Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Kakmonstret
MartinLindgren
Sossar ee lata
7 posters

Bye Bye Mona!!!!

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Bye Bye Mona!!!! Empty Bye Bye Mona!!!!

Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-26, 01:43

Jag vågar säga nu att det är klart!! och jag har alltid rätt!! Alliansen vinner i september och Red C kommer sura i 4 år till då nästa chans kommer till att få en röd grön idiot röra till regering, vem som är i spetsen då kan vi bara gissa....för Mona har lämnat in för länge sedan och lyfter "regeringsbidrag" på ca 110.000:- i månaden. Kanske Laila Freivalds!? lol! lol! lol! lol!

http://www.expressen.se/nyheter/val2010/1.2110285/alliansen-drar-ifran-de-rodgrona

Alliansen drar ifrån och kommer så att göra, för när de röd gröna öppnar munnarna så rasar siffrorna!! lol! lol!

Jag minns så väl för ca 1,5 år sedan när Martin, Red C, Red v & patrasket sa att det var klart, för sosseriet hade en ledning på 10% lol! lol! sen öppnade Mona munnen och vad hände affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid Hon tillsammans med vänsterpolitik är kört!!

Det är dags att planera firandet den 19 september.....man börjar på Moderaternas valvaka som vanligt, sen blir det skumpa & skaldjur!! jag ska vinka till dig Martin, där du sitter i Whiskeyfotöljen lite arg & bitter......
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Bye Bye Mona!!!! Empty Sv: Bye Bye Mona!!!!

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-26, 01:49

Mona Sahlin blir även din nästa statsminister S-ee-L, då blir det hårda tag för din del,minst en skumpa och skaldjursafton mindre nästa år!
    Du har mitt deltagande din stackare, men du gnäller väl vidare, märkligt att en som tillgodogjort sig rubbet under alliansen ändå är så djävla gnällig och missnöjd!

Jag är segerviss, men sitter du och kallar mig för patrask?
    Är det på den nivån du har bestämmt att skåpet ska stå S-ee-L, rätta mig om jag har fel, annars får du väl som du vill!
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-08-26, 01:57

Jag tänker inte ta ut segern i förskott.

Kom ihåg hur Mona jublade i förra valet när den första vallokalsprognosen kom. Sen vände de riktiga siffrorna till Alliansens fördel.

Valet blir jämnt.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2010-08-26, 02:23

Håller med Kagan... Jag tänker inte jinxa detta val genom att proklamera en vinnare innan sista rösten är räknad...
    Rudolf med röda mulen
    Rudolf med röda mulen

Antal inlägg : 76

Inlägg  Rudolf med röda mulen 2010-08-26, 04:20

MartinLindgren skrev:Jag är segerviss, men sitter du och kallar mig för patrask?

Ta inte illa upp lilla du. Har man svårt med det svenska språket, skriver med onödigt stora bokstäver och allmänt har svårt med retoriken samt att man vanligen beter sig som ett mähä så är det inte så konstigt att man får epitetet "patrask". Det är bara att du vänjer dig vid det. Notera att det bara är för din skull jag färgsatt min text lol!

Den här trådens valaffisch: http://chromatism.net/current/images/allahskamed.jpg

// The new RMRM!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-08-26, 08:23

Det var väl sådär 5 dagar sen jag påstod att det är klart. Jag har full respekt för de som inte vill ta ut något i förskott. Men för mig är det klart. Jag har slutat oroa mig. Alliansen vinner enkelt.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Bye Bye Mona!!!! Empty Sorry Martin menade inte dig, det vet du!

Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-26, 08:41

MartinLindgren skrev:Mona Sahlin blir även din nästa statsminister S-ee-L, då blir det hårda tag för din del,minst en skumpa och skaldjursafton mindre nästa år!
    Du har mitt deltagande din stackare, men du gnäller väl vidare, märkligt att en som tillgodogjort sig rubbet under alliansen ändå är så djävla gnällig och missnöjd!

Jag är segerviss, men sitter du och kallar mig för patrask?
    Är det på den nivån du har bestämmt att skåpet ska stå S-ee-L, rätta mig om jag har fel, annars får du väl som du vill!

Du har glädjen kvar och tar det mesta med en klackspark, det gillar jag Very Happy så du platsar inte in i brödrena red´s patrask skala.

19 sep blir kul, alla små röda troll här inne kommer försvinna som en avlöning för en underbetalt sosse affraid affraid affraid
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-08-26, 10:16

ericTheDog skrev:Det var väl sådär 5 dagar sen jag påstod att det är klart. Jag har full respekt för de som inte vill ta ut något i förskott. Men för mig är det klart. Jag har slutat oroa mig. Alliansen vinner enkelt.

och vad exakt hade du att oroa dig för?
    Att sjuka får en något(men ändå mkt bättre) drägligare tillvaro vid rödgrön seger?
    Eller var det det faktum att vänster vill minska klyftorna inte öka dem?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-26, 10:43

Ärligt talat och handen på hjärtat S-ee-L, vad krävs för att ersätta t.ex,

Maud Olofsson? Göran Hägglund? KrisTina? Tobias Billström? Svenotto Littorin?
    för att nämna några!

Jag skulle vilja säga bye bye till dom flesta att RoffarReinfeldts statsråd som kommer hamna långt ute på ängarna hand i hand med ett xantal av sina anhängare, där en tynande tillvaro väntar! No

Så frågan vem av oss som står för skumpan av oss S-ee-L 19 september återstår ju att se!
    Det möjligen värsta är att välbärgade du får låna mig stålar till firandet, det vore väl något, efter att ha bitit i gräset när valet är över får du pröjsa skumpan ändå! Wink

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 04:03