Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade....

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade.... Empty Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade....

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-12, 20:36

ALLA sina misstag, men det som slog mig mest var att man på en gång såg alla som satt i "publiken", alla dessa sossar, flertalet av dem överviktiga med utstrålning som ett gäng 10 åringar, man kände "bidragsandan" genom tv-rutan, hur de såg på varandra och gemensamt tycker samhället är tufft, att kraven på individen är för högt "måste man jobba"?, uuhhh jag ryser av att se det, förstår man inte vad jag menar så är det bara åka till t.ex. GK stormarknad och se alla feta personer som går runt i mysbrallor och glatt handlar för bidragen de just fått.....
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade.... Empty Sv: Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade....

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-12, 20:57

Finns egentligen inte ord att beskriva supergrisen, brakegot, sopfarsan,m.m
    S-e-L, förutom att han är skitstövlarnas skitstövel, och därmed ger skitstövlarna ett ansikte!

På gränsen till den absolut mest grisiga och genomruttna person jag hört talas!
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade.... Empty Sv: Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade....

Inlägg  berralarzon 2009-05-12, 21:03

Sossar-e-lata skrev:ALLA sina misstag, men det som slog mig mest var att man på en gång såg alla som satt i "publiken", alla dessa sossar, flertalet av dem överviktiga med utstrålning som ett gäng 10 åringar, man kände "bidragsandan" genom tv-rutan, hur de såg på varandra och gemensamt tycker samhället är tufft, att kraven på individen är för högt "måste man jobba"?, uuhhh jag ryser av att se det, förstår man inte vad jag menar så är det bara åka till t.ex. GK stormarknad och se alla feta personer som går runt i mysbrallor och glatt handlar för bidragen de just fått.....

SEL om det är så illa varför flyttar du inte till landet ingenstans, som DD skrev ju att du SEL var en tillgång för vänstern så bo kvar å var gatans stolthet.
    Hmm skum kille du SEL..
    //berra
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-12, 21:11

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade.... Empty undrar, hur S-E-L vet vilka som

Inlägg  theward 2009-05-12, 21:32

går på bidrag och vilka som inte gör det??

Att ha dåliga kläder, kan ju bero på taskigt ekonomi, eller också trivs man i sådana kläder Wink Eventuellt man prioriterar andra saker tex mat eller andra prylar....

Mat måste väl alla ha, oavsett om man jobbar eller inte.
    Att inte ha råd med bra , näringsriktig mat.
    Samt ej kunna äta de 5 målen om dan, man ska göra.

Riskerar att göra en överviktig..

Prova att ätá nudlar 2-3 ggr dagligen..
    Så ska du se att kaggen växer ganska snabbt Wink
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade.... Empty TW

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-12, 22:36

du skrev att dålig mat gör dig fet, men motion är gratis!! och man kan äta nyttigt billigt, allt handlar om livsstilen! väljer man soffan & bingolotto med chips & Norrlands så växer kaggen, ut och promenera och ät Kycklingfilé!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Såg Mona & Wanja på nyheterna när de försvarade.... Empty nja nu är det inte så enkelt

Inlägg  theward 2009-05-12, 22:48

Sossar-e-lata skrev:du skrev att dålig mat gör dig fet, men motion är gratis!! och man kan äta nyttigt billigt, allt handlar om livsstilen! väljer man soffan & bingolotto med chips & Norrlands så växer kaggen, ut och promenera och ät Kycklingfilé!

kycklingfilé det skulle jag kunna äta varje dag, men det är lite för dyrt...
    Det handlar helt klart, mkt om livsstilen,men inte bara....

Det är faktiskt så att vissa blir överviktiga trots att de motionerar regelbundet ovch inte äter övermkt..

Jag tillhör tyvärr den typen av människa som lätt går upp i vikt.

Det var aldrig ett problem när jag kunde träna 10-15 timmar i veckan och jobbade 40 timmar i veckan.

Men nu när inte det går är det en evig kamp...

Jag är inte ensam om att ha lätt för att bli "fet"...

Sen finns det de som äter hur mkt och hur fel som helst och ändå är pinnsmala

Sen kvittar det hur mkt du motionerar om du får endast äta när du har råd.
    Då går du in "rovdjursbeteende", man äter för mkt och kroppen tar emot allt den kan ta emot. Dvs alltid läggs på hullet

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 17:32