Berätta för mig var någonstans jag kallat SvenOtto Littorin kriminell?
konstaterar bara att han numera är ett sexköpande avhoppat statsråd!
Att köpa sex är kriminellt förstår du.
MartinLindgren skrev:Inget påstående jag kommer med, citerar bara vad mediaexperten Paul Ronge gick utmed under Almedalsveckan 2 dagar efter Littorins plötsliga avhopp!
Han sa också att han hade uppgifterna från en 100% säker källa!
lazy skrev:MartinLindgren skrev:Inget påstående jag kommer med, citerar bara vad mediaexperten Paul Ronge gick utmed under Almedalsveckan 2 dagar efter Littorins plötsliga avhopp!
Skulle gärna vilja ha en länk till det då det tydligen är ngt jag har missat.
Redvictory skrev:lazy skrev:MartinLindgren skrev:Inget påstående jag kommer med, citerar bara vad mediaexperten Paul Ronge gick utmed under Almedalsveckan 2 dagar efter Littorins plötsliga avhopp!
Jag tror att Littorin är skyldig! (behöver du en länk så säg till!)
lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:MartinLindgren skrev:Inget påstående jag kommer med, citerar bara vad mediaexperten Paul Ronge gick utmed under Almedalsveckan 2 dagar efter Littorins plötsliga avhopp!
Och jag bryr mig fortfarande inte om han är skyldig el. inte, mitt enda intresse handlar om huruvida det var rätt el. inte av AB att publicera
med så otroligt tunna "bevis."
Hade det här gällt Lars Ohly el. Peter Eriksson som exempel så hade ni varit
jäkligt glada över att det finns personer som inte sväljer allt med hull
och hår.
Redvictory skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:MartinLindgren skrev:Inget påstående jag kommer med, citerar bara vad mediaexperten Paul Ronge gick utmed under Almedalsveckan 2 dagar efter Littorins plötsliga avhopp!
Och jag bryr mig fortfarande inte om han är skyldig el. inte, mitt enda intresse handlar om huruvida det var rätt el. inte av AB att publicera
och hår.
Som om du skulle bry dig om hur någon annan än någon ifrån högern behandlas lazy!
lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:MartinLindgren skrev:Inget påstående jag kommer med, citerar bara vad mediaexperten Paul Ronge gick utmed under Almedalsveckan 2 dagar efter Littorins plötsliga avhopp!
och hår.
Som om du skulle bry dig om hur någon annan än någon ifrån högern behandlas lazy!
I det här fallet så gör jag faktiskt det, du får tro det om du vill men jag
ljuger inte.
Kakmonstret skrev:Aftonhoran och fitthoran Lena Melin sopade detta "skop" under mattan väldigt fort. mattias Carlsson som grävde fram historien är ju inte känd för att vara någon stjärnjournalist. Främsta merit är väl tt ha lyckats köra ihjäl 11 renar på en och samma gång.
Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Aftonhoran och fitthoran Lena Melin sopade detta "skop" under mattan väldigt fort. mattias Carlsson som grävde fram historien är ju inte känd för att vara någon stjärnjournalist. Främsta merit är väl tt ha lyckats köra ihjäl 11 renar på en och samma gång.
Jag tycker det är ni Alliansråttor som vill sopa Littorins sexskandal under mattan! Littorin vill heller inte gå vidare med den stämning en privatperson gjorde mot AB! detta öppnar för misstankarna av att han har fler lik i garderoben:
Skulle jag personligen bli anklagad för samma brott och veta att jag är oskyldig skulle jag göra allt för att bli rentvådd! framförallt för mina barns skull! så att sopa under mattan är något avgrundshögern har gett ett ansikte!
ericTheDog skrev:Vad ni inte begriper är att Littorins barn knappast mår bättre av att historien mals i media ännu en gång.
I övrigt behöver martin inte vara så sur över att själv tvingas stå för sina horribla anklagelser, för att inte säga rent förtal.
ericTheDog skrev:Vad ni inte begriper är att Littorins barn knappast mår bättre av att historien mals i media ännu en gång.
I övrigt behöver martin inte vara så sur över att själv tvingas stå för sina horribla anklagelser, för att inte säga rent förtal.
theward skrev:ericTheDog skrev:Vad ni inte begriper är att Littorins barn knappast mår bättre av att historien mals i media ännu en gång.
Skitsnack.....minst sagt...
Så om du blev falskt anklagad för nåt du inte gjort, skulle du finna dig i finnas "skyldig"...
För att skona barnen? ja herrejävlar
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Vad ni inte begriper är att Littorins barn knappast mår bättre av att historien mals i media ännu en gång.
Skulle Littorin vara oskyldig och vilja bli rentvådd skulle han ta detta nu och sätta punkt! men nu gör han inte det (varför?) så spekulationer och anklagelserna kan fortsätta i åratal! (det vill säga barnens hela uppväxt)
ericTheDog skrev:theward skrev:ericTheDog skrev:Vad ni inte begriper är att Littorins barn knappast mår bättre av att historien mals i media ännu en gång.
Skitsnack.....minst sagt...
Så om du blev falskt anklagad för nåt du inte gjort, skulle du finna dig i finnas "skyldig"...
För att skona barnen? ja herrejävlar
Säg mig, vad är Littorin dömd för menar du?