrik rahm skrev:seså marx.. tvätta dig MINST 2 ggr per< dag och borsta tänderna spå skall du få se att även du hittar en flicka innan du fyller 30år...
Ojoj, får jag ta del av hela Rahms livserfarenhet. Tog det till du var 30 Rahm och du fick droga henne. Ajaj, din stackare.
har du pluggat fylla i socansökan på kommunisthögkvarteret ännu??
annars kan redclown hjälpa dig=)
- Inlägg 71
fredrik rahm skrev:marxisten skrev:fredrik rahm skrev:seså marx.. tvätta dig MINST 2 ggr per< dag och borsta tänderna spå skall du få se att även du hittar en flicka innan du fyller 30år...
har du pluggat fylla i socansökan på kommunisthögkvarteret ännu??
annars kan redclown hjälpa dig=)
Kommunisthögkvarteret? Vad jag vet så har jag minst haft 2 M politiker och en Fp politiker som lärare i skolan i ämnerna Samhäll, Musik och Engleska. Är de kommunister. Du är LABIL!
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 72
Hmm..tänk att sångarna på youtube kom att tänka på samma sak som jag..läsandes Fredriks rader...hmm..
- Inlägg 73
SUSZX ..SESÅ DRA TILL KONSUM OCH LETA NYNAZISTER BLAND ISRAELISKA AVOKADOS ELLER NÅTT DU ÄR INTE INTELLIGENT NOG ATT TA PÅ ALLVAR..
SAMT DU LIDER AV SAMMA SYNDROM SOM FETA FULA REGNDROTTNINGEN.. DU HAR barn MED BOKSTAVS "SJUKDOMMAR") SOM DU INTE TAR HAND OM FÖR ATT DU SURFAR DAGARNA I ÄNDA=)
BLEV CAPS MEN JAG ORKADE EJ ÄNDRA=)
SAMT DU LIDER AV SAMMA SYNDROM SOM FETA FULA REGNDROTTNINGEN.. DU HAR barn MED BOKSTAVS "SJUKDOMMAR") SOM DU INTE TAR HAND OM FÖR ATT DU SURFAR DAGARNA I ÄNDA=)
BLEV CAPS MEN JAG ORKADE EJ ÄNDRA=)
- Inlägg 74
"SAMT DU LIDER AV SAMMA SYNDROM SOM FETA FULA REGNDROTTNINGEN.. DU HAR barn MED BOKSTAVS "SJUKDOMMAR") SOM DU INTE TAR HAND OM FÖR ATT DU SURFAR DAGARNA I ÄNDA"
"nån" har passerat en gräns här...."nån" är väldigt väldigt sjuk
- Inlägg 75
ahh du menar den gränsen du passerade för 20år sedan??RedCloud skrev:"SAMT DU LIDER AV SAMMA SYNDROM SOM FETA FULA REGNDROTTNINGEN.. DU HAR barn MED BOKSTAVS "SJUKDOMMAR") SOM DU INTE TAR HAND OM FÖR ATT DU SURFAR DAGARNA I ÄNDA"
ja 50 år evighets arbetslös ful socialbidragstagare och kommunist vars enda ambition är att dra i kuken på olika forum (helst om minderåriga) är jobbigt va??=)