theward skrev:Sniperace skrev:theward skrev:Sniperace skrev:RedCloud skrev:"men att göra detta till att det är HÖGERN ser jag också som fel"
författaren är uttalad moderat....
övriga i hans gäng är på theWard och martin dagligen om precis detta, så visst är det ett problem hos högerfolket.
är dessa HELA högern, vem talar om att inte generalisera?
Men procenten som ej är medkännande, är större bland moderater än tex vänsterpartister.
Det kan jag ta gift på..
Det ligger faktiskt redan på det ideologiska planet.
Men sen är vi också unika människor, så avvikelser finns ju helt klart.
Finns faktiskt jättefina människor bland moderatväljare och ganska usla människor som röstar på vänstern
Just så men mentaliteten är att om någon är moderat så får han höra att han är ett svin och nasse från vänstern, är det en vänster får denne höra att han är ett svin och stalinist, UTAN att någon VET vad denne egentligen tycker och vill arbeta för...
många har i botten samma värderingar men det bortses från väldigt starkt
på detta forum,,tyvärr representerar..rena avarter när det gäller åsikter.
De vet man mkt väl vad de tycker och står för
Du vet vilka jag menar, hoppas jag.
Dessa är svin, om de är nassar det ska jag låta vara osagt.
Sen finns det en vettig klick också, som jag gärna diskuterar med.
Ni komer iaf inte med mobbing, hot och lögnaktiga påståenden
nmmm
trådstartaren är representant då för HELA vänstern??
"RedCloud
Re: [No title] - Today at 1:17 pm
Och eftersom jag numera känner till både ditt riktiga namn, adress o pnummer kanske du skulle ta det lite mer försiktigare än att tapetsera otrevligheter på ett "stendött" forum ?
Det kan ju tänkas att någon skickar ett anonymt brev till din a-kassa och/eller Arbetsförmedling...."
sånna mail är vardag när man har med redcoloud att göra...har en 25-30 st i inkorgen..som sagt med "redcloudifiering" är redcloud själv ensam ansvarig för alla vänsterdebattörer här*logiskt??=)
Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-05-08, 00:19, ändrad totalt 2 gånger