– För att det ska bli aktuellt för JK att pröva frågan måste alltså den som anser sig vara utsatt för brott själv göra anmälan hit.
Någon sådan anmälan har Littorin inte gjort.
RedMentalCase skrev:Om ni hade följt med det allra minsta hade ni sett att Littorin gjorde klart att anmälan kommer senare, förmodligen efter valet.
Självklart vill inte Littorin att aptidningen Aftonbladet ska kunna dra några växlar på denna lögn i valrörelsen.
Det finns olika sätt att gömma sig påRedMentalCase skrev:Om ni hade följt med det allra minsta hade ni sett att Littorin gjorde klart att anmälan kommer senare, förmodligen efter valet.
Självklart vill inte Littorin att aptidningen Aftonbladet ska kunna dra några växlar på denna lögn i valrörelsen.
formsvackan skrev:Det finns olika sätt att gömma sig påRedMentalCase skrev:Om ni hade följt med det allra minsta hade ni sett att Littorin gjorde klart att anmälan kommer senare, förmodligen efter valet.
Vore fanskapet oskyldig så hade det nog använts i valrörelsen. Det borde till och med du kunna begripa, med litet hjälp förstås.
x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Det finns olika sätt att gömma sig påRedMentalCase skrev:Om ni hade följt med det allra minsta hade ni sett att Littorin gjorde klart att anmälan kommer senare, förmodligen efter valet.
Vore fanskapet oskyldig så hade det nog använts i valrörelsen. Det borde till och med du kunna begripa, med litet hjälp förstås.
Tror du ?
Visst kunde en oskyldig man dra höga växlar på detta ..
RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Det finns olika sätt att gömma sig påRedMentalCase skrev:Om ni hade följt med det allra minsta hade ni sett att Littorin gjorde klart att anmälan kommer senare, förmodligen efter valet.
Tror du ?
Visst kunde en oskyldig man dra höga växlar på detta ..
Säg hur dum får du/ni bli innan huvet trillar av, hur f-n ska Littorin kunna försvara sig mot ett anonymnt "vittne" och hinna avslöja den skiten innan valet .
RedMentalCase skrev:Istället för att ständigt vara pajas, kanske x kan svara på hur Littorin ska försvara sig mot ett anonymnt "vittne" ?
Annat än att totalt dementera vilket han gjort.
RedMentalCase skrev:Istället för att ständigt vara pajas, kanske x kan svara på hur Littorin ska försvara sig mot ett anonymnt "vittne" ?
x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:Istället för att ständigt vara pajas, kanske x kan svara på hur Littorin ska försvara sig mot ett anonymnt "vittne" ?
Det är inget svårt alls för om AB går ut med detta och herr Littorin är oskyldig och anmäler så måste bevis fram..
Dementin är inget värd så länge han inte försvarar sig.. Ett är säkert om jag blev anklagad oskyldig skulle jag anmäla..
Det borde tom. du fatta. lilla vän..
vill du låna min folihatt ?
RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:Istället för att ständigt vara pajas, kanske x kan svara på hur Littorin ska försvara sig mot ett anonymnt "vittne" ?
Det är inget svårt alls för om AB går ut med detta och herr Littorin är oskyldig och anmäler så måste bevis fram..
Dementin är inget värd så länge han inte försvarar sig.. Ett är säkert om jag blev anklagad oskyldig skulle jag anmäla..
Det borde tom. du fatta. lilla vän..
vill du låna min folihatt ?
lol
Du har alltså inte hört talas om tidningars rätt och skyldighet att hålla källor anonyma ?, uppger man "annas" identitet begår man ett grovt fel.
Behåll hatten på.
RedMentalCase skrev:lol
Jag kan inte släppa det här du, och en rad andra vänster , anser uppenbarligen att det råder nån slags omvänd bevisföring , bevare oss för er moral och syn på individen i ett samhälle.
x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:lol
Jag kan inte släppa det här du, och en rad andra vänster , anser uppenbarligen att det råder nån slags omvänd bevisföring , bevare oss för er moral och syn på individen i ett samhälle.
Ja tur att inte ens tidningar kan skriva vad som i ett rättsamhälle tur för individer som försvarar sig att dom kan få rätt..
Tack för vår demokrati
Så garva på du lille man
RedMentalCase skrev:Ännu en daore dansar in och anser att det råder typ, omvänd bevisföring.