Corven skrev:Jag skyddar ingen. Jag anser att ni är så djävla urflippade hela bunten, när ni håller på med era låga och absurda påhopp. Hur fan kan man sänka sig till att hålla på som ni har gjort i denna debatt?
Vilka menar du nu Corven?
Corven skrev:Jag skyddar ingen. Jag anser att ni är så djävla urflippade hela bunten, när ni håller på med era låga och absurda påhopp. Hur fan kan man sänka sig till att hålla på som ni har gjort i denna debatt?
RedCloud skrev:när fredrik kommit till nu-ger-jag-upp-och-kör-med-klippa-klistra-istället så vet man att all "debatt" är död på den fronten
RedCloud skrev:när fredrik kommit till nu-ger-jag-upp-och-kör-med-klippa-klistra-istället så vet man att all "debatt" är död på den fronten
Redvictory skrev:
fredrik rahm skrev:Corven skrev:Jag skyddar ingen. Jag anser att ni är så djävla urflippade hela bunten, när ni håller på med era låga och absurda påhopp. Hur fan kan man sänka sig till att hålla på som ni har gjort i denna debatt?
fråga samlade extremist vänstern, med kamrat redclown i spetsen som vanligt när det flippar ur
det var ju ca 8st emot mig ensam..
skillnaden var att jag garvade hela tiden=)
marxisten skrev:RedCloud skrev:när fredrik kommit till nu-ger-jag-upp-och-kör-med-klippa-klistra-istället så vet man att all "debatt" är död på den fronten
Har det någonsin förts en debatt när fredrik är inblandad?
fredrik rahm skrev:marxisten skrev:RedCloud skrev:när fredrik kommit till nu-ger-jag-upp-och-kör-med-klippa-klistra-istället så vet man att all "debatt" är död på den fronten
Har det någonsin förts en debatt när fredrik är inblandad?
[color=yellow]
ja då..ända till ngt vänstertroll som redcloud eller berra eller martin och redvictory börjat spamma..oftast OM mig dessutom eller min mor far flickvän eller
dylikt=)
Corven skrev:Redvictory skrev:
Alla som håller på med påhopp mot varandra. Detta hånfulla spekulerande i vad nån tar för droger, vilken diagnos nån lider av, vem som lever på bidrag, vem som hotar vem osv osv osv osv osv.
Det är fullkomligt absurt att läsa hur s k vuxna människor kan hålla på så mot varandra.
RedCloud skrev:"Det är fullkomligt absurt att läsa hur s k vuxna människor kan hålla på så mot varandra. "
Ja du har rätt Corven, men du har också sett vem som i stort sätt har förolämpat alla vänsterskribenter här på forumet med de mest osmakliga forumeleringar bara i denna tråd.
Det här är inget annat än payback-time för månader och år av trakasserier och förolämpningar från just denne skribent.
fredrik rahm skrev:redcloud startar..nästan alla bråk på detta forumet, det är ENKOM han är här..liksom berra.... detta dom dagar när han "jobbar" mellan 07.00 fram till 21..
men Nu skall jag bada och sova för imorgon är det jobb..
ladda batterierna nu redcloud för en ny "arbetsdag hemma framför datorn mellan 7 och 21..'
godnatt=)
RedCloud skrev:"Det är fullkomligt absurt att läsa hur s k vuxna människor kan hålla på så mot varandra. "
Ja du har rätt Corven, men du har också sett vem som i stort sätt har förolämpat alla vänsterskribenter här på forumet med de mest osmakliga forumeleringar bara i denna tråd.
Det här är inget annat än payback-time för månader och år av trakasserier och förolämpningar från just denne skribent.
marxisten skrev:fredrik rahm skrev:redcloud startar..nästan alla bråk på detta forumet, det är ENKOM han är här..liksom berra.... detta dom dagar när han "jobbar" mellan 07.00 fram till 21..
ladda batterierna nu redcloud för en ny "arbetsdag hemma framför datorn mellan 7 och 21..'
godnatt=)
Du har fel, det är vi alla som via mailkontakt kommit överens om att fortsätta på detta vis mot just dig tills du lägger av att förnedra KAMRAT Martin och alla andra skribenter här!
fredrik rahm skrev:marxisten skrev:fredrik rahm skrev:redcloud startar..nästan alla bråk på detta forumet, det är ENKOM han är här..liksom berra.... detta dom dagar när han "jobbar" mellan 07.00 fram till 21..
godnatt=)
Du har fel, det är vi alla som via mailkontakt kommit överens om att fortsätta på detta vis mot just dig tills du lägger av att förnedra KAMRAT Martin och alla andra skribenter här!
låt mej gissa redclowd startade det.. jag vet att ni vill KVÄSA alla med annorlunda åsikter..men fundera hur kul det skulle vara med 12 rå kommunister som höll med varandra i alla debatter??
mammag forum dog på..en vecka??=))
kommunism när den är som bäst döda eller tysta motståndarna!!
tack för ERKÄNNANDET om systematisk redcloud startad mobbning..
godnatt
Corven skrev:Jag tror inte att någon är oskyldig till att stämningen är som den är. Detta är gammalt groll som kommer upp till ytan. Det finns saker från båda sidor som retat den andra sidan....
Men det ändrar ändå inte det faktum att debatten har hamnat på en så fruktansvärt låg nivå att det är skrämmande.
Hur stor var havsöringen? Nån sån har jag aldrig fångat....