Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Dao
ericTheDog
Secrist
Vercingetorix
Thetaxpayer
F.I.S.T
Infra
Sossar ee lata
RedMentalCase
formsvackan
RedCloud
15 posters

    Kommunistiska SCB rapporterar

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  F.I.S.T 2013-02-20, 12:00

    Varför drogs invandringsfrågan in i skoldebatten ? vad är kopplingen, och vilka belägg har ni forumhöger för detta ? Shocked
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  F.I.S.T 2013-02-20, 12:04

    ericTheDog skrev:Hmmm, jobbdebatten var bra tills foliet gjorde entré.

    För lite personangrepp för din smak antar jag Laughing, se och lär av V-rix om du vill ha en högerdebattör som förebild
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 12:08

    Varför drogs invandringsfrågan in i skoldebatten ? vad är kopplingen, och vilka belägg har ni forumhöger för detta ?

    Finns det NÅGON fråga där rassarna inte kan peta in invandringen ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  F.I.S.T 2013-02-20, 12:38

    RedCloud skrev:
    Varför drogs invandringsfrågan in i skoldebatten ? vad är kopplingen, och vilka belägg har ni forumhöger för detta ?

    Finns det NÅGON fråga där rassarna inte kan peta in invandringen ?

    Det verkar svårt för vissa att debattera utan att dra in NK eller invandringsfrågor Shocked
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedMentalCase 2013-02-20, 13:22

    Skaffa dig ett jobb, din fistparasit!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedMentalCase 2013-02-20, 13:25

    ericTheDog skrev:Hmmm, jobbdebatten var bra tills foliet gjorde entré. Han hävdar attdet är sammhällets ansvar att det finns jobb som den enskilde behagar utföra. Samhället är ju inget annat än dess medborgare. Och tyvärr foliet, A ansvarar för A's försörjning, inte för B eller C, hur skulle det se ut?

    Vidare ifrågasätter foliet arbete överhuvudtaget. Tydligen ska vänstermuppars fritidsintressen prioriteras. Vad tror foliet händer om all butikspersonal i norrland prioriterar sina fritidsintressen i några månader. Vem ska betala deras bidrag och vart ska foliet handla?

    Vidare tycker jag ff och foliet underskattar människors förmåga. Bara för att man är arbetslös, har dåligt självförtroende och saknar utbildning så betyder det inte att man är dum i huvudet. Dessa människor ser jag istället som en otrolig potential för utveckling. De flesta som i äldre dagar tar till sig en utbildningar brukar tycka typ: Men var det inte svårare än så? Nej, det är inte svårare än så. Tro mig, jag har sett stora idioter klara av högskolekurser med högsta betyg. Jag har även sett väldigt smarta människor jobba på lagret i tron att detta är vad de maximalt förmår.


    Ja det var ju foliet med bihang som påstod att arbete var typ, slaveri och annat.
    Har man den grundsynen är det ju inte så konstigt att deras output blir som den blir.

    Det finns en vänster, den vi ser på detta forum exempelvis, som det inte går att debattera arbete med, för övrigt är det inte mycket öht som de klarar av att diskutera, det blir bara typ " reinfeldt nazist, " som roffan brukade säga.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 13:26

    RedMentalCase skrev:Skaffa dig ett jobb, din fistparasit!

    a) debatterar du nu ?
    b) hatar du nu ?
    c) debatterar OCH hatar du nu ?

    svårt att veta...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 13:26

    Det finns en vänster, den vi ser på detta forum exempelvis, som det inte går att debattera arbete med, för övrigt är det inte mycket öht som de klarar av att diskutera

    Varför loggar du in här då Dani ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  F.I.S.T 2013-02-20, 13:27

    RedMentalCase skrev:Skaffa dig ett jobb, din fistparasit!

    jobbar du nu ? Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedMentalCase 2013-02-20, 13:29

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Skaffa dig ett jobb, din fistparasit!

    jobbar du nu ? Laughing

    Nej jag jobbar inte nu.


    Men att du aldrig jobbar är ju helt uppenbart.
    Du påminner om roffan, du tror att du kan lura nån, med typ freedom, eller att du inte kallat folk rasist, och att du jobbar.

    ( har ni noterat att roffan startat en tråd om historieförfalskning, och direkt har de 3 största historieförfalskarna skrivit i tråden, stor komik.Smile"


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2013-02-20, 13:37, ändrad totalt 2 gånger
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 13:30

    Nej jag jobbar inte nu.


    Men att du aldrig jobbar är ju helt uppenbart.
    Du påminner om roffan, du tror att du kan lura nån, med typ freedom, eller att du inte kallat folk rasist, och att du jobbar.

    Hur mår du egentligen Dani ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  F.I.S.T 2013-02-20, 13:38

    [quote="RedMentalCase"]
    RedMentalCase skrev:Skaffa dig ett jobb, din fistparasit!

    F.I.S.T skrev:jobbar du nu ? Laughing

    RedMentalCase skrev:Nej jag jobbar inte nu.

    Shocked affraid

    RedMentalCase skrev:Men att du aldrig jobbar är ju helt uppenbart.


    PÅ vilket sätt är det uppenbart menar du ? Laughing

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  Secrist 2013-02-20, 15:45

    RedCloud skrev:
    Varför drogs invandringsfrågan in i skoldebatten ? vad är kopplingen, och vilka belägg har ni forumhöger för detta ?

    Finns det NÅGON fråga där rassarna inte kan peta in invandringen ?

    Finns det NÅGON fråga där vänstern inte kan peta in rasistanklagelser?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 15:48

    Finns det NÅGON fråga där vänstern inte kan peta in rasistanklagelser?

    Självklart, varje fråga ni inte lyckas peta in invandring i....

    Vädret kanske.....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  Secrist 2013-02-20, 15:51

    RedCloud skrev:
    Finns det NÅGON fråga där vänstern inte kan peta in rasistanklagelser?

    Självklart, varje fråga ni inte lyckas peta in invandring i....

    Vädret kanske.....

    Nu ska du inte vara sån. Du kan säkert få till någon rasistanklagelse där också. Livlig fantasi har ni ju när det gäller att producera nya rasistanklagelser. Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 16:02

    Nu ska du inte vara sån.

    Jag är precis som jag vill...

    Du kan säkert få till någon rasistanklagelse där också. Livlig fantasi har ni ju när det gäller att producera nya rasistanklagelser.

    Hänger på om du o övrig rasisthöger skriver in ngt om invandringen el. inte...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  Secrist 2013-02-20, 16:08

    RedCloud skrev:
    Nu ska du inte vara sån.

    Jag är precis som jag vill...

    Du kan säkert få till någon rasistanklagelse där också. Livlig fantasi har ni ju när det gäller att producera nya rasistanklagelser.

    Hänger på om du o övrig rasisthöger skriver in ngt om invandringen el. inte...

    Om jag skriver:

    Många från Syrien kom hit 2012.

    Hur många olika varianter av rasistanklagelser kan du producera baserat på det påståendet?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 16:17


    Hur många olika varianter av rasistanklagelser kan du producera baserat på det påståendet?

    Inga, men du får allt förklara "många", i förhållande till vadå ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  formsvackan 2013-02-20, 16:23

    RedMentalCase skrev:
    ericTheDog skrev:Hmmm, jobbdebatten var bra tills foliet gjorde entré. Han hävdar attdet är sammhällets ansvar att det finns jobb som den enskilde behagar utföra. Samhället är ju inget annat än dess medborgare. Och tyvärr foliet, A ansvarar för A's försörjning, inte för B eller C, hur skulle det se ut?

    Vidare ifrågasätter foliet arbete överhuvudtaget. Tydligen ska vänstermuppars fritidsintressen prioriteras. Vad tror foliet händer om all butikspersonal i norrland prioriterar sina fritidsintressen i några månader. Vem ska betala deras bidrag och vart ska foliet handla?

    Vidare tycker jag ff och foliet underskattar människors förmåga. Bara för att man är arbetslös, har dåligt självförtroende och saknar utbildning så betyder det inte att man är dum i huvudet. Dessa människor ser jag istället som en otrolig potential för utveckling. De flesta som i äldre dagar tar till sig en utbildningar brukar tycka typ: Men var det inte svårare än så? Nej, det är inte svårare än så. Tro mig, jag har sett stora idioter klara av högskolekurser med högsta betyg. Jag har även sett väldigt smarta människor jobba på lagret i tron att detta är vad de maximalt förmår.
    Ja det var ju foliet med bihang som påstod att arbete var typ, slaveri och annat.
    När råttan skaffat sig något som borde vara en ointaglig ledning i dumhetsracet, blir han omedelbart upphunnen av RMC Very Happy

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  redalert 2013-02-20, 18:05

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Hmmm, jobbdebatten var bra tills foliet gjorde entré.

    För lite personangrepp för din smak antar jag Laughing, se och lär av V-rix om du vill ha en högerdebattör som förebild

    Men se för fan och lär dig från corven den ende vänstern som åtminstone kunde föra normala samtal resten är ju fullständigt katastrofalt usla! Mad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 18:27



    Men se för fan och lär dig från corven den ende vänstern som åtminstone kunde föra normala samtal resten är ju fullständigt katastrofalt usla!

    Men skärp dig nu Blueheaven, Fist är den som så gott som aldrig går till personangrepp, i skillnad till anktrion där det är i legio...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  Secrist 2013-02-20, 18:36

    RedCloud skrev:
    Hur många olika varianter av rasistanklagelser kan du producera baserat på det påståendet?

    Inga, men du får allt förklara "många", i förhållande till vadå ?

    Många i förhållande till hur många som brukar komma och i förhållande till hur många som flyr till andra EU-länder. Några rasistanklagelser på det påståendet då?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  Secrist 2013-02-20, 18:37

    RedCloud skrev:

    Men se för fan och lär dig från corven den ende vänstern som åtminstone kunde föra normala samtal resten är ju fullständigt katastrofalt usla!

    Men skärp dig nu Blueheaven, Fist är den som så gott som aldrig går till personangrepp, i skillnad till anktrion där det är i legio...

    Tillhör du gruppen "anktrion"?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 18:39



    Många i förhållande till hur många som brukar komma och i förhållande till hur många som flyr till andra EU-länder.

    Din subjektiva uppfattning alltså, den ger jag inte mycket för.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  RedCloud 2013-02-20, 18:40

    Tillhör du gruppen "anktrion"?

    Nej men du har kvalificerat dig för medlemskap med råge....

    Sponsored content


    Kommunistiska SCB rapporterar - Sida 4 Empty Sv: Kommunistiska SCB rapporterar

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 16:22