Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta?

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta? Empty Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta?

Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-25, 10:28

http://www.expressen.se/nyheter/hemligt-avtal-med-saudierna---i-25-ar/

Sossarnas gud Palme har i HEMLIGHET försett diktaturer med krigsmaterial, vad säger rödnäsorna nu?

Hyckleri på hör nivå från sosseträsket som vanligt!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta? Empty Mupparna har satt i halsen

Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-25, 12:04

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta? Empty Sv: Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta?

Inlägg  F.I.S.T 2012-04-25, 13:00

Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/hemligt-avtal-med-saudierna---i-25-ar/

Sossarnas gud Palme har i HEMLIGHET försett diktaturer med krigsmaterial, vad säger rödnäsorna nu?

Nå nu är ju jag inte sosse, eller alliansare, så jag kan kritisera bägge i detta fall, och även om vänstern skulle stått bakom det skulle jag kritiserat.... men du tror väl inte att Alliansen är frånskrivet allt sitt ansvar i frågan bara för att andra varit inblandade ?.... eller ?... jo just det, det är så ni resonerar
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta? Empty Sv: Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta?

Inlägg  formsvackan 2012-04-25, 13:31

Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/hemligt-avtal-med-saudierna---i-25-ar/

Uj, uj, uj !!! Saudierna pumpar upp olja ur marken och den despotiske Palme beordrar hemliga svenska agenter att lära de obildade araberna hur man gräver gropar att stoppa tillbaka oljan i Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Palme grundade avtalen med diktaturerna, vad sägs om detta? Empty Lol

Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-25, 13:31

F.I.S.T skrev:

Nå nu är ju jag inte sosse, eller alliansare, så jag kan kritisera bägge i detta fall, och även om vänstern skulle stått bakom det skulle jag kritiserat.... men du tror väl inte att Alliansen är frånskrivet allt sitt ansvar i frågan bara för att andra varit inblandade ?.... eller ?... jo just det, det är så ni resonerar

Så jobbar sossar, allt som hände under sosse tiden är Alliansens fel.

Hycklare är vad ni är, det var sköt att se att polisen gav massa vänster pack stryk igår i programmet om Malmö!! Jävla vänster pack som inte accepterar demokrati!!!!!!!! Jag skulle vilja se vänster asen om någon störde deras möten!!
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2012-04-25, 14:22

Palme kam inte svara han sköts av en fyllskalle som dig seel 28/2-86.
    //Niklas

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 05:29