Thetaxpayer skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:Man tycker att vänstern inför ett val, som opinionsmässigt är helt emot dem, borde vara intresserade av att diskutera politik ?
Ja det tycker vi med men vänster muppar med folihatttar som ständigt är på fyllan käkandes prozac med IQ som på rökta grönsaker.
Upplever inte att det finns nån samtals partner
Det beror säkert på att så fort ni startar en diskussion och man påvisar att grejerna ni snackar om inte stämmer riktigt, så bara flamsar och tramsar ni själva sönder tråden.
Ta RDs tråd om sjukkassan, det enda intresset hon tycks ha är att sprida och klistra in vänsterpropaganda från nån LO-tönt, förga intressant ur diskussionsynpunkt.
Nu tycker jag du slaskat tillräckligt i X:ets tråd RMC! du vet väl var du ska placera din skit? (i er slasktråd såklart!)
det enda intresset hon tycks ha är att sprida och klistra in vänsterpropaganda från nån LO-tönt, förga intressant ur diskussionsynpunkt.
Det är ju din uppfattning är det för att du inte acepterar rödas informations kanaler och skriker hellre än bemöter på ett vettigt sätt..
Varför skall jag vara seriös när så få andra är det. Bra bemötande och och jag ger samma tillbaka flams och trams så får ni flams och trams.
Typ som man sår får man skörda..
Ytterligare en som tycker att 2 fel blir 1 rätt. Har du aldrig tänkt som så att den andra sidan tycker exakt likadant?
Jo visst men betänk en sak jag skojar och näbbar.. Hur skoj det är är fritt för andra att bedöma men jag har kul.
Men jag har aldrig under mina år här eller på AB hånat namngett eller klistrat på människor förnedrande egenskaper hackat på deras brister eller hånat den samma.
Så elak är jag inte Och gillar ni inte min "humor" så är det fritt att skita i att läsa.. Bemöter ni svarar jag men aldrig med hån och spe..
Så jag anser mig inte vara som de "andra" Vad ni tycker ja det är upp till er.