Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
MartinLindgren
Dao
Mona Sahlin
7 posters

    Vänstern har blivit desperata

    avatar
    Mona Sahlin


    Antal inlägg : 241
    Join date : 09-12-22

    Vänstern har blivit desperata Empty Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-25, 10:34

    Vad Admin inte säger att detta forum ENDAST ska vara ett forum för vänsterdebattörer! Allt oliktänkande är förbjudet

    Ja är det inte märkligt att endast högerdebattörer blir avstängda gång på gång på gång?

    Men vänsterdebattörerna Redcloud, Redsvictory, Martin o Berra INTE blir avstängda

    Kalla någon för

    Psyknazze
    Lillnazze
    Brunfront
    Rasistäckel

    ETC... Detta tycker ADMIN är HELT ok,

    Vänsterdebattörerna klagar på nicknappning, men själv är det ju helt ok att nappa

    Phoenix Mazon
    Brunfront
    Blåfron.
    Admin.

    Då är vänsterdebattörerna så pass desperata att dom nu vill visa ip

    Det märks kommunisterna går hand i hand med kina regimen, dom är emot oliktänkande, stänger av minsta lilla kritik, klarar inte ta debatt

    Hur dom själva beter sig, kränker mot andra, förstör för andrat tycker admin är HELT ok?

    Jag har fortfarande inte fått svar från admin

    Som säger han inte har någon politisk inblandning BARA stänger av högerdebatter och INGEN av de 4 vänsterdebattörer som förstör mest!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Dao 2009-12-25, 10:46

    Att kalla folk för olika saker är helt klart fel, men kan inte ens komma i närheten av den debattförstörelse på forumet som du bidragit med, MS! Att "nappa" nick är också fel, tycker jag - men är fortfarande inte skälet till att vissa debattörer stängs av...

    När admin stängt av debattförstörarna har debatten varit fri för alla som respekterar andras åsikter.

    Du tillhör inte dessa...
    avatar
    Mona Sahlin


    Antal inlägg : 241
    Join date : 09-12-22

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-25, 10:47

    Dao skrev:Att kalla folk för olika saker är helt klart fel, men kan inte ens komma i närheten av den debattförstörelse på forumet som du bidragit med, MS! Att "nappa" nick är också fel, tycker jag - men är fortfarande inte skälet till att vissa debattörer stängs av...

    När admin stängt av debattförstörarna har debatten varit fri för alla som respekterar andras åsikter.

    Du tillhör inte dessa...

    Det är ju ni som inte respekterar mina och andras åsikter

    Förklara varför det är ok att kalla någon

    Psyknazze
    Lillnazze
    Brunfront
    Rasistäckel

    Tråd efter tråd efter tråd utan att bidra något eller att stängas av?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Dao 2009-12-25, 10:53

    Jag kan inte försvara detta!

    Det är fel, men inget skäl att bli avstängd för! Ingen har heller blivit avstängd för sådana skäl - mig veteligen!

    Lustigt att du hävdar att vänstern kräver andras avstängning, och därmed likställer dessa med Kina - samtidigt som du själv här klart och tydligt kräver avstängning av folk...

    Jag kräver ingen avstängning av någon, men är tacksam för att ni debattförstörare försvinner under perioder, så vi som vill ha en fri debatt kan få ha detta i fred!
    avatar
    Mona Sahlin


    Antal inlägg : 241
    Join date : 09-12-22

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-25, 11:25

    Dao skrev:Jag kan inte försvara detta!

    Det är fel, men inget skäl att bli avstängd för! Ingen har heller blivit avstängd för sådana skäl - mig veteligen!

    Lustigt att du hävdar att vänstern kräver andras avstängning, och därmed likställer dessa med Kina - samtidigt som du själv här klart och tydligt kräver avstängning av folk...

    Jag kräver ingen avstängning av någon, men är tacksam för att ni debattförstörare försvinner under perioder, så vi som vill ha en fri debatt kan få ha detta i fred!

    Varför ska då högerdebattörer bli avstängda av vilken anledning?

    Länka mig exempel som är ett solklart exempel där en högerdebattör ska avstängas men vänsterdebattör inte ska?

    Det klarar du dao!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 11:52

    Lillmona fortsätter kräva och anklaga ADMIN för rena lögnerna,ingen har blivit avstängd för sina åsikter,då hade ju inte lillfront varit tillbaka som lillmona,eller hur?

    Hoppas ADMIN löser problemet utan att stänga ner forumet, när vi nu vet att just dom här falsaka anklagelserna hotar hela forumet, från några fåtal,och dom bara fortsätter, undrar ju jag varför dom inte bara utgår,ingen tvingar dom att finnas på ett forum dom inte gillar!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 12:07

    Jag har blivit avstängd för mina åsikter.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 12:22

    Det tror inte jag på,inte med ett enda ord, men jag undrar varför du Råtta:3 och Lillmona fortsätter anklaga ADMIN?

    Sen fortsätter ni ert sedvanliga tjatande och gfnällande i oförminskad styrka, vad jag kan se så är ingen av er ens avstängda?

    Tydligen så anser ni två att trivs inte ni med acbladet ska inte forumet finnas, ni vet vad ert betende kommer leda till,men det sakiter ni i, varför ni som inte vill vara här,är här ändå, är ju en gåta?
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 13:03

    Jag svarar bara för mig själv och har konstaterat att både jag och vercsingetorix blev avstängda p.g.a åsiktsförtryck.

    Att du martin trivs på acbladet kan man förstå. Du kan skriva vad som helst utan att bli avstängd. De som skriver inlägg som du inte gillar blir avstängda vid minsta befallning. Yttrandefrihet på kommunistiskt vis.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 13:08

    Ärligt talat Råtta:3, varför stannar du kvar på ett forum som du inte gillar istället för att medvetet stanna för att förstöra?

    Jag är säker på att du blev avstängd en dag, vilket inte borde vara något och tjata om för ditt betende,

    Som när du idag går ut helt lögnaktigt och anklagar mig för att ha agerat målvakt vid IDstölderna jag råkade ut för,

    Du går alltså ut och falskt och rent lögnaktigt ut och anklagar mig för något du inte känner till, som alltså är helt fel,
    Helt säkert sånt betende åt alla håll och kanter från din sida som är orsaken!

    Så mig kan du inte lura Råtta:3, du vet och jag vet, hur du utan betänkligheter sprider rena lögner och kapar andras nick, det har du ju visat många gånger!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-12-25, 13:17, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 13:17

    Jag förstör inte. Jag debatterar. Namnkaparna förstör. Om de tillhör extremvänstern eller extremhögern skiter jag dock i. Det är samma pack.
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 13:18

    martin7lindgren skrev:Ärligt talat Råtta:3, varför stannar du kvar på ett forum som du inte gillar istället för att medvetet stanna för att förstöra?


    Sen är det så att jag gillade detta forum ända tills admin började cencurera bort debattörer baserat på deras åsikter. Detta verkar vara nåt som du gillar.

    Nu verkar dock någon ha lugnat ner sig en aning.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 13:22

    Menar du på fullt allvar att du debatterar när du falskt och lögnaktigt utan att veta vad du snackar om anklagar mig för att haagerat målvakt vid ID stölderna av min person? Som du gjort senast idag,

    Nej du Råtta:3, det speglar ditt betende för vad det är, sen sitter du utöver det och blånekar också!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 13:32

    Jag anklagade dig inte. Jag ställde en fråga. Det vanligaste sättet att hamna i de bekymmer du hade är ju just genom att agera målvakt. Tycker du att du debatterar när du tjatar vidare om detta istället för att släppa det? Jag accepterade ju ditt svar, eller hur?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 14:02

    Helt fel igen, finns inget vanligt med ID stölder förutom att dom flesta som råkar ut för det får inte veta något innan det rullat på och hamnar hos skatteverket och kronofogden?

    Just att jag upptäckte ID stölden av mig och drev ärendet så långt som krävdes, ledde till att bolagsverket ändrade sitt regelverk, när man efter mitt ärende upptäckte kryphål man inte kännde till innan!

    Sen tillkommer ju det här att man också blir utsatt för att samma personer handlar varor för stora belopp i andras namn utan att folk vet om det!


    Eftersom det finns många människor som har tillgång till person nummer som dom kan använda eller sälja vidare så är det svårt att hitta dom skyldiga!
    Men jag är säker på att om jag anmäler att någon kapar mitt namn på nätet och säger att jag tror det kan vara samma person, blir det garanterat en utredning!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Dao 2009-12-25, 15:18

    råttan III skrev:Jag har blivit avstängd för mina åsikter.

    Du var en av debattförstörarna!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  marxisten 2009-12-25, 21:01

    Mona Sahlin skrev:
    Förklara varför det är ok att kalla någon

    Psyknazze
    Lillnazze
    Brunfront
    Rasistäckel

    Som BOKEN säger: "Öga för öga, tand för tand". Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-25, 21:57

    råttan III skrev:Jag har blivit avstängd för mina åsikter.

    Tror jag inte på,du blev avstängd en hel dag, inte mer för ditt betende Råtta:3 rabbit rabbit rabbit
    Och den enda dagen har du snart gnällt och tjatat om en hel vecka?
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 22:12

    Dao skrev:
    råttan III skrev:Jag har blivit avstängd för mina åsikter.

    Du var en av debattförstörarna!


    Kan du baacka upp detta med en lista på de 10 viktigaste debatterna jag ensam förstört. Troligen inte!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 22:14

    martin7lindgren skrev:
    råttan III skrev:Jag har blivit avstängd för mina åsikter.

    Tror jag inte på,du blev avstängd en hel dag, inte mer för ditt betende Råtta:3 rabbit rabbit rabbit
    Och den enda dagen har du snart gnällt och tjatat om en hel vecka?

    Bullshit. Jag är fortfarande både avstängd och ip-bannad p.g.a mina åsikter. Att jag överhuvudtaget kan skriva här beror på diverse åtgärder jag vidtagit.
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-25, 22:19

    "Men jag är säker på att om jag anmäler att någon kapar mitt namn på nätet och säger att jag tror det kan vara samma person, blir det garanterat en utredning!"

    Vet du vad? Jag och flera med mig är på väg att lämna detta forum till förmån för testaren. Det kan således bli rätt ensamt härinne vad det lider.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  marxisten 2009-12-26, 04:55

    råttan III skrev:
    martin7lindgren skrev:
    råttan III skrev:Jag har blivit avstängd för mina åsikter.

    Tror jag inte på,du blev avstängd en hel dag, inte mer för ditt betende Råtta:3 rabbit rabbit rabbit
    Och den enda dagen har du snart gnällt och tjatat om en hel vecka?

    Bullshit. Jag är fortfarande både avstängd och ip-bannad p.g.a mina åsikter. Att jag överhuvudtaget kan skriva här beror på diverse åtgärder jag vidtagit.

    IP-banning. Tja, är de allt de kan komma med kan nog de flesta öppna ett flertal konton.

    Dina åsikter... Tänker du då på de politiska åsikterna eller de om motdebattörerna?
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-26, 11:58

    Det kan ju inte vara p.g.a av mina åsikter om andra debattörer då sådana förekommer i betydligt större omfattning från vänsterdebattörer. Ingen tvekan om att avstängningen berodde på mina politiska åsikter således.

    Men visst är det så att de inte haft mycket att komma med i avstängningsväg.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Dao 2009-12-26, 12:55

    råttan III skrev:"Men jag är säker på att om jag anmäler att någon kapar mitt namn på nätet och säger att jag tror det kan vara samma person, blir det garanterat en utredning!"

    Vet du vad? Jag och flera med mig är på väg att lämna detta forum till förmån för testaren. Det kan således bli rätt ensamt härinne vad det lider.

    Och tidigare lämnade högern testaren, då även den var fel, till förmån för ac-bladet! Vissa är aldrig nöjda...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Dao 2009-12-26, 12:56

    råttan III skrev:Det kan ju inte vara p.g.a av mina åsikter om andra debattörer då sådana förekommer i betydligt större omfattning från vänsterdebattörer. Ingen tvekan om att avstängningen berodde på mina politiska åsikter således.

    Men visst är det så att de inte haft mycket att komma med i avstängningsväg.

    Självklart!!! lol!

    Du är inte partisk i frågan, och du har en närmast perfekt självinsikt!!! lol!

    Sponsored content


    Vänstern har blivit desperata Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 02:02