De rödgröna mupparna visar stor kamplust, sägs det. Jag har inte riktigt sett detta i praktiken. Verkar som de flesta gått över till Allians för Sverige och sågar den Sverigefientliga rödgröna röran. Men det jag ville komma fram till är att de rödgröna lär behöva sin påstådda kamplust. Det verkar nämligen som de får kämpa i motvind i 4 år till.
4 posters
De rödgröna mupparna visar stor kamplust
theward- Antal inlägg : 6709
ericTheDog skrev:De rödgröna mupparna visar stor kamplust, sägs det. Jag har inte riktigt sett detta i praktiken. Verkar som de flesta gått över till Allians för Sverige och sågar den Sverigefientliga rödgröna röran. Men det jag ville komma fram till är att de rödgröna lär behöva sin påstådda kamplust. Det verkar nämligen som de får kämpa i motvind i 4 år till.
ETD når nya bottennivåer....
Vore du inte så jävla otrevlig och osympatisk...
Kanske man kunde bry sig om dig...för du verkar ju inte må direkt bra
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Jag jobbar heltid och mår alldeles utmärkt.
ericTheDog skrev:Jag jobbar heltid och mår alldeles utmärkt.
Lura någon annan...
Så hatisk, bitter och med sån mobbarmentalitet är man inte om man mår bra.............
theward skrev:ericTheDog skrev:Jag jobbar heltid och mår alldeles utmärkt.
Lura någon annan...
Så hatisk, bitter och med sån mobbarmentalitet är man inte om man mår bra.............
Du har nog inget annat val än att tro på vad jag skriver. Du bestämmer inte mina åsikter och du bestämmer inte hur jag mår, men detta vet vi att du är alldeles för blåst för att begripa. Så var god håll dig till trådens ämne istället för att ännu en gång göra dig till ett åtlöje.
ericTheDog skrev:theward skrev:ericTheDog skrev:Jag jobbar heltid och mår alldeles utmärkt.
Lura någon annan...
Du har nog inget annat val än att tro på vad jag skriver. Du bestämmer inte mina åsikter och du bestämmer inte hur jag mår, men detta vet vi att du är alldeles för blåst för att begripa. Så var god håll dig till trådens ämne istället för att ännu en gång göra dig till ett åtlöje.
Jag tror på typ 30% av det du skriver , för även en bra lögn måste bestå av en del sanning
Nä jag bestämmer inte dina åsikter, de bestämmer du helt själv...eller så följer du slavisk den moderata partiboken..what ever
Jag startat inte en massa idiot, skit, nördtrådar där jag kallar andra för muppar och redan innnan debaten börjat avslutat den sas.
Som du gör...
Du/ni vill bara ha en monolog eller blint bifall...
Så vem som är blåst, ser alla som inte är lika steretoypa som du och dina gelikar. Ni är verkligen en parodi på en högerväljare
Nä jag bestämmer inte hur du mår, vilket iofs är synd...för jag vill att alla människor ska må bra, vara harmoniska, glada och snälla människor
Trådens ämne..hmm frågan är väl snarare hur man öht kommer på idén med en sån här tråd...?
Det är ju inte för att debattera, man gör det iaf
Åtlöje...ja enligt er är man ju alltid en pajas och man gör sig alltid till åtlöje...oavsett vad man egentligen gör eller säger.
Dvs era förrutfattade meningar och fördomar bestämmer allt i förväg
Efter allt du kallat mig så ska du nog inte bli så ledsen i ögat över att bli kallad för en blåst mupp.
Sakfrågan var annars att de rödgröna sägs ha en stor kamplust. Dock är det få som sett denna kamplust och just nu verkar det gå mot en promenadseger för Alliansen.
Sakfrågan var annars att de rödgröna sägs ha en stor kamplust. Dock är det få som sett denna kamplust och just nu verkar det gå mot en promenadseger för Alliansen.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Du jobbar inte Mr.Doggen, du är på sin höjd en smitare som utnyttjar andra!
Det stämmer doggen, vi rödgröna har stor kampvilja!
Men det är något en brunäsa som du inte begriper dig på, för du har ju fullt upp att glo på din egen spegelbild och slicka dig runt truten, som några till av dina brunästa polare här forumet ägnar sig åt!
Men snart hittar du regnbågens ände, inte ända som jag vet du har förkärlek till, men när du hittar änden, så är du ute ur garderoben!
Det stämmer doggen, vi rödgröna har stor kampvilja!
Men det är något en brunäsa som du inte begriper dig på, för du har ju fullt upp att glo på din egen spegelbild och slicka dig runt truten, som några till av dina brunästa polare här forumet ägnar sig åt!
Men snart hittar du regnbågens ände, inte ända som jag vet du har förkärlek till, men när du hittar änden, så är du ute ur garderoben!
Du får vad du förtjänar mr.Doggen, är du en brunmupp, med matchande näsa och rump?
Mr.Doggen är en brunmupp!
Dom korkade och brunmupparnas ohotade konung!
Mr.Doggen är en brunmupp!
Dom korkade och brunmupparnas ohotade konung!
Jadu martin, faktum är att den skatt jag betalar in under ett år räcker säkert till att försörja 2 bidragslyftare som dig. Se där, i Alliansens välfärdssahälle behöver det inte gå någon nöd på valarbetande bidragslyftare.
/Stolt skattebetalare
/Stolt skattebetalare
Du är ingen arbetare mr.Doggen, men du låter precis som Adolf hitler i din nedlåtenhet mot dina sjuka och skadade medmänniskor, precis som han gjorde!
En smitare och skrävlare som du bär inte ens dina egna kostnader!
Mr.Doggen du låter som en nazist i dina utspel mot utsatta människor, hur är det, är du nazist?
Hur går det ihop, en stolt skattebetalare som gnäller värre en kärring just för att du betalar skatt,
Men det är väl det som kallas bita sig själv i svansen?
Mr.Doggen du låter som en nazist i dina utspel mot utsatta människor, hur är det, är du nazist?
Hur går det ihop, en stolt skattebetalare som gnäller värre en kärring just för att du betalar skatt,
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Och där gick , ännu en gång, opinionen i vår fördel.
Igen och igen och igen, så fort de röda miffona skriver här på forum så förlorar de.
Igen och igen och igen, så fort de röda miffona skriver här på forum så förlorar de.
MartinLindgren skrev:Du är ingen arbetare mr.Doggen, men du låter precis som Adolf hitler i din nedlåtenhet mot dina sjuka och skadade medmänniskor, precis som han gjorde!
Jag är rätt så stolt över att kunna försörja ett par såna som dig martin.
Vad gäller nazismen så är det precis som kommunismen en mördarideologi.Inget jag tar i med tång.
För mig är det viktigt att sjuka och skadade har det så bra som möjligt.