theward 2009-07-12, 14:54
är dina resomemang och dina sanningar fyllda med stinkande dynga och att du heller inte heller klarar av vare sig motfrågor, andra åsikter och kritik mot din egen person...
Gör dig till en riktigt idiot... Du är inte ett dugg bättre än de du säger ingår i det sk "dreamteamet".. Tom värre i många avseenden då då alltid går till fula ord om man inte håler med dig...
Börjar allvarligt fundera på hur mkt du egentligen varit med om, för i ärlighetens namn är ju forumen fyllda med folk som fabulerar och ljuger om sin person.....
Skylla sina brister på andra är föga konstruktivt..
Sjuk eller handikappad kan man bli utan att ha pyntat med kroppen, genom alkhol och andra droger....
har bra mkt mer sympati för den utarbetade industriarbetaren eller städerskan eller någon som supit bort sitt liv
Man har ett val...
att vältar sig i sin egen självömkan eller faktiskt förswöka leva med de problem man har...
söker man ingen hjälp, då har man valt sitt liv
ps att jag suppit mer än ett parkbänksfyllo
jag var helnykterist till jag fyllde 25 år och har sedan max druckit hälften av vad medelsvensson dricker på et år..
Sista tre åren har jag knappt druckit alls...
För min sjukdom gilar inte sprit och jag skulle aldrig bland starka värkmediciner med sprit heller..
förövrigt ska du sluta upp med dina dumheter martin... jag har aldrig hoppat på dig som person eller klankat ner på dina intreessen...
det enda jag gjort är att tyckt olika som dig och sagt åt dig när jag tycker du betett dig dumt..