Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
MartinLindgren
Dao
Mona Sahlin
7 posters

    Vänstern har blivit desperata

    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-26, 13:00

    Dao skrev:
    råttan III skrev:Det kan ju inte vara p.g.a av mina åsikter om andra debattörer då sådana förekommer i betydligt större omfattning från vänsterdebattörer. Ingen tvekan om att avstängningen berodde på mina politiska åsikter således.

    Men visst är det så att de inte haft mycket att komma med i avstängningsväg.

    Självklart!!! lol!

    Du är inte partisk i frågan, och du har en närmast perfekt självinsikt!!! lol!


    Intressantare är att du inte kunnat prestera något som helst stöd för dina anklagelser.
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-26, 13:01

    Dao skrev:
    råttan III skrev:"Men jag är säker på att om jag anmäler att någon kapar mitt namn på nätet och säger att jag tror det kan vara samma person, blir det garanterat en utredning!"

    Vet du vad? Jag och flera med mig är på väg att lämna detta forum till förmån för testaren. Det kan således bli rätt ensamt härinne vad det lider.

    Och tidigare lämnade högern testaren, då även den var fel, till förmån för ac-bladet! Vissa är aldrig nöjda...


    Jag har aldrig skrivit på testaren.
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-26, 15:47

    Nu håller du tyst råttan annars stänger vi av dig igen !

    Håll med om daos lögner annars är du en debattförstörare som ska bli avstängd !

    Röd demokrati är överlägsen vi stänger av alla som inte håller med !

    På det viset är vi alla demokrater !
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  theward 2009-12-26, 15:50

    RedAssVictory skrev:Nu håller du tyst råttan annars stänger vi av dig igen !

    Håll med om daos lögner annars är du en debattförstörare som ska bli avstängd !

    Röd demokrati är överlägsen vi stänger av alla som inte håller med !

    På det viset är vi alla demokrater !

    varför inte använda dina barnsliga talanger, till att vara lekledare eller dagisfröken istället?

    Fast då krävs ett lite bättre,mer vårdat språk och lite roligare fånerier
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-26, 15:50

    theward är röd vilket är tur annars hade vi stängt av honom !
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  theward 2009-12-26, 15:55

    RedAssVictory skrev:theward är röd vilket är tur annars hade vi stängt av honom !

    det enda som är rött på mig är min tröja Wink

    Fast jag vet ju att det aldrig går in, att jag aldrig röstat rött i ett endaste riksdagsval

    ps sen är det åsikterna/lögnerna/rena förtalen, om personerna som fått en avstängd...
    Där har den sk högern varit värre, oavsett vad du försöker få det till nu...

    Föreseten bevisar väl dina fånerier här att så är fallet också Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 15:59

    Något du helt glömmer bort Råtta:3, Testaren har funnits länge, men dig har jag aldrig sett där tidigare?

    Så vilka du menar med många vet jag inte, då dom flesta är medlemar på båda forumen?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Dao 2009-12-26, 22:56

    Inte heller jag har röstat rött i ett enda val, vare sig riksdagen eller lokalt... Men jag är ändå "vänster" här. I början protesterade jag mot deras placering av mig, men numera skiter jag i detta. Framför allt har jag lagt märke till att vänsterdebattörerna är ganska trevliga - så jag har inget emot att hänga med dem! Very Happy

    Men jag hade önskat att de som debatterade med mig gjorde det utifrån mina åsikter som jag uttryckt i mina inlägg, istället för en massa fantastiska konspirationsteorier om vänstern som bara finns i vissas fantasier...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-26, 23:57

    Nu är ju sanningen den att forumhögern själva är desperata vilket dom visat sista tiden med uselt betende,

    Varför skulle vi rödgröna vara desperata, när vi går mot valet med medvind i seglen!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  råttan III 2009-12-27, 00:58

    Vad är det för uselt beteende du tänker på? Läs dina egna inlägg och rätta till ditt eget beteende istället.

    Sponsored content


    Vänstern har blivit desperata - Sida 2 Empty Sv: Vänstern har blivit desperata

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 04:27