GustavAnder skrev:marxisten skrev:IK HAAT COMMUNISME skrev:Fråga Infra, eller kanske samtliga vänsternick här, anti-sionister och judehatande som de är.
Just det, många är anti-sionister, men inte anti-semitister! Antisemitism är judehat och det kämpar hela vänstern mot, och att vara antisionist är att motsätta sig Israel, och om jag inte minns fel är det ett land. Alltså motsätter man sig inte den judiska "rasen", utan bara landet Israel, fast det bor många judar i Israel, så är det stor skillnad. Jag motsätter mig amerika också och dess politik men inte hatar jag amerikaner för det!
Lär dig skillnad på orden! Vi är som du skrev anti-sionister och därmed inte mot judarna utan bara israel!
Sketprat, det finns inte oansenliga delar av vänstern som är antisemiter, även om de saknar ryggrad att öppet erkänna det, utan "döljer" det bakom vad de kallar antisionism, vad f-n är det ?
Jag har inget som helst emot judar, bara Israel och vad de gör mot den palestinska befolkning! Det är skillnad på att inte gilla ett land och att inte gilla en folkgrupp. Du liksom jag gillar inte Nord Korea, inte har väl du något mot asiater för det?