Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
fredrik rahm70
MartinLindgren
Blåfront
blueheaven
formsvackan
x-medborgare
Sniperace
RedCloud
12 posters

DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN - Sida 2 Empty Sv: DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-08, 00:17

theward skrev:
    Sniperace skrev:
    theward skrev:
    Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:"men att göra detta till att det är HÖGERN ser jag också som fel"

författaren är uttalad moderat....

övriga i hans gäng är på theWard och martin dagligen om precis detta, så visst är det ett problem hos högerfolket.

är dessa HELA högern, vem talar om att inte generalisera?

Men procenten som ej är medkännande, är större bland moderater än tex vänsterpartister.
    Det kan jag ta gift på..

Det ligger faktiskt redan på det ideologiska planet.

Men sen är vi också unika människor, så avvikelser finns ju helt klart.
    Finns faktiskt jättefina människor bland moderatväljare och ganska usla människor som röstar på vänstern

Just så men mentaliteten är att om någon är moderat så får han höra att han är ett svin och nasse från vänstern, är det en vänster får denne höra att han är ett svin och stalinist, UTAN att någon VET vad denne egentligen tycker och vill arbeta för...

många har i botten samma värderingar men det bortses från väldigt starkt

på detta forum,,tyvärr representerar..rena avarter när det gäller åsikter.
    De vet man mkt väl vad de tycker och står för
    Du vet vilka jag menar, hoppas jag.

Dessa är svin, om de är nassar det ska jag låta vara osagt.

Sen finns det en vettig klick också, som jag gärna diskuterar med.
    Ni komer iaf inte med mobbing, hot och lögnaktiga påståenden Very Happy

nmmm

trådstartaren är representant då för HELA vänstern??

"RedCloud
    Re: [No title] - Today at 1:17 pm

Och eftersom jag numera känner till både ditt riktiga namn, adress o pnummer kanske du skulle ta det lite mer försiktigare än att tapetsera otrevligheter på ett "stendött" forum ?
    Det kan ju tänkas att någon skickar ett anonymt brev till din a-kassa och/eller Arbetsförmedling...."

sånna mail är vardag när man har med redcoloud att göra...har en 25-30 st i inkorgen..som sagt med "redcloudifiering" är redcloud själv ensam ansvarig för alla vänsterdebattörer här*logiskt??=)

Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-05-08, 00:19, ändrad totalt 2 gånger
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN - Sida 2 Empty idiot.

Inlägg  GustavAnder 2009-05-08, 00:18

Sniperace skrev:men att göra detta till att det är HÖGERN ser jag också som fel, det finns många vänsterväljare som hoppar på på exakt samma sätt och ser sjuka som parasiter för att DE inte ser att denne är sjuk.

jag ställer mig STARKT tvivlande på att det är partibundet, det är mer bundet till mänsklig avundsjuka och sådant

Sitter du och jamsar med i dessa vänster idiot fanatikers sketprat lögner och förtal ?
    Tror du att du får nån slags fjoll poäng då eller ?
    är du lite dum eller VET du inte vem slika som redcloud är, kan du klara av att läsa fredriks inlägg ovan ?
    redclown är en psykopat.
    GustavAnder
    GustavAnder

DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN - Sida 2 Empty svälj ?

Inlägg  GustavAnder 2009-05-08, 00:23

theward skrev:
    Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:"men att göra detta till att det är HÖGERN ser jag också som fel"

författaren är uttalad moderat....

övriga i hans gäng är på theWard och martin dagligen om precis detta, så visst är det ett problem hos högerfolket.

är dessa HELA högern, vem talar om att inte generalisera?

Men procenten som ej är medkännande, är större bland moderater än tex vänsterpartister.
    Det kan jag ta gift på..

Det ligger faktiskt redan på det ideologiska planet.

Men sen är vi också unika människor, så avvikelser finns ju helt klart.
    Finns faktiskt jättefina människor bland moderatväljare och ganska usla människor som röstar på vänstern

Är du beredd att svälja giftbägaren då det historiskt i Sverige ALLTID varit vänstern som närt tankar om genetisk rensning och undanskyfflande av " misshagliga grupper".
    Sånt visar sig i riktigt dåliga tider.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2009-05-08, 00:30

Vänsterns behandling, historiskt, av samerna torde vara en nagel i öget hos de flesta partitrogna. Därmed är inte sagt att högern skulle gjort annorlunda, men nu var det de facto vänstern som effektuerade dessa politiska tankegångarna.
    GustavAnder
    GustavAnder

DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN - Sida 2 Empty mera

Inlägg  GustavAnder 2009-05-08, 00:34

Och då har vi inte ens börjat tala om rasinstitut och allt annat mörksvart i sosseriets historia.
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2009-05-08, 00:34

Vercingetorix skrev:Vänsterns behandling, historiskt, av samerna torde vara en nagel i öget hos de flesta partitrogna. Därmed är inte sagt att högern skulle gjort annorlunda, men nu var det de facto vänstern som effektuerade dessa politiska tankegångarna.

Japp Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-08, 00:39

trådstartaren är representant då för HELA vänstern??

"RedCloud

Och eftersom jag numera känner till både ditt riktiga namn, adress o pnummer kanske du skulle ta det lite mer försiktigare än att tapetsera otrevligheter på ett "stendött" forum ?
    Det kan ju tänkas att någon skickar ett anonymt brev till din a-kassa och/eller Arbetsförmedling...."

sånna mail är vardag när man har med redcoloud att göra...har en 25-30 st i inkorgen..som sagt med "redcloudifiering" är redcloud själv ensam ansvarig för alla vänsterdebattörer här*logiskt??=)
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-08, 08:00

Den medkännande högern debatterar vidare:

FR:

"sånna mail är vardag när man har med redcoloud att göra...har en 25-30 st i inkorgen"

Vilket är till 100% är fabricerat av fredrik själv, suck, det räckte tydligen inte med att nicknappa på aftonbladet, det ska förfalskas PM också.

Gustav Ander:

"Trådstartaren är en idiot av första graden , och alla som inte begriper det är svagsinta.
    Saken har 0 begrepp om dagsaktuella frågor och politik.
    Begreppet " war on terror" myntades av Bush regeringen, men det används inte längre, det slopades samma dag som Obama regeringen tillträdde.
    Saken som anser " USA är universums rövhål.." har naturligtvis inte en susning om detta."

Här skriver GA rakt ut att alla som inte håller med honom är svagsinta.
    Mig kallar han "saken".

En röst på högern, är en röst på sådan herrar som fredrik rahm och gustav ander
    Beware !
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-08, 08:14

RedCloud skrev:Den medkännande högern debatterar vidare:

FR:

"sånna mail är vardag när man har med redcoloud att göra...har en 25-30 st i inkorgen"

Vilket är till 100% är fabricerat av fredrik själv, suck, det räckte tydligen inte med att nicknappa på aftonbladet, det ska förfalskas PM också.

Gustav Ander:

"Trådstartaren är en idiot av första graden , och alla som inte begriper det är svagsinta.
    Begreppet " war on terror" myntades av Bush regeringen, men det används inte längre, det slopades samma dag som Obama regeringen tillträdde.
    Saken som anser " USA är universums rövhål.." har naturligtvis inte en susning om detta."

Mig kallar han "saken".

Beware !

Jag tror att de sk forumalliansarna som huserar här tillhör den extrema sorten
    som har en mycket dålig självbild samt lever ett bittert liv i arbetslöshet och sjukdom men vägrar inse att det sen 2006 är det Extremhögern som styr och ställer till det för dem! även migrationen och de som en viss extremhöger brukar kalla nyanlända!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN - Sida 2 Empty bara att inse..

Inlägg  theward 2009-05-08, 09:03

RedCloud skrev:Den medkännande högern debatterar vidare:

FR:

Gustav Ander:

Mig kallar han "saken".

Beware !

Att internet skapar monster av sällan skådat slag...
    Här lever fega,bittra personer ut sina agressioner och gör precis allt för att håna, förnedra, ljuga, hota och tom tar sig tiden att nicknappa(inte bara en gång), göra fejkprofiler, för att komma åt andra som de hatar(hat är ett starkt ord, men det verkar som de hatar)...

Tiden de lägger ner på detta är i sammanhanget absurd, när de samtidigt slår sig för bröstet och talar om vad mkt och vad hårt de arbetar...

Antingen har de inget jobb, eller så missköter de det å det grövsta.
    Eller så jobbar de(som de ska) och sitter varje ledig stund här o häckar....

hur som helst är det inte mkt till liv....
    Lev livet istället för sjutton gubbar
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-08, 09:46

Som jag ser på saken, så är det nästan så jag hoppas att den ylande forumhögern är representativa anhängare?
    Men så får man ju samtidigt hoppas på att det inte är, men vilket som så är det bara grattulera Reinfeldtarna till folket dom dragit till sig! Very Happy

BÄTTRE KAN DET INTE BLI Very Happy
    Reinfeldt har skapat ett monster,
    THE DEAMTEAM är monstrets namn!

Håller helt med Red Viktory, Dreamteamets största problem är nog i grunden missnöjet över sin egen skräpallians! No
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-08, 10:45

De monster som finns i Sverige är allt skapade av socialdemokraterna, de som haft makten det senaste halvseklet!

Syns inte minst klart och tydligt här med ärthjärnor som redviktory och redcloud, rötäggsvänstern, i spetsen! pig
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-08, 11:00

Själv tycker jag du är en av dom som gett Reinfeldts monster ett nylle, Mr. Blue?
    Men det vet du nog om?

Här sitter du, en fullt frisk och arbetsför person, och vägrar jobba, samtidigt som du sparkar och slår mot mig, som är handikappad och pensionär och ifrågasätter varför jag inte jobbar mellan 8 och 5!

Det är en kristallklar presentation över dig själv som människa, No
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-08, 11:06

martin7lindgren skrev:Själv tycker jag du är en av dom som gett Reinfeldts monster ett nylle, Mr. Blue?
    Men det vet du nog om?

Här sitter du, en fullt frisk och arbetsför person, och vägrar jobba, samtidigt som du sparkar och slår mot mig, som är handikappad och pensionär och ifrågasätter varför jag inte jobbar mellan 8 och 5!

Det är en kristallklar presentation över dig själv som människa, No

Inte nog med att du bara tar roliga uppdrag när det passar du åker även till Cypern och semestrar ibland samt kör amerikanska raggarbilar, du kanske inte är så sjuk när allt kommer omkring?
    GustavAnder
    GustavAnder

DEN "MEDKÄNNANDE" HÖGERN - Sida 2 Empty

Inlägg  GustavAnder 2009-05-08, 11:15

"Här skriver GA rakt ut att alla som inte håller med honom är svagsinta."

öö nej, man tycker att en "lärare" om än dock totalt obehörig och inkompetent skulle kunna läsa?

Mig kallar han "saken".

ööö ja. En sak som måste vara det enskilt största vapnet för en allians seger 2010 ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-08, 11:16

Nu vet du ju inte när jag var på cypern?
    Sen förstår jag inte vad det är för fel att köra en kompis bil till ett bullertest i norrtälje?

Sen väljer jag ingenting, alla dom grejer jag kliver in i, har hitills blivit rätt lyckade, så varje grej leder till nya grejer verkar det som!

Brukar bara ställa en fråga, tror ni jag har något och tillföra, och hitills brukar det bli ett rungande ja?

Man tycker t.o.m att jag är en hyfsad talare, som får fram mina budskap utan genvägar,

För inte är det lätt att sitta uppe på podiet framför en massa människor, eller stå i en talarstol och svara på frågor, m.m., men det går lättare och lättare?
    Självklart är jag glad att mina erfarenheter kommer till nytta!

VAD HAR DU FÖR PROBLEM MED DET, MR. BLLUUUEEEE?
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-08, 11:18

martin7lindgren skrev:Nu vet du ju inte när jag var på cypern?
    Sen förstår jag inte vad det är för fel att köra en kompis bil till ett bullertest i norrtälje?

Sen väljer jag ingenting, alla dom grejer jag kliver in i, har hitills blivit rätt lyckade, så varje grej leder till nya grejer verkar det som!

Brukar bara ställa en fråga, tror ni jag har något och tillföra, och hitills brukar det bli ett rungande ja?

Man tycker t.o.m att jag är en hyfsad talare, som får fram mina budskap utan genvägar,

För inte är det lätt att sitta uppe på podiet framför en massa människor, eller stå i en talarstol och svara på frågor, m.m., men det går lättare och lättare?
    Självklart är jag glad att mina erfarenheter kommer till nytta!

VAD HAR DU FÖR PROBLEM MED DET, MR. BLLUUUEEEE?

Om du håller dig till detta så har jag inga problem med det, mr. martin nollan lindgren!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-08, 11:40

Vad ser jag, börjar den store, starke, friska och fullt arbetsföre och ändå arbetslöse, Mr. Blluuueeee, tapa humöret runt om på trådarna idag? No

Jag förstår dig pysen, sanningen i vitögat kan vara hård!

PRÄSTENS LILLA KRÅKA SKULLE UT OCH ÅKA...?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-08, 11:50

Mr. Blueheaven i gungning, Mr. Blue tappar fattningen, ja jisses!
    Vad hade han väntat sig, tror han det bara är att sparka och slå efter mig helt obehindrat, No
    NO WAY!

Jag har inga som helst problem eller betänkligheter med att slå tillbaka, No
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-05-08, 12:12

fredrik rahm skrev:trådstartaren är representant då för HELA vänstern??

"RedCloud

SHIT, har du fått sparken ?

Då förstår jag bättre ditt upphöjande av tunnelbana och cykel som transportmedel. Men du, det är långt till Spanien, j*vligt långt på cykel.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-24, 18:03