Gud så snygg hon är.
Tänk dig henne mellan två svala lakan. Whoav . .
Någon som håller med ?
Se programmen här:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/korseld/
Katrine Linda Mathilda Kielos, född 24 oktober 1983, är ledarskribent på Aftonbladet.Susz X skrev:Ja- hon är jättesöt- och jag hoppas verkligen hon slipper råka ut för gamla kåta fula gubbar. Hur gammal är tjejjen? 17?
.. och totalt urblåst, om du nu inte ljuger förstås.fredrik rahm skrev:min blivande fru är 80:a och egenföretagare..
RedCloud skrev:Wiki
fredrik rahm skrev:Katrine Linda Mathilda Kielos, född 24 oktober 1983, är ledarskribent på Aftonbladet.Susz X skrev:Ja- hon är jättesöt- och jag hoppas verkligen hon slipper råka ut för gamla kåta fula gubbar. Hur gammal är tjejjen? 17?
ser att en bitter sliten 50+ kvinna med inkontinensproblem är avis..
min blivande fru är 80:a och egenföretagare..
berralarzon skrev:fredrik rahm skrev:Katrine Linda Mathilda Kielos, född 24 oktober 1983, är ledarskribent på Aftonbladet.Susz X skrev:Ja- hon är jättesöt- och jag hoppas verkligen hon slipper råka ut för gamla kåta fula gubbar. Hur gammal är tjejjen? 17?
Synes som fredrikrahm aka micke_wrede har djupa psykiska problem frågan om tabletter hjälper behövs nog elchocker med och långa seanser med *psykiatriker/psykologer förmodligen lång tid framåt samt inlåsning för densamma rahm på obestämd tid.
Skulle tänka mig att Säter torde vara lämplig ort för nicket fredrikrahm/micke_wrede
*förmodligen behöver detta stackars vårdfolk debrifing efter mötena med fredrikrahm.
//berra
martin7lindgren skrev:Ja jisses, Mr. Rahm i giftatagen, låter som en gammal ÅsaNisse rulle!
Tja ler lite blygt(tackar ktr) skiten som rahm/micke_wrede sprider omkring ska läsas.KickTheRasist skrev:berralarzon skrev:fredrik rahm skrev:Katrine Linda Mathilda Kielos, född 24 oktober 1983, är ledarskribent på Aftonbladet.Susz X skrev:Ja- hon är jättesöt- och jag hoppas verkligen hon slipper råka ut för gamla kåta fula gubbar. Hur gammal är tjejjen? 17?
Synes som fredrikrahm aka micke_wrede har djupa psykiska problem frågan om tabletter hjälper behövs nog elchocker med och långa seanser med *psykiatriker/psykologer förmodligen lång tid framåt samt inlåsning för densamma rahm på obestämd tid.
Skulle tänka mig att Säter torde vara lämplig ort för nicket fredrikrahm/micke_wrede
*förmodligen behöver detta stackars vårdfolk debrifing efter mötena med fredrikrahm.
//berra
HAHAHAHAHAHHA
DU ÄR BÄST !!
Tack för gött skratt ...
MVH
//KTR
fredrik rahm skrev:berra.. har du hittat din hjärna ännu??
fredrik rahm skrev:mm hoppas du klarar eu moppe körkortet snart berra liten...
och att sociaqlen betalar moppen..brumbrum
btw..tack för att du kallade min blivande fru HORA igår..det var fint av dig ditt AS!!
hoppas du blir överkörd av en buss eller nått så ett as mindre förpestar jorden
x-medborgare skrev:fredrik rahm skrev:mm hoppas du klarar eu moppe körkortet snart berra liten...
btw..tack för att du kallade min blivande fru HORA igår..det var fint av dig ditt AS!!
Å fan fredrik kör du buss...
fredrik rahm skrev:mm hoppas du klarar eu moppe körkortet snart berra liten...