//berra
Gör en liten förändring i ingressen gör som S-E-L kommer in onykter och skriver nada.
DS:
Senast ändrad av berralarzon den 2009-07-10, 23:10, ändrad totalt 1 gång
berralarzon skrev:Nu är det semesterfestligheter på gång duscha leta upp danspjucken,//berra kommer in inatt och skriver något korkat ala s-e-l senare.
//berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:Nu är det semesterfestligheter på gång duscha leta upp danspjucken,//berra kommer in inatt och skriver något korkat ala s-e-l senare.
//berra
Och att han ska gnaga på samma gamla hummer hos grannen med champagne dvs mousserat vin ...han drar på sig sin rolex replika dricker för mycket bråkar blir hemkörd går då in och skriver en massa svammel här (som vanligt) alltså (S-E-L!)
Du däremot Berra du är väl förtjänt en lång solig semester med många glada kvällar bärs fiske och mys med frugan i den lilla stugan:D
martin7lindgren skrev:Ta dig en svängom du Berra, sen får vi väl se om vi får höra hur formen är efter svängomen!
Jasså du är en sån där danskavaljer Berra!
Sossar-e-lata skrev:en är en alkis som skall festa ikväll på en kvarting hembränt, en har ont i tån, en är helt jävulskt efterbliven och våldsam(vanligt bland dessa människor), och en är dum och avundsjuk.
Vi vet Berra att du skriver saker du ångrar på fyllan, alltså typ var dag!!
Själv har man börjat en 6 veckor lång semester.......behövlig efter allt slit så bidragstagarna får sitt!
Sossar-e-lata skrev:stackars fru........
Visst äe jag en sån person men jag har ändå ingen önskan att slå sönder nån.KickTheRasist Today at 20:17
Tills han inte kommer till en invandra grabb som är svart färgad och får
stryk som han kommer aldrig att glömma så länge han lever på grund av hans rasist KKK - snack.
Sossar-e-lata skrev:en är en alkis som skall festa ikväll på en kvarting hembränt, en har ont i tån, en är helt jävulskt efterbliven och våldsam(vanligt bland dessa människor), och en är dum och avundsjuk.
Vi vet Berra att du skriver saker du ångrar på fyllan, alltså typ var dag!!
Själv har man börjat en 6 veckor lång semester.......behövlig efter allt slit så bidragstagarna får sitt!
jocke skrev:Visst äe jag en sån person men jag har ändå ingen önskan att slå sönder nån.KickTheRasist Today at 20:17
Tills han inte kommer till en invandra grabb som är svart färgad och får
stryk som han kommer aldrig att glömma så länge han lever på grund av hans rasist KKK - snack.
råttan skrev:martin,
Om jag börjar bete mig som en idiot så kan det hända mig också. Eller hur?
råttan skrev:rv,
Försöker bara komma på vad som krävs för att jag skulle bli hemlös.
theward skrev:råttan skrev:rv,
Försöker bara komma på vad som krävs för att jag skulle bli hemlös.
Det är nog inte så lätt att bli det... men det går säkert
Gissar att det ofta från blörjan är "självvalt" sedan är det svårare och svårare att komma ur helt enkelt...
ps jag sklulle inte kunna bli hemlös, för utan bostad skulle skogen vara mitt hem
finns många övergivna torp och det är inte svårt att bygga funktionella kojor som skulle funka på vintern med om det kniper....
Känns ganska tryggt att veta , att man vet hur man överlever utan civilasionen faktiskt
Sossar-e-lata skrev:stackars fru........