Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
redalert
Dao
Thecharmed
Vercingetorix
Regndrottning
MartinLindgren
F.I.S.T
theward
Thrakath
formsvackan
Redvictory
RedMentalCase
berralarzon
RedCloud
Kakmonstret
19 posters

    Jag blev Folkpartist

    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-30, 12:52

    Jag röstar på Alliansen just för att jag tycker de har den bästa politiken för att hjälpa sjuka och handikappade.

    Faktiskt tror jag att folk blir sjuka av en rödgrön genomförd politik.

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  theward 2010-08-30, 12:54

    RedMentalCase skrev:Bara vänstermuppar med bidragsbehov håller på som theward och co.

    Hackar på folk och försöker påverka folk i deras val, säger att de måste gå och rösta, rösta rätt.....rösta på rödgrönt....
    redclown startade en tråd där han hängde ut sina barn och sa hur dom röstade...

    FIST är likadan som theward och martin.

    Typisk vänstermentalitet, DDR hjärnor.röda fascister.

    Ett i grunden väldigt odemkratiskt synsätt på sina med"väljare", medmänniskor.


    aha så alla trådar och inlägg som ni på högerkanten gjort..där man verkligen uppmanas rösta på Alliansen och kallas mupp om man inte gör det....
    Vad kallar du det då???

    Är jag mupp, är du mupp upphöjd till 10 Wink

    Sen påstår ni utan att blinka eller tänka att vi gör så fler röstar på Alliansen Rolling Eyes
    Vore så fallet betyder det att folk uppskattar när ni kallar folk för okvädesord i varenda inlägg och när ni hittar på egna sanningar.
    Då är jag uppriktigt orolig för svenskarna Shocked

    Varför ni håller på som ni gör vet jag inte, men ni verkar inte jobba när ni ska ,eller så har ni inga jobb alls......för ni häckar här till o från hela dagarna och kvällarna. Då kan man inte sköta jobbet eller ha nåt...så enkelt är det.
    Detta gör det extra patetisk när du/ni klagar på andra..för de största latmaskarna och parsiterna är er själva..

    patetisk var ordet, skämmes tamefan(om ni kunde det vvill säga)
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-30, 12:55

    Säger du det fist, grönsaken.

    du gör som du vill, och alla ställningstaganden är ställningstaganden, även passiva......

    Att kalla passivitet ett ställningstagande i ett val är ju exakt en kopia av hur alla kommunistiska regimer alltid resonerat, röstar du inte är du för något.
    Röstar du inte på PARTIET är du egentligen emot oss.....

    Vi har inte valtvång i Sverige, som de hade i dina runkdrömländer, FIST.

    Vänstern tappar alltid sin mask, då de är så extrema och dumma att de helt enkelt inte kan låta bli.

    PS
    att theward är en idiot är ju allmänt känt, nu begriper han inte skillnaden mellan allmänna uppmaningar och personliga uppmaningar. DS



    Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-08-30, 12:57, ändrad totalt 1 gång
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  theward 2010-08-30, 12:57

    Kakmonstret skrev:Jag röstar på Alliansen just för att jag tycker de har den bästa politiken för att hjälpa sjuka och handikappade.

    Faktiskt tror jag att folk blir sjuka av en rödgrön genomförd politik.


    Eftersom du brukar var sjukt otrevlig, har jag inga problem med att kalla dig idiot...
    Så jag säger idiot helt enkelt.... Wink

    Hur man kan leva med sig själv och vara så kall och cynisk som dig fattar inte jag och jag vill fan inte ta reea på det heller
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  theward 2010-08-30, 12:59

    RedMentalCase skrev:Säger du det fist, grönsaken.

    du gör som du vill, och alla ställningstaganden är ställningstaganden, även passiva......

    Att kalla passivitet ett ställningstagande i ett val är ju exakt en kopia av hur alla kommunistiska regimer alltid resonerat, röstar du inte är du för något.
    Röstar du inte på PARTIET är du egentligen emot oss.....

    Vi har inte valtvång i Sverige, som de hade i dina runkdrömländer, FIST.

    Vänstern tappar alltid sin mask, då de är så extrema och dumma att de helt enkelt inte kan låta bli.

    PS
    att theward är en idiot är ju allmänt känt, nu begriper han inte skillnaden mellan allmänna uppmaningar och personliga uppmaningar. DS


    Tror du skulle må bra av medicinering eller iaf en någorlunda lycklig tillvaro.
    Som det är nu förtärs du av bitterhet, gör nåt kul...istället.

    ps om du kallar ditt forumdeltagande för kul...då har du riktigt stora problem Wink
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-30, 13:01

    Jag har aldrig varit otrevlig mot någon som inte varit otrevlig mot mig först.
    Cynism är en bra egenskap.

    Du verkar dock inte bara vara fysiskt sjuk, utan något är även väldigt fel i skallen på dig.

    Hoppas du kan få den vård och hjälp du behöver om Alliansen vinner.

    Du hatar din systers man för att han är moderat. Säger mycket om dig.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-30, 13:05

    theward, saken som ser valet som en personlig väg till en försäkran om ett högre bidrag till sig själv.

    Nånstans här ligger väl en del av vänsterns problem idag, man har i årtionden lurat i begränsade människor som theward att allt ordnar sig, man behöver inte skämmas för att lyfta bidrag, man behöver inte göra sin del.
    Nu får vänstern själv betala priset, nu sitter man där med en kår av kärnväljare som theward fist martin rc och rv, typ.



    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  theward 2010-08-30, 13:06

    Kakmonstret skrev:Jag har aldrig varit otrevlig mot någon som inte varit otrevlig mot mig först.
    Cynism är en bra egenskap.

    Du verkar dock inte bara vara fysiskt sjuk, utan något är även väldigt fel i skallen på dig.

    Hoppas du kan få den vård och hjälp du behöver om Alliansen vinner.

    Du hatar din systers man för att han är moderat. Säger mycket om dig.

    nä felen i huvudet står du helt klart för...
    nä cynism är inget bra.....att tycka det tyder på degeneration i hjärnan...
    Hjälpen man får av alliansen är samma som noll och ingeting
    Thanx 4 nothing

    fel jag har ingen syster, doch har min tjej bror moderatsympatier, han är tom med i partiet..
    Fast det har jag inte så stora bekymmer med, har mer bekymmer med hans beteende..mot framförallt sin syster.....

    han tillhör sas de dåliga moderaterna...det finmns bra också..
    Men de bästa börjar överge partiet, då de inte triva med politiken som verkligen förs
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-30, 13:08

    RedMentalCase skrev:theward, saken som ser valet som en personlig väg till en försäkran om ett högre bidrag till sig själv.

    Nånstans här ligger väl en del av vänsterns problem idag, man har i årtionden lurat i begränsade människor som theward att allt ordnar sig, man behöver inte skämmas för att lyfta bidrag, man behöver inte göra sin del.
    Nu får vänstern själv betala priset, nu sitter man där med en kår av kärnväljare som theward fist martin rc och rv, typ.




    Sveriges riktiga arbetare har insett att deras pengar försvinner i ett svart hål till s.k. bidragsparasiter. (Det finns trevliga människor som behöver bidrag ibland, men inte på detta forum). ACbladet har lockat till sig parasiterna.

    Rösta på det ENDA arbetarpartiet den 19 september - Moderaterna.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  theward 2010-08-30, 13:10

    RedMentalCase skrev:theward, saken som ser valet som en personlig väg till en försäkran om ett högre bidrag till sig själv.

    Nånstans här ligger väl en del av vänsterns problem idag, man har i årtionden lurat i begränsade människor som theward att allt ordnar sig, man behöver inte skämmas för att lyfta bidrag, man behöver inte göra sin del.
    Nu får vänstern själv betala priset, nu sitter man där med en kår av kärnväljare som theward fist martin rc och rv, typ.




    Hur trög är du?
    läser du öht vad man skriver?
    kommer du ihåg vad andra berättat om sig själva?
    kommer du ihåg vad du själv skriver?

    ETD borde väl verkligen klaga på hur du tilldelar andra åsikter, men den kritiken får man nog leta i stjärnorna efter Rolling Eyes

    Nä ska man skämmas för man är sjuk också, tack då vet jag hur en äkta moderatidiot tänker

    "min del" har jag alltid gjort och med bravur dessutom...
    Så där hamnade ju dina hemsnickrade "fakta" på skam igen
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-30, 13:13

    Nu börjar jag bli allvarligt orolig för dig Mentalfallet.....
    Jag börjar tro att det är nåt allvarligt fel på dig....


    RedMentalCase skrev:Att kalla passivitet ett ställningstagande i ett val är ju exakt en kopia av hur alla kommunistiska regimer alltid resonerat

    Det Mentalfallet inte tycks ha kapacitet att förstå, är att hela livet gör du val, i varje sekund, ... även när du väljer bort saker så gör du ett val.....
    Men jag har inga större förhoppningar om att antidemokratiska, okänsliga, och cykloppersoner som du skall förstå detta.


    RedMentalCase skrev:röstar du inte är du för något.
    Röstar du inte på PARTIET är du egentligen emot oss.....

    Nej så skrev jag inte, har aldrig gjort... det var nick mentalfallet som skrev detta, och därmed avslöjar SIN SYN på demokrati.... INTE min syn på den

    RedMentalCase skrev:Vi har inte valtvång i Sverige

    Det stämmer mentalfallet.... men vi har yttrandefrihet, och det innebär att jag har rätt att föra fram min syn på just demokrati, yttrandefrihet, val, olika partier ... och valet att inte rösta...


    Förnekar du mig den rätten som om det vore Francos Spanien, Mussolinis Italien, Hitlers Tyskland, eller Stalins Sovjetunionen ????

    RedMentalCase skrev:som de hade i dina runkdrömländer, FIST.

    ... och vilka länder försöker du lura övriga forumet att de skulle vara min drömländer mental ??:... Jag har nämligen inte nämnt det, så du kan inte veta ...

    RedMentalCase skrev:Vänstern tappar alltid sin mask, då de är så extrema och dumma att de helt enkelt inte kan låta bli.

    Jag har sällan sett någon tappa mask, så konsekvent och brutalt som du mental

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-30, 13:15

    RedMentalCase skrev:

    Nånstans här ligger väl en del av vänsterns problem idag, man har i årtionden lurat i begränsade människor som theward att allt ordnar sig, man behöver inte skämmas för att lyfta bidrag,

    Och du kallar Ohly för extrem ???... du är en skrämmande dålig ursäkt till människa Mental, som anser att folk som är sjuka eller inkomstlösa skall skämmas
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  theward 2010-08-30, 13:16

    Kakmonstret skrev:
    RedMentalCase skrev:theward, saken som ser valet som en personlig väg till en försäkran om ett högre bidrag till sig själv.

    Nånstans här ligger väl en del av vänsterns problem idag, man har i årtionden lurat i begränsade människor som theward att allt ordnar sig, man behöver inte skämmas för att lyfta bidrag, man behöver inte göra sin del.
    Nu får vänstern själv betala priset, nu sitter man där med en kår av kärnväljare som theward fist martin rc och rv, typ.




    Sveriges riktiga arbetare har insett att deras pengar försvinner i ett svart hål till s.k. bidragsparasiter. (Det finns trevliga människor som behöver bidrag ibland, men inte på detta forum). ACbladet har lockat till sig parasiterna.

    Rösta på det ENDA arbetarpartiet den 19 september - Moderaterna.

    Så bara trevliga människor ska få bidrag? Vem ska bestämma vilka som är trevliga...du eller ?

    Arbetarparti.. my ass

    mig veterligen är det mkt få som har "bidrag" av de rödgröna på detta forum...
    De flesta försörjer sig helt utan hjälp från staten

    Att ac lockat til sig de värsta avskrädet av högermänniskor är för mig uppenbart..
    Dock finns de vettiga och de vet vilka de är...

    Nää nu har jag "vilat" mig nog mkt...efter gräsklippningen..nu drar vi och fiskar...
    Ha så trevligt på dagiset Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-30, 13:18

    Orkar du fiska varje dag så kan du också utföra ett arbete.

    Regndrottning står väl för hälften av Hallands socialbidragsutgifter.
    Finns inte så många kulturberikare där nere.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-30, 13:20

    Extremisten FIST ska nog lugna ner sig lite över att denne inte begriper själv att denna är en extremist, det brukar vara så med extremister, fist.


    ... du gör som du vill, och alla ställningstaganden är ställningstaganden, även passiva......
    ... och tyvärr vinner alliansen på passivitet.



    2 rader som säger i princip allt om vad som rör sig i ditt extremisthuvud, fist.



    Passivitet är faktiskt en av de mest grundläggande rättigheterna i en demokrati, man ska inte behöva höra röda fascister som du försöka påskina något annat.

    Ditt övriga gapande med megatypsnitt bara är ytterligare bevis för att du är en fanatiker och extremist som inser att han delvis tappat masken.



    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  theward 2010-08-30, 13:22

    Kakmonstret skrev:Orkar du fiska varje dag så kan du också utföra ett arbete.

    Regndrottning står väl för hälften av Hallands socialbidragsutgifter.
    Finns inte så många kulturberikare där nere.

    goddag yxskaft...
    jag fiskar inte varje dag...snarare 60-70 ggr per år..
    Dvs drygt 1 gång i veckan i snitt

    Jag jobbar däremot 30-31 timmar i veckan...47 veckor om året..just nu har jag semester i 8 dagar...
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-30, 13:25

    RedMentalCase skrev:Extremisten FIST ska nog lugna ner sig lite över att denne inte begriper själv att denna är en extremist, det brukar vara så med extremister, fist.


    ... du gör som du vill, och alla ställningstaganden är ställningstaganden, även passiva......
    ... och tyvärr vinner alliansen på passivitet.



    2 rader som säger i princip allt om vad som rör sig i ditt extremisthuvud, fist.



    Passivitet är faktiskt en av de mest grundläggande rättigheterna i en demokrati, man ska inte behöva höra röda fascister som du försöka påskina något annat.

    Ditt övriga gapande med megatypsnitt bara är ytterligare bevis för att du är en fanatiker och extremist som inser att han delvis tappat masken.




    Och om du hade haft nåt förstånd, så hade du sett att jag försvarade rätten att inte rösta..... och att vara passiv.... men att det fortfarande är ett ställningstagande

    ..... Cool
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-30, 13:29

    FIST, den röda fascisten med delvis tappad mask.

    Alla kan ju se att så fort tc skrev i denna tråd att hon tänkte rösta blankt, typ,
    så stormades tråden av alla röda nassar som på olika sätt försökte påverka henne att "rösta rätt..."

    Med påståenden om att passivitet är ett ställningstagande, osv.



    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Thecharmed 2010-08-30, 13:30

    Fist, tack för ett bra inlägg.

    Det är självklart att det finns ideologiska skillnader mellan de olika partierna, därav den stora spridningen i hur procenten blev i vart jag hör hemma.
    Poängen är ändå hur det politiska utförandet ändå blir sen... man har inte de rätta redskapen att kunna styra det som behöver styras, eftersom kapitalismen inte kan omformas innefrån sitt eget system. Människor som inte är produktiva är bara en belastning och en merkostnad, tro det eller ej, oavsett regeringen är rödgrön eller rödblå eller mörkskär, svart, gul eller blå.
    Jag skulle kunna tänka mig att rösta på exempelvis de rödgröna om de absolut lovade att ta bort "stupstocken" för de sjukskrivna, och det kanske de gör tillfälligt också. Men folk blir ju inte friskare av det heller, egentligen. Det kanske låter sarkastiskt, men det är det kapitalistiska samhället som människor blir sjuka av, och sossarna är lika nyliberala som moderaterna. Staten och kapitalet sitter inte bara i samma båt, de sitter fan o trängs på samma säte i båten också. En röst på staten är en röst på kapitalet, och en fortsatt värld där människor blir sjuka, arbetslösa och utslagna och där den privata marknadens direktörer kan roffa åt sig och göra hur fan man vill.
    Det är oundvikligt att kapitalismen med några års mellanrum åker in i "krascher" och "kriser", eftersom hela systemet bygger på kortsiktiga spekulationer, och det tar alltid några år varje gång att "återhämta" sig, och medan det sker så blir det arbetslöshet, folks ekonomi kör i botten och självkänslan når nya bottennivåer. En röst på staten är en röst på detta elände. Det finns inget parti som kan ändra på detta. Om det skulle finnas ett som säger sig vilja göra det, och har verktygen till det...well, de ska få min röst.

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-30, 19:27

    Ser du nu då Mentalfallet Den charmiga tolkade inte alls mitt inlägg som tvång, som av någon underlig anledning du tolkade det som....

    ... eller var det kanske bara som 97 % av dina inlägg, att du såg en chans att få bete dig ohövligt och snedvrida sanningen ???

    Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-30, 19:30

    Thecharmed skrev:Förresten, vem röstade in Wallenberg, och hur avsätter man honom?

    --------------------------
    http://thecharmed-rodarummet.blogspot.com/

    vem röstade in kungen ??... och hur avsätter man honom ?? Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Redvictory 2010-08-30, 19:33

    F.I.S.T skrev:
    Thecharmed skrev:Förresten, vem röstade in Wallenberg, och hur avsätter man honom?

    --------------------------
    http://thecharmed-rodarummet.blogspot.com/

    vem röstade in kungen ??... och hur avsätter man honom ?? Very Happy

    Genom att avskaffa monarkin blir vi av med hela bidragsfamiljen! Hurra! cheers
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-30, 19:34

    Redvictory skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thecharmed skrev:Förresten, vem röstade in Wallenberg, och hur avsätter man honom?

    --------------------------
    http://thecharmed-rodarummet.blogspot.com/

    vem röstade in kungen ??... och hur avsätter man honom ?? Very Happy

    Genom att avskaffa monarkin blir vi av med hela bidragsfamiljen! Hurra! cheers

    Ja det gör vi !!!... men blir inte Reinfeldt ledsen då ??.... och Kakan ?? Sad
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-30, 19:38

    Nån mer än jag som inte fått nåt röstkort än?

    (Fast det är klart, mitt omyndigförklarande kanske till sist har blivit handlagt på Fk...)
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  formsvackan 2010-08-30, 19:56

    RedMentalCase skrev:Extremisten FIST ska nog lugna ner sig lite över att denne inte begriper själv att denna är en extremist, det brukar vara så med extremister.
    Att se någon stå allra längst ut på plankan och skrika extremister åt alla andra är ganska underhållande Very Happy

    Sponsored content


    Jag blev Folkpartist - Sida 3 Empty Sv: Jag blev Folkpartist

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 12:45