F!: 77,1%
Mp:69,2%
S: 52.8%
SD: 24%
C: 15%
KD. 9%
pp: 9,1%
M: 6.4%
FP. 5.6%
O jag som inte ens röstar!
Thecharmed skrev:V: 87,8%
F!: 77,1%
Mp:69,2%
S: 52.8%
SD: 24%
C: 15%
KD. 9%
pp: 9,1%
M: 6.4%
FP. 5.6%
O jag som inte ens röstar!
Thecharmed skrev:Ja, jag ska rösta för att avsätta Wallenberg och bankerna.
Det är ju det enda som kan förändra framtiden!
......vänta nu.... det kan man inte va?
Då kvittar det ju.
Det andra är bara kaksmulor. Spelar ingen roll vem som sitter vid rodret.
Thecharmed skrev:Det är konstigt att det är så inpräntat i våra skallen att demokrati betyder att få gå och rösta på ett av sju snarlika partier var 4:e år o däremellan kan man inte påverka någonting.
Det är ju ändå inte de som ekonomiskt styr Sverige. De har inga mandat att heller kunna styra de som egentligen styr skeppet.
MartinLindgren skrev:Hallå där Charmed, inte röstar? Då hoppas jag du ska ändra dig, då din röst är viktigare än någonsin!
Kakmonstret skrev:Du missade att TC inte ser nån skillnad mellan de rödgröna och alliansen, i stort.
Vill hon inte rösta så ska hon inte rösta. Annars finns ju alternativet att rösta blankt, då räknas ju rösten och man framstår inte som en soffliggare.
Själv tycker jag marknaden ska vara fri och oberoende. Staten ska inte bygga bilar, köra tåg eller inneha monopol på sprit.
redalert skrev:MartinLindgren skrev:Hallå där Charmed, inte röstar? Då hoppas jag du ska ändra dig, då din röst är viktigare än någonsin!
[color=white]Nej vad skall hon rösta på?
Den ende hon lyssnar på är sig själv och några sådana alternativ finns som väl inte!
Blanka röster räknas inte!
Sniperace skrev:Blanka röster räknas inte!
Jodå,de redovisas till EXAKT rätt antal vid varje val, så visst fan räknas de, säkert ett flertal gånger för att de ska vara säkra på hur många de var, och varje blankröst är ett bevis på hur dessa vägrar rösta på något av våra partier och att dessa inte är nöjde med någon, ett kvitto på att något är fel hos dem.
Att de sedan inte gör någon nytta är en helt annan sak
Dao skrev:Sniperace skrev:Blanka röster räknas inte!
Jodå,de redovisas till EXAKT rätt antal vid varje val, så visst fan räknas de, säkert ett flertal gånger för att de ska vara säkra på hur många de var, och varje blankröst är ett bevis på hur dessa vägrar rösta på något av våra partier och att dessa inte är nöjde med någon, ett kvitto på att något är fel hos dem.
Att de sedan inte gör någon nytta är en helt annan sak
Att redovisas är inte detsamma som att de räknas i praktiken!
Hade de gett lika många tomma stolar i respektive parlament, hade de räknats!
Nu är de ett val på det vinnande alternativet enbart!
Det är och förblir ett sätt att frånta sig det egna ansvaret, och låta en annan tycka åt en!
Thecharmed skrev:Ja, jag ska rösta för att avsätta Wallenberg och bankerna.
Det är ju det enda som kan förändra framtiden!
......vänta nu.... det kan man inte va?
Då kvittar det ju.
Det andra är bara kaksmulor. Spelar ingen roll vem som sitter vid rodret.
RedMentalCase skrev:lol
theward och martin är ute för att röstfiska så de kan behålla sina bidrag..
Nu hackar de på tc för att hon ska rösta rödgrönt så de slipper ta tag i sina liv.
Det är ju uppenbart att särintresse och egoism är slagorden bland vänsterväljarna nuförtiden.
RedMentalCase skrev:Bara vänstermuppar med bidragsbehov håller på som theward och co.
Hackar på folk och försöker påverka folk i deras val, säger att de måste gå och rösta, rösta rätt.....rösta på rödgrönt....
redclown startade en tråd där han hängde ut sina barn och sa hur dom röstade...
FIST är likadan som theward och martin.
Typisk vänstermentalitet, DDR hjärnor.röda fascister.
Ett i grunden väldigt odemkratiskt synsätt på sina med"väljare", medmänniskor.