Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Kåt sosse skyller ifrån sig

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Kåt sosse skyller ifrån sig Empty Kåt sosse skyller ifrån sig

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-20, 19:49

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7645289.ab

    Han säger att han låg och sov när tjejerna kom in i lägenheten och menar att konsekvenserna är starkt överdrivna för hans del.

    – Jag har inte varit med och hämtat några tjejer, jag har inte betalat någon och jag har heller inte utnyttjat någon, säger han.

    Han menar att det är fel att skriva om händelsen i tidningen.

    – Det här är förbaskat olyckligt, för det är kört nu för mig. Jag har fått samtal hela dagen och min förbundsordförande har ringt. De har letat fram att det var jag som var i lägenheten den dagen.

    – Jag är avpolletterad från alla mina fackliga uppdrag – utan att vara dömd! Jag är dömd på förhand utan att ha utnyttjat någon alls. Hela mitt liv är i spillror fast jag inte gjort någonting.


    Buuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuu åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh synd om mig

    Hahahahahaa

    2 veckors drev mot Littorin på svaga bevis för något som ska ha hänt för 2 år sedan!!

    Men när sossen blir gripen med kuken ute av snuten, nej jag avgår inte!!

    Very Happy

    ÅH VAD JAG NJUTER NU

    ÅH VAD RÖDINGAR SKYLLER IFRÅN SIG!!

    DET ÄR FEL ATT SKRIVA OM HÄNDELSEN.... MEN MED LITTORIN..........NÄÄÄÄ HÄNG UT BARA!!!!

    NU FATTAS BARA SNUBBENS NAMN SÅ ÄR VI KVITT!
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 51

    Kåt sosse skyller ifrån sig Empty Sv: Kåt sosse skyller ifrån sig

    Inlägg  Thrakath 2010-08-20, 19:59

    Jag tror att du bara är avundsjuk för att du inte har "fått nåt" än. Hur går det med Synagogan, har du börjat bygga än?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kåt sosse skyller ifrån sig Empty Sv: Kåt sosse skyller ifrån sig

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-20, 20:16

    Kåt sosse basunerar Lilldemona, men Sd:are som sucktar efter varandras rumpor, rumpor av samma kön vill han nog inte trumpeta om?

    Hur är det för din del Lilldemona, sucktar du efter pojk eller flick stjärtar?


    Jimmy Åkesson är väl pojke?

    Sponsored content


    Kåt sosse skyller ifrån sig Empty Sv: Kåt sosse skyller ifrån sig

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 05:06