Använder vi så mycket jag vill.
Självklart, särskilt som om du framstår som imbecill och kanske inte så lite förståndshandikappad
Använder vi så mycket jag vill.
valpen skrev:Nu ger sig rc på de förståndshandikappade också.
valpen skrev:"Vilket j-a pack."
ericTheDog skrev:Nu ger sig rc på de förståndshandikappade också. Vilket j-a pack.
Dao skrev:Visst verkar det som alliansen är på väg att vinna, men man skall nog vänta med att ta ut en vinst än...
Det finns en liten, inte stor, fördel om alliansen vinner; Det blir DE som får ta konsekvensen för deras politik! De kan inte längre skylla på "föregående regering", och liknande...
De har liksom regerat som om de förväntade sig att bli bortröstade i år, och andra skulle få städa upp skiten!
Så LITE intressant kommer det att bli då - men tyvärr kommer det vara andra som får betala, vilket vi redan denna mandatperod sett är fallet!
RedCloud skrev:Använder vi så mycket jag vill.
Självklart, särskilt som om du framstår som imbecill och kanske inte så lite förståndshandikappad
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Men lennart då !!
RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Använder vi så mycket jag vill.
Men lennart då !!
Var har du din empati och din solidaritet !!
lol
Den rödsvarta masken har trillat av lilla lennart, lite dåliga opinions siffror och de röda nassarna tappar masken.
skulle tro dom flesta härinne vet att du är totalt bortgjord som skribent sedan år tillbaka.
RedCloud skrev:skulle tro dom flesta härinne vet att du är totalt bortgjord som skribent sedan år tillbaka.
Frågan är vad han ska med den informationen till, han begriper ju inget.
RedMentalCase skrev:Lennart fick igång sin reservdator väldigt snabbt idag....
Allövarligt, hur kan nån släppa in denne dåre i ett klassrum och undervisa elever ?
Är det så illa ställt där uppe i lapplandet ?
herrejävlar.
RedMentalCase skrev:Lennart fick igång sin reservdator väldigt snabbt idag....
Allvarligt, hur kan nån släppa in denne dåre i ett klassrum och undervisa elever ?
herrejävlar.
lowlife amöban skrev:Får väl hoppas att det är så ont om folk däruppe att det inte finns några elever för RC-Lennart att hjärntvätta.
Kakmonstret skrev:RedMentalCase skrev:Lennart fick igång sin reservdator väldigt snabbt idag....
Allvarligt, hur kan nån släppa in denne dåre i ett klassrum och undervisa elever ?
herrejävlar.
Får väl hoppas att det är så ont om folk däruppe att det inte finns några elever för RC-Lennart att hjärntvätta.
Kakmonstret skrev:Frågeställningen bör vara, när blev vänstern tokig?
Undrar om vänsterextremisterna alltid har varit dårar?
Kakmonstret skrev:Ja, det är bättre att de vräker ur sig dynga på nätet, än kastar sten genom rutorna på hederliga småföretagares affärer och butiker.