+5RedCloud
redalert
Secrist
MartinLindgren
Infra
9 posters
Åkessons vulgära invandrarhets - ett sorglustigt spektakel.
Infra
- Antal inlägg : 29644
Infra 2010-08-24, 13:05
berralarzon skrev: Infra skrev:Nu har kostymnazisten börjat anklaga invandrarna för pedofili, också.
Så snart han inte får hetsa mot invandrare blir Åkesson stumkäft. Jag
tror han är mer pedofil själv än var och en som han anklagar. Jag är
mest förvånad över de självspäkande invandrare som sällar sig till
kostymnazismen. Det måste vara spekulation i lättaste vägen till en
plats vid köttgrytorna som lockar dem. Eller är det helt enkelt
självförakt eller självhat.? För nån politik som kan locka har inte SD.
Är det gustavander/rmc samt blueheaven på bilden?
//berra
Ja. Du gissade rätt! Fast det är Gustaf Ander till höger.
Infra
- Antal inlägg : 29644
Infra 2010-08-24, 13:24
Jag skrev i trådstarten: "Så snart han inte får hetsa mot invandrare blir Åkesson stumkäft." Det skrev jag före debatten i söndags.
I debatten med Schyman bekräftade han dessa påstående med råge. Fast de hade ungefär en kvart på sig i debatttid och fast Åkesson fick inleda så kom de aldrig längre än till första frågan han tog upp: om
invandrarkillar finns överrepresenterade i våldtäktsstatistiken? Han påstog sig vilja bevisa det i morgon (tre dagar efter debatten) med statistik han tänker ta fram.
Också det där sista är ju så Yxit. För nån sån statistik skulle ingen myndighet i Sverige låna sig till att ta fram. Brottsförebyggande rådet t ex
har ingen sån statestik skulle jag vilja påstå och de har väl all statistik om brott.
Samtidigt skulle väl ingen förvånas om invandrare har en procentuellt högre representation i brott än svenskar över huvettaget. Jag menar att det skulle vara naturligt och ha en lång rad sociologiska och psykologiska förklaringar.
Men totalt säett är invandringen iaf till övervägande del bra för
Sverige eftersom den tillför så offantligt mycket mer än nån enstaka nackdel.
Men innerst inne tror jag inte på Jimmy Åkesson. Jag tror svenskar
begår lika många våldtäkter som andra.
http://robsten.blogspot.com/2010/08/olle-wastberg-om-valdtakterna-i-sverige.html
http://www.bra.se/extra/pod/?action=pod_show&id=8&module_instance=2