RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:Det är nått sjukt med ett land där politiker bedömer sjukdom och inte läkare
Är det läkarna som betalar bidragen ur egen ficka ?
Om jag vill renovera huset så inte f-n låter jag min granne bestämma vad det ska kosta.
Ska du lägga om taket på huset så förmodar jag att du inte ringer rörkrökaren ????
Kan du svara på ett enda spörsmål, eller är du fullständigt oförmögen till allt förutom till infantila skämt som inte ens dagisbarn skrattar åt ?
Är det läkarna som betalar bidragen ur egen ficka , eller tror du det hade varit annorlunda bedömmning då ?
Får inte FK ha egna läkare som bedömmer ?
Menar du att de /vi som betalar ut bidragen inte ska få ha åsikter om vem som ska få dessa och i vilka situationer ?
Ska bidrag betalas ut villkorslöst till de som behagar ta emot dem ?
Nej jag kan inte svara på detta för det du snackar om...????? Är överhuvudtaget inte relevant till mitt inlägg.
Ditt svar är ett av det mest korkade jag sett hit intills.
Inte relevant ??, du är ju helt...
En läkare får sjukskriva folk hur mycket han vill, bestämma hur mycket han vill om folk är sjukla eller ej, för min del.
Men när det komemr till att bedömma om vederbörande ska få ersättning anser jag att andra och ska få säga sitt, du tycker uppenbarligen annorlunda ?
En av de mer centrala frågorna angående sjukskrivningrana som du själv har en åsikt om, kallar du 5 min senare för " inte relevant.."
lol
Ge upp den kärringen, det enda hon klarar av är att flamsa och tramsa!