Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
blueheaven
R.O.F.L
GustavAnder
RedCloud
Sossar-e-lata
9 posters

    Nu börjar den röd gröna rörans show

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-30, 09:50

    vad ska man säga.......Ohly är väl för mysig.....nu börjar bråken.....

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1623748/redan-en-spricka-hos-de-rodgrona
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  RedCloud 2009-06-30, 09:52

    Du tro inte att den högerstyda pressen gör precis allt för att misskreditera alla försök till opposition ?

    Eller nej, du tänker ju inte....
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Hahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-30, 09:56

    mr idiot har vaknat, sommarlov har du kom jag på, skönt för eleverna som slipper din livssyn, med mordiska kommunismen som idiologisk förebild afro
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  RedCloud 2009-06-30, 09:59

    sommarlov har du kom jag på

    Borde ha, men jag tog på mig några extra veckors arbete med att framställa lite digitalt utbildningsmaterial. Sitter på jobbet nu faktiskt.

    "skönt för eleverna som slipper din livssyn, med mordiska kommunismen som idiologisk förebild"

    Och ändå är jag den populäraste läraren på skolan, hur förklarar du det, Neofascisten ?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty shot gun marriage

    Inlägg  GustavAnder 2009-06-30, 10:02

    "Samarbetet" ( det är inget samarbete, det är ett tvångsäktenskap)
    i den rödgröna röran , är en parodi på Allians för Sverige.

    För det första , de är inte överens om grundläggande frågor.
    2. De har en spännvidd politiskt som är mycket mycket stor, det är närmast odemokratiskt att lura på sveriges medborgare ett " samarbete"
    3. De har en "före detta" kommunist med i båten, också det det en allvarlig lek med vår demokrati, och inte minst politkerförakt.
    4. ja det finns mer, men de 3 första punkterna borde egentligen vara tillräckligt .

    Den rödgröna röran spelar rysk roulett, med Sverige, vår demokrati, och med deras egen politiska framtid.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  RedCloud 2009-06-30, 10:29

    Den rödgröna röran spelar rysk roulett, med Sverige, vår demokrati, och med deras egen politiska framtid.

    a.k.a. total härdsmälta i fantasigeneratorn.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Hahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-30, 10:43

    populäraste läraren!! du trampar väl på med din kommunistiska inställning så de oliktänkande inte vågar säga annat för då hamnar de i kommunistiskt arbetsläger, MEN FAAAAAN du jobbar säger du! ge då fan i att skriva här, för tillskillnad från mig som betalar min egen lön så får du din lön av oss skattebetalare! och inte fan betalar vi dig för att sitta är och skriva idiotinlägg!
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-06-30, 10:52

    Ingen som ska ut i solen idag........... Basketball
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  RedCloud 2009-06-30, 10:53

    populäraste läraren!!


    jajjamensan

    du trampar väl på med din kommunistiska inställning så de oliktänkande inte vågar säga annat för då hamnar de i kommunistiskt arbetsläger,

    enkäterna är anonyma...

    MEN FAAAAAN du jobbar säger du! ge då fan i att skriva här

    ehh, varför ?

    för tillskillnad från mig som betalar min egen lön så får du din lön av oss skattebetalare! och inte fan betalar vi dig för att sitta är och skriva idiotinlägg!

    bara för dig att gilla läget... affraid
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  blueheaven 2009-06-30, 10:57

    Sossar-e-lata skrev:populäraste läraren!! du trampar väl på med din kommunistiska inställning så de oliktänkande inte vågar säga annat för då hamnar de i kommunistiskt arbetsläger, MEN FAAAAAN du jobbar säger du! ge då fan i att skriva här, för tillskillnad från mig som betalar min egen lön så får du din lön av oss skattebetalare! och inte fan betalar vi dig för att sitta är och skriva idiotinlägg!

    Cement tyngd runt fötterna och droppas i marianergraven och vi blir av med idioten! scratch
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  RedCloud 2009-06-30, 10:58

    Cement tyngd runt fötterna och droppas i marianergraven och vi blir av med idioten!

    Önskan om min snara hädanfärd nummer tre på det här forumet på mindre än ett år....

    Vad är det egentligen med extremhögern ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-30, 11:08

    Suck..., S-e-L med vänner har det inte lätt, när det gäller den rödgröna oppositionen?

    Till och med kapten S-e-L från Djursholm ser ju sina drömmar gå i krasch, även han ser ju att enigheten mellan de rödgröna växer sig starkare för varje dag!

    Som sagt kan ju inte vara lätt att tvingas ställa in en räkafton per år, för att få ihop till fastighetskatten?

    Det blir en prövning av stora mått för danderyds demokraten!
    Tuffa tider väntar!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-30, 11:12

    Det är en bedrift Red Cloud, det är bara fortsätta röra runt med pinnen i getingboet?
    Forumhögern viftar ju ändå bara runt med armarna, då kan dom lika gärna vifta bort dom ilskna getingarna när dom ändå håller på! Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-30, 11:18

    Min egen lön säger Mr.Blue?
    Det ska komma från snyltaren, snikaren som utnyttjar sin fru och lilla mammsen till max, för att kunna ligga hemma fullt frisk/arbetsför och sparka sig trött!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  blueheaven 2009-06-30, 11:20

    RedCloud skrev:
    Cement tyngd runt fötterna och droppas i marianergraven och vi blir av med idioten!

    Önskan om min snara hädanfärd nummer tre på det här forumet på mindre än ett år....

    Vad är det egentligen med extremhögern ?

    Nej offerrollen klär dig inget vidare heller!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty men martin

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-30, 11:23

    anser du det ok att Red C sitter och gör at och urholkar statskassan, det är dina bidragspengar som som går till dennes lön istället för dig affraid
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-30, 11:25

    Sitta och önska livet ur andra säger ju en hel del om vem man har och göra med, eller hur, Mr.Blue?

    Men det är väl bara vad man kan förvänta sig av en snikare och snyltare som du!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  blueheaven 2009-06-30, 11:26

    martin7lindgren skrev:Sitta och önska livet ur andra säger ju en hel del om vem man har och göra med, eller hur, Mr.Blue?

    Men det är väl bara vad man kan förvänta sig av en snikare och snyltare som du!

    Martin gå och lägg dig igen din gamle nazist!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  RedCloud 2009-06-30, 11:26

    anser du det ok att Red C sitter och gör at och urholkar statskassan, det är dina bidragspengar som som går till dennes lön istället för dig

    kommunkassan, annars var det rätt....

    Men du, till skillnad från dig klarar jag av att göra två saker samtidigt.

    Läser lite, kodar lite, chattar lite, med dubbel lön Rolling Eyes
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-30, 11:29

    Mina bidragspengar? Vad får jag för bidrag?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-30, 11:30

    Jaha, så Mr.Blue är ute och skrammlar med sina tomma tunnor idag igen?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-30, 11:33

    Gå och lägga mig igen? Varför det, har just varit ute på en lång promenad med tjejen, innan det blir för varmt!

    Sen föredrar jag att sköta vilandet på nätterna, inte på dagarna!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  råttan. 2009-06-30, 19:46

    "Mina bidragspengar? Vad får jag för bidrag?"

    Du förstår martin lille, du får dina pengar från skattebetalarna utan motprestation. D.v.s bidrag.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  formsvackan 2009-06-30, 19:53

    RedCloud skrev:
    anser du det ok att Red C sitter och gör at och urholkar statskassan, det är dina bidragspengar som som går till dennes lön istället för dig

    kommunkassan, annars var det rätt....

    Men du, till skillnad från dig klarar jag av att göra två saker samtidigt.

    Läser lite, kodar lite, chattar lite, med dubbel lön Rolling Eyes
    Jag är glad att jag skattar i en annan kommun Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  Infra 2009-06-30, 19:54

    martin7lindgren skrev:Jaha, så Mr.Blue är ute och skrammlar med sina tomma tunnor idag igen?

    Ingen fara, Martin. Det är bara BH:s tomburkar som skramlar i plocksäcken.

    Sponsored content


    Nu börjar den röd gröna rörans show Empty Sv: Nu börjar den röd gröna rörans show

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 15:55