Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
theward
ericTheDog
6 posters

Sosseriet och jobbfrågan

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Sosseriet och jobbfrågan Empty Sosseriet och jobbfrågan

Inlägg  ericTheDog 2010-08-12, 09:41

Sosseriet slår på stora trumman och svartmålar för allt vad de är värde. Men de har ett problem. Ett stort problem. Folk känner inte igen sig i deras svartmålning. I EU är genomsnittet för arbetslösheten 9,6%, i Svergie 8,1%. Det är väldigt tydligt att arbetslösheten följt konjunkturen i spåren av finanskrisen. Ändå står Tomas Östros och försöker påstå att arbetslösheten inte har med finanskrisen att göra. På så vis framstår Östros tyvärr som ett spån. Vill väljare ha ett spån som finansminister? Jag tror inte det.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Sosseriet och jobbfrågan Empty Sv: Sosseriet och jobbfrågan

Inlägg  theward 2010-08-12, 09:56

ericTheDog skrev:Sosseriet slår på stora trumman och svartmålar för allt vad de är värde. Men de har ett problem. Ett stort problem. Folk känner inte igen sig i deras svartmålning. I EU är genomsnittet för arbetslösheten 9,6%, i Svergie 8,1%. Det är väldigt tydligt att arbetslösheten följt konjunkturen i spåren av finanskrisen. Ändå står Tomas Östros och försöker påstå att arbetslösheten inte har med finanskrisen att göra. På så vis framstår Östros tyvärr som ett spån. Vill väljare ha ett spån som finansminister? Jag tror inte det.

När börjar debatten??

Det är öknamn på det mesta, mer eller mindre fula epitet på det mesta, sen förväntar du dig seriös diskution?

Det heter i inte vare sig sosseriet, eller rödgrön röra...
    Sen vad du tycker om Östros kan du ju hålla för dig själv...

Grejen är ju att så här har ni gjort hela tiden, det började med nicknamn som Sossar- e-lata...osv....

Gustav Ander kallade alla idioter, oavsett om de varit orevliga eller helt korrekta mot honom....

Ni hade ju för det första tjänat på att ha ett normalt språk....

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-08-12, 10:10

Målet är att sänka långtidsarbetslösheten till 1% under nästa, tillföra ca 45.000
    nya komvux, högskole och arbetsmarknads utbildning är ju en bra början!

Intressant att höra en smitare och brakego som Mr.Doggen visa sådant intresse för jobben!

Stämpla in, låsa in sig på muggen, och låta andra göra jobbet gör ju knappast Mr.Doggen till den store arbetaren han utropar sig vara!
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2010-08-12, 10:21

Ward ute igen och försöker förstöra en tråd eftersom han uppenbarligen saknar argument för att konstruktivt föra den vidare! martin som vanligt bevisar att det går visst att vara så jävla dum så jag tror råttorna i skafferiet skrattar åt han!
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-08-12, 11:31

DMustaine skrev:Ward ute igen och försöker förstöra en tråd eftersom han uppenbarligen saknar argument för att konstruktivt föra den vidare! martin som vanligt bevisar att det går visst att vara så jävla dum så jag tror råttorna i skafferiet skrattar åt han!
    Basketball

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-08-12, 15:55

DMustaine skrev:Ward ute igen och försöker förstöra en tråd eftersom han uppenbarligen saknar argument för att konstruktivt föra den vidare! martin som vanligt bevisar att det går visst att vara så jävla dum så jag tror råttorna i skafferiet skrattar åt han!

Du själv förstör varenda tråd du skriver.

Aldrig ett sakligt bemötande av vad som sägs, alltid nedlåtande om andra skribenter. Du har sällat dig till idiothögern.

Och, för länge sedan, på AB, hade jag respekt för dig. Du var alltid sansad och sakligt samt visade respekt för andra. Då var det ett nöje att läsa dina inlägg där du bemötte argument med argument.

Nu är du bara ett pucko som skall blockeras. Du säger aldrig något av värde numera. Så synd att du har gått ner dig i träsket. Och, iom du har gjort det kan du inte förvänta dig att andra bemöter dig på ett trevligt sätt.

Hej då!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-08-12, 16:05

Regndrottning skrev:

Du själv förstör varenda tråd du skriver.

Aldrig ett sakligt bemötande av vad som sägs, alltid nedlåtande om andra skribenter. Du har sällat dig till idiothögern.

Och, för länge sedan, på AB, hade jag respekt för dig. Du var alltid sansad och sakligt samt visade respekt för andra. Då var det ett nöje att läsa dina inlägg där du bemötte argument med argument.

Nu är du bara ett pucko som skall blockeras. Du säger aldrig något av värde numera. Så synd att du har gått ner dig i träsket. Och, iom du har gjort det kan du inte förvänta dig att andra bemöter dig på ett trevligt sätt.

Hej då!

Högern beteende har med en sak att göra...
    Varje person har flera nick och är man "dum" mot deras slasknick, då tar de vidare agget och hatet till sitt mer städade nick..och vips är det lika "slaskigt"
    Detta faktum behöver man inte vara kärnfysiker för att lista ut

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 16:56