Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:Blev det svårt nu RV?
Nej! hurså?
Måste vara skönt att vara så imbecill som dig att man inte fattar hur bortgjord man blir hela tiden. Tar du med en körv till mig med?
Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:Blev det svårt nu RV?
Nej! hurså?
lazy skrev:Idag är det enl. min almanacka 10-08-16 och jag vet inte hur många ggr
Kjell-Olof Feldt tagit på sig skulden på 90-talet.
AB
Redvictory skrev:Regeringen Bildt 1991-1994. Då fördubblades statsskulden, tredubblades arbetslösheten och fyrdubblades budgetunderskottet. över 550 000 öppet arbetslösa! 1994 var den öppna arbetslösheten 9,1 % för män respektive 6,7 % för kvinnor. ... känns bilden igen?
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Regeringen Bildt 1991-1994. Då fördubblades statsskulden, tredubblades arbetslösheten och fyrdubblades budgetunderskottet. över 550 000 öppet arbetslösa! 1994 var den öppna arbetslösheten 9,1 % för män respektive 6,7 % för kvinnor. ... känns bilden igen?
Ja visst känner vi igen bilden...
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Regeringen Bildt 1991-1994. Då fördubblades statsskulden, tredubblades arbetslösheten och fyrdubblades budgetunderskottet. över 550 000 öppet arbetslösa! 1994 var den öppna arbetslösheten 9,1 % för män respektive 6,7 % för kvinnor. ... känns bilden igen?
Ja visst känner vi igen bilden...
Vad är det ni känner igen, era förvirrade ....
Arbetslösheten var för 4 år sen 7,0% idag 8,1
Statsskulden var för 4 år sen 1270 idag 1189 miljarder.
Ekonomifakta.
RedMentalCase skrev:sämre för Sverige på alla sätt.... ??
Sverige ses som ett av de länder som klarat krisen bäst worldwide...
Antalet sysselsatta har ökat.
Det finns en framtidstro i Sverige idag.
Stackars Anna, inte ens det extrema vänsterpartiet använder denna infallsvinkel i valrörelsen då till och med de nötterna inser att det skulle slå bakut.
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:sämre för Sverige på alla sätt.... ??
Sverige ses som ett av de länder som klarat krisen bäst worldwide...
Antalet sysselsatta har ökat.
Det finns en framtidstro i Sverige idag.
Stackars Anna, inte ens det extrema vänsterpartiet använder denna infallsvinkel i valrörelsen då till och med de nötterna inser att det skulle slå bakut.
Jo men vad har hänt med välfärden? Den är ju på väg att rasesas!
Secrist skrev:Välfärd och Alliansen är två oförenliga ting! alliansen kommer fortsätta riva ner vår välfärd tills det börjar drabba dem själva helt enkelt!
Den risken är jag beredd att ta. Du är ett vandrande bevis på varför samma parti inte ska inneha makten i årtionden.
Secrist skrev:Vem bryr sig vad du vill ta för risker secrist? om du vill gå över en vältrafikerad motorväg får du väl göra det! valet är ditt!
Japp, valet är mitt. Och mitt val den 19/9 är alliansen!
Secrist skrev:Rysk rollett med fullt magasin med andra ord! ok! gör som vill du är patetisk! (stackare)
Stackars RV som med darriga händer och pannan blänkande av kallsvett känner hur hjärtat dunkar när han öppnar tidningen för att läsa de senaste opinionssiffrorna, bara för att konstatera att de rödgröna ligger under i ännu en mätning. Hur kunde detta hända? Ledningen var ju så stor för bara ett år sedan? Han häller upp lite kaffe och försöker lugna sina stormiga känslor, tankar om att det inte är för sent att vända de rödgröna till framgång ekar i hjärnan. Han bestämmer sig för att skriva ännu ett hatiskt inlägg om alliansen och försöker även formulera en ny tråd om Littorin. När detta är gjort lutar han sig tillbaka och känner lugnet återvänd. Nöjt konstaterar han att ännu ett inlägg som dryper av allianshat borde väl vinna röster till hans älskade Lars Ohly.
lazy skrev:Secrist skrev:Rysk rollett med fullt magasin med andra ord! ok! gör som vill du är patetisk! (stackare)
Stackars RV som med darriga händer och pannan blänkande av kallsvett känner hur hjärtat dunkar när han öppnar tidningen för att läsa de senaste opinionssiffrorna, bara för att konstatera att de rödgröna ligger under i ännu en mätning. Hur kunde detta hända? Ledningen var ju så stor för bara ett år sedan? Han häller upp lite kaffe och försöker lugna sina stormiga känslor, tankar om att det inte är för sent att vända de rödgröna till framgång ekar i hjärnan. Han bestämmer sig för att skriva ännu ett hatiskt inlägg om alliansen och försöker även formulera en ny tråd om Littorin. När detta är gjort lutar han sig tillbaka och känner lugnet återvänd. Nöjt konstaterar han att ännu ett inlägg som dryper av allianshat borde väl vinna röster till hans älskade Lars Ohly.
Stackars RV, så på pricken.
Redvictory skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Rysk rollett med fullt magasin med andra ord! ok! gör som vill du är patetisk! (stackare)
Om ni försöker inbilla någon att jag skulle vara så skräckslagen som ni varit de senaste åren så kan ni ta och kamma er! jag tar det helt lugnt och inväntar valnatten! jag tror det blir jämnt och att de Rödgröna vinner med några procentenheter! (stackare)
Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Secrist skrev:Rysk rollett med fullt magasin med andra ord! ok! gör som vill du är patetisk! (stackare)
Om ni försöker inbilla någon att jag skulle vara så skräckslagen som ni varit de senaste åren så kan ni ta och kamma er! jag tar det helt lugnt och inväntar valnatten! jag tror det blir jämnt och att de Rödgröna vinner med några procentenheter! (stackare)
Du lurar ingen vad du än säger i ett av dina få sansade inlägg.