Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Mona tänker till....

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Mona tänker till.... Empty Mona tänker till....

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-12, 00:48

hon har fattat att det bästa hon kan göra är att inte synas eller höras, så fort hon syns eller öppnar munnen så är det till skada för Sosseriet/kommunisterna, därav är framtiden lugn för oss bidragande alliansare, valåret måste hon tala och synas och då blir det katastrof!! till det kommer ett par prickar hos fogden, någon ny oskattad bil och kanske lite fiffel med kreditkorten, kan inte förstå att RC RV martin etc tycker att det är ok! talar mycket för vad dem är för människor, myglande kommunister ger jag inte mycket för, ni skall ge fan i mina skattepengar!! matkuponger ska ni max ha....

Senast ändrad av Sossar-e-lata den 2009-05-12, 10:34, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Mona tänker till.... Empty Sv: Mona tänker till....

Inlägg  RedCloud 2009-05-12, 07:51

Skriv inte när du är på fyllan S-e-l, det blir ju bara så fel då.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-12, 10:38

Suck..., Mr. S-e-L, gnuggar geniknölen igen! cheers
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Mona tänker till.... Empty Red Cloud

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-12, 10:38

har börjat arbetsdagen, forumskrivande 8 timmar framöver på vår bekostnad, tänk på det RC när du handlar nästa gång! tänk på mig då och tacka för slantarna.... cheers SEL
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-12, 10:38

RedCloud skrev:Skriv inte när du är på fyllan S-e-l, det blir ju bara så fel då.

För din del tycks det inte spela någon roll om du är på fyllan eller ej?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-12, 10:43

"RedCloud har börjat arbetsdagen, forumskrivande 8 timmar framöver på vår bekostnad, tänk på det RC när du handlar nästa gång! tänk på mig då och tacka för slantarna...."

nja, det är knappast på din bekostnad.
    Och skulle jag tacka dig för något så vore det för att du ger vänstern så många nya röster och supportrar.

"För din del tycks det inte spela någon roll om du är på fyllan eller ej?"

Sorry Blue, är nykterist....
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Mona tänker till.... Empty arbetslös nykterist

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-12, 10:48

kan inte vara vanligt!? tänk att ni vänstermuppar inte kan hantera spriten, ni super ner er till arbetslöshet och blir sen nykterister som tycker synd om er själva, tur att det finns folk som kan hantera ett glas vin och jobba som vanligt så statskassan fylls på......
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-05-12, 11:00

Sossar-e-lata skrev:kan inte vara vanligt!? tänk att ni vänstermuppar inte kan hantera spriten, ni super ner er till arbetslöshet och blir sen nykterister som tycker synd om er själva, tur att det finns folk som kan hantera ett glas vin och jobba som vanligt så statskassan fylls på......

SÅja, nu tar vi det lite lugnt, alkoholproblem finns i lika hög grad hos människor med alla politiska åskådningar, se bara på Reinfeldts far osv.

Jag lovar dig jag har sett en hel del sådant även bland högermän osv..

alkoholism är totalt opolitiskt i vilka som blir detta och är tuvärr mycket vanligt bland människor med stor arbetsbelastning som egenföretagare och chefer inom storföretag, kolla behandlingshemmen så är det ganska snart klart vilka som tagit in på dem....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 07:12