Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Rödgröna rörans manifest

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Rödgröna rörans manifest Empty Rödgröna rörans manifest

Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 14:45

De kom igång 6 minuter försent. Men då fungerade inte micken. När de fick igång micken var det mängder av störande bakgrundsljud. Därefter hackade bild och ljud så att man missar stora delar.

Själva presentationen var så tråkig att jag somnade. Har precis vaknat faktiskt. Ska nu söka lyssna klart. Kanske somnar man igen. Otroligt tråkigt och intetsägande.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Rödgröna rörans manifest Empty Sv: Rödgröna rörans manifest

Inlägg  F.I.S.T 2010-08-31, 14:48

ericTheDog skrev:De kom igång 6 minuter försent. Men då fungerade inte micken. När de fick igång micken var det mängder av störande bakgrundsljud. Därefter hackade bild och ljud så att man missar stora delar.

Själva presentationen var så tråkig att jag somnade. Har precis vaknat faktiskt. Ska nu söka lyssna klart. Kanske somnar man igen. Otroligt tråkigt och intetsägande.

Så förvånande.... det hade du ju bestämt dig för innan presentationen så.... inte nytt under solen
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-08-31, 15:05

Jag hade inte bestämt att de skulle ha stora tekniska problem. Inte heller att de skulle tråka ut mig till den grad att jag somnade.

Som tur var kom det in lite journalister och fick ställa frågor. Det livade upp. Toblerone såg mer pressad ut än någonsin. Hur mår hon egentligen. De stora vinnarna verkade vara miljöpartiet som såg nöjda och avslappnade ut. Lars Ohly fick mest ägna sig åt att förklara att han blivit överkörd, men visade inte utåt vad han tycker om det.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-08-31, 15:07

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:De kom igång 6 minuter försent. Men då fungerade inte micken. När de fick igång micken var det mängder av störande bakgrundsljud. Därefter hackade bild och ljud så att man missar stora delar.

Så förvånande.... det hade du ju bestämt dig för innan presentationen så.... inte nytt under solen

Har pdf-dokumentet måste säga att det låter ungefär som Annas floskler och ingenstans står det hur detta skall gå till eller finansieras! affraid

Dessutom har man ju hört det mesta förr, närmare bestämt de senaste 40 åren och ändå kvarstår dessa problem! affraid

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 12:51