Börsen upp 3,4% idag, inte illa. Passade på att ta hem vinster. Brukar göra ca en månadslön per år...
+2
Sossar ee lata
ericTheDog
6 posters
Bra drag på börsen
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
ericTheDog skrev:Börsen upp 3,4% idag, inte illa. Passade på att ta hem vinster. Brukar göra ca en månadslön per år...
Tror på börsen framöver nu, ekonomin blir bättre och Alliansen vinner.......bra börs.....
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 3
Sv: Bra drag på börsen
Jag har en del erikssonaktier, men är ingen börshaj
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 4
Jag gjorde mig en bra hacka på Lundin Oil/Lundin Petroleum. Har inte frekventerat spekulationsmarknaden sedan dess.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 5
ericTheDog skrev:Börsen upp 3,4% idag, inte illa. Passade på att ta hem vinster. Brukar göra ca en månadslön per år...
Inte mer än en månadslön brukar ärligt tjäna mer på en månad än vad du drar in på ett år.
Testa mig på Ratsit vad bara medveten om jag då får din adress med namn, skicka ett pm så ska du få mina sök-kriterier om mig för en ratsitsökning.
//berra
Och ännu mer ju valdagen närmar sig så blir det V som får min röst.
ds:
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 6
pma mig dina uppgifter så ska jag kolla.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 7
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Börsen upp 3,4% idag, inte illa. Passade på att ta hem vinster. Brukar göra ca en månadslön per år...
Inte mer än en månadslön brukar ärligt tjäna mer på en månad än vad du drar in på ett år.
Testa mig på Ratsit vad bara medveten om jag då får din adress med namn, skicka ett pm så ska du få mina sök-kriterier om mig för en ratsitsökning.
//berra
ds:
Är inte så intresserad av vad du tjänar. Att välbärgad vänster medelst proppmätt beskattning vill trycka ner arbetare är inte så konstigt.
Annars är det riktigt att jag är en småtrader, dock rätt skicklig sådan.
Däremot ska jag PM'a dig i ett annat ärende. Vi tar det i god tid innan valet.
- Inlägg 8
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Börsen upp 3,4% idag, inte illa. Passade på att ta hem vinster. Brukar göra ca en månadslön per år...
//berra
ds:
Är inte så intresserad av vad du tjänar. Att välbärgad vänster medelst proppmätt beskattning vill trycka ner arbetare är inte så konstigt.
Annars är det riktigt att jag är en småtrader, dock rätt skicklig sådan.
Däremot ska jag PM'a dig i ett annat ärende. Vi tar det i god tid innan valet.
Trycka ner det är mer ditt gebit eric.. så ta inte min rygg för ditt eget tillkortakommande.
Ser fram emot det pm,et får ju ett antal från dina artfränder härinne som ligger i det eviga arkivet redan.
//berra
- Inlägg 9
Nånting säger mig att du inte får så många pm som du påstår.
- Inlägg 10
R.O.F.L skrev:pma mig dina uppgifter så ska jag kolla.
Kalle R.O.F.L Bakom
Bakomstigen 666
666 66
Hemma hos dig
19660605-6666
//berra
- Inlägg 11
ericTheDog skrev:Nånting säger mig att du inte får så många pm som du påstår.
Nu två inom 30 minuter.
//berra
- Inlägg 12
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Nånting säger mig att du inte får så många pm som du påstår.
Nu två inom 30 minuter.
//berra
In your dreams...