Att se någon stå allra längst ut på plankan och skrika extremister åt alla andra är ganska underhållande
bye bye naivliberalen...
Att se någon stå allra längst ut på plankan och skrika extremister åt alla andra är ganska underhållande
F.I.S.T skrev:Thecharmed skrev:Förresten, vem röstade in Wallenberg, och hur avsätter man honom?
--------------------------
http://thecharmed-rodarummet.blogspot.com/
vem röstade in kungen ??... och hur avsätter man honom ??
Vercingetorix skrev:Nån mer än jag som inte fått nåt röstkort än?
(Fast det är klart, mitt omyndigförklarande kanske till sist har blivit handlagt på Fk...)
Thetaxpayer skrev:Vercingetorix skrev:Nån mer än jag som inte fått nåt röstkort än?
(Fast det är klart, mitt omyndigförklarande kanske till sist har blivit handlagt på Fk...)
Jag har inte fått.
Kakmonstret skrev:F.I.S.T skrev:Thecharmed skrev:Förresten, vem röstade in Wallenberg, och hur avsätter man honom?
Karl XIV Johan (och hans ättlingar) valdes till Sveriges Konung den 21 augusti 1810 på Örebro slott. Han tillträdde då Karl XIII dog 1818.
Ett beslut som inte går att riva upp
Vill du leva i en republik, flytta till USA.
F.I.S.T skrev:Ser du nu då Mentalfallet Den charmiga tolkade inte alls mitt inlägg som tvång, som av någon underlig anledning du tolkade det som....
... eller var det kanske bara som 97 % av dina inlägg, att du såg en chans att få bete dig ohövligt och snedvrida sanningen ???
RedCloud skrev:Ett beslut som inte går att riva upp
Majoritet i två omröstninger med ett val mellan, så är Tjabo och bidragspatrasket borta.
RedCloud skrev:Ett beslut som inte går att riva upp
Majoritet i två omröstninger med ett val mellan, så är Tjabo och bidragspatrasket borta.
lowlife amöba skrev:Så lätt är det inte Lennart.
Ska en grundlag ändras krävs det extra mycket.
RedCloud skrev:Ska en grundlag ändras krävs det extra mycket.
två omröstningar med ett val mellan, bye bye tjabo och bidragspatrasket....
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Vi måste få klarhet i detta, kan vi verkligen göra oss av med både kungen och er vänsteramöbor i SAMMA beslut ??
nollkoll skrev:Hörru roffe skärp dig nu
RedCloud skrev:nollkoll skrev:Hörru roffe skärp dig nu
så det är inte lennart längre, marcus ?
Vad blir det nästa vecka ?
Kurt ?
RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Vi måste få klarhet i detta, kan vi verkligen göra oss av med både kungen och er vänsteramöbor i SAMMA beslut ??
Tyvärr är du ute i ogjort väder igen Tjuven, bidragspatrasket som här avses är sessorna, den arbetslösa invandreskan Silvia och lill tjabo och deras övriga släktingar som lever på dina och mina pengar.
Tämnk om, tänk rätt tjuven.
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Verkar inte som om rökat fått redigt fäste hos lennart
RedCloud skrev:Från fullblodsidiot till folkpartist är väl inget steg upp i karriären ?
Thecharmed skrev:Ja, jag ska rösta för att avsätta Wallenberg och bankerna.
Det är ju det enda som kan förändra framtiden!
......vänta nu.... det kan man inte va?
Då kvittar det ju.
Det andra är bara kaksmulor. Spelar ingen roll vem som sitter vid rodret.
Kakmonstret skrev:F.I.S.T skrev:Thecharmed skrev:Förresten, vem röstade in Wallenberg, och hur avsätter man honom?
Karl XIV Johan (och hans ättlingar) valdes till Sveriges Konung den 21 augusti 1810 på Örebro slott. Han tillträdde då Karl XIII dog 1818.
Vill du leva i en republik, flytta till USA.
marxisten skrev:Blev 100% rödgrön, 0% alliansen.
90,7% V
79,2% FI
67,8% MP
50% S
30% SD
19,2% C
9,2% PP
5,7% KD
3,5% FP
2,8% M