Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
Dao
RedMentalCase
theward
lazy
R.O.F.L
F.I.S.T
RedCloud
Sossar ee lata
12 posters

Nu närmar det sig, jag har sagt 8% länge nu och ser ut att få rätt som vanligt

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Nu närmar det sig, jag har sagt 8% länge nu och ser ut att få rätt som vanligt - Sida 2 Empty Sv: Nu närmar det sig, jag har sagt 8% länge nu och ser ut att få rätt som vanligt

Inlägg  Dao 2010-08-03, 17:50

Redvictory skrev:
    RedMentalCase skrev:Om de övriga partierna hade diskuterat och tagit invandringspolitik och folks oro för den på allvar hade inte SD behövts.

Tyvärr har nästan alla etablerade partier svikit där, och har nån gång frågan tagits upp har en samlad dårvänster ylat rasism så fort nån försökt ta upp debatten.

SD kan alltså sägas vara en produkt av dårvänster, inte nog med att vi måste dras med redcloudare, nu har de skapat SD också.Smile

Jag är helt övertygad om att alliansen kommer välkomna SD om de skulle bli vågmästare! det innebär att det då blir alliansen som lyfter in dem i riksdagen!
    SD är ett enfrågeparti som enbart vinner röster på sitt flyktingshat! det är ett missnöjesparti utan grund mycket likt Ny demokrati! roligt är att namnen avslöjar dem för det liknar det "nya arbetarpartiet" Moderaterna! deras namn har varken med demokrati eller arbeten att göra!
    Very Happy

Moderaterna har tidigare sagt att de mycket väl kan tänka sig detta. Nu hävdar de annat - och det är väl upp till var och en att tro på dem eller inte...

Mycket av SD:s politik drivs ju redan av alliansen...
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Nu närmar det sig, jag har sagt 8% länge nu och ser ut att få rätt som vanligt - Sida 2 Empty Sv: Nu närmar det sig, jag har sagt 8% länge nu och ser ut att få rätt som vanligt

Inlägg  Infra 2010-08-03, 17:59

Kaos hotar. Den förste som går in och applåderar detta är SEL.
    Hur psykopatisk han är vet han nog bara själv vår egen djursholmare. Må det sluta med att kostymnazismen står med byxorna neddragna.

Nu närmar det sig, jag har sagt 8% länge nu och ser ut att få rätt som vanligt - Sida 2 Nazzetapparbyxorna
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2010-08-03, 18:05

Min tes att det är dårvänster som lagt upp landet för SD bekräftas av infra, som jämställer dem med ett nazistparti på 1930 talet

Jag har ansett att du hade nåt lite innanför pannbenet infra, men jag hade nog fel.
    Inte menar du väl att den rätta medicinen mot SD är att påstå att de är som Hitler ?
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Inlägg  R.O.F.L 2010-08-03, 18:16

theward skrev:
    R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:Trevligt med ett Sverigevänligt parti i riksdagen. Hoppas dem fixar 4%.

Var det inte du som var invandrare själv ?? Laughing

Correctomundo, andra generationen, den första kom på 50 talet.

Men då är du inte invandrare ....... då var dina föräldrar invandrare.....
    ... men du har presenterat dig som Ungrare, därav min fråga ....

Men faktum kvarstår ändå, att ditt inlägg om Sverigevänligt parti (SD) framstår ändå lite grann som (en kraftigt överdriven jämförelse, men ändå) en färgad med KKK-dräkt och huva på... med tanke på att du identifierar dig som ungrare, men stöder ett invandrarfientligt parti

Du jämför SD med lynchmobber och arbetsläger, ser inget sånt i Sd:s partiprogram.

Grejen är lite som med moderaterna. Det som partiprogrammet säger och vad många anhängare/politiker i de partierna egentligen tänker/tycker är tyvärr inte alltid samma sak Shocked

Håller med om att partiprogramet hos SD ser ganska bra ut, men när man hör vad vissa sympatisörer och politiker tycker och tänker...
    Blir iaf jag avskräckt att rösta på ett sånt parti

Vad är det i deras partiprogram du ogillar? har tidigare läst att du inte är för en okontrollerad massinvandring.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-08-03, 19:07

ALLA partiprogram ser i praktiken bra ut. Det är först när man KRITISKT granskar de, samtidigt som man ransakar sig själv, som man kan ta ordentlig ställning gentemot dem!

SD:s partiprogram skiljer sig inte nämnvärt från andra högerpartiers. Det är i användandet av olika begrepp som deras riktiga syn blir synlig. Ta bara begreppet "massinvandring"!

Sedan har ju partiordföranden i sina inlägg i Aftonbladet visat med tydlighet att han saknar grundläggande kunskap i de ämnen han tar upp, vilket är illa nog...
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-08-03, 19:38

RedCloud skrev:
    Trevligt med ett Sverigevänligt parti i riksdagen.

finns det något Sverige-O-vänligt parti representerat i parlamentet ?

Moderaterna ?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-08-03, 19:44

x-medborgare skrev:
    RedCloud skrev:

Moderaterna ?

I love you I love you I love you
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Nu närmar det sig, jag har sagt 8% länge nu och ser ut att få rätt som vanligt - Sida 2 Empty Kaos eller inte, svensken är trött på invandringen verkar det som

Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-03, 23:00

Och vi har ju demokrati i vårt land, tyvärr anser Red Cloud, men alla får rösta på vad de vill, och ca 8% kommer rösta på SD, inte jag dock.... Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-08-03, 23:02

RedCloud skrev:
    x-medborgare skrev:
    RedCloud skrev:

Moderaterna ?

I love you I love you I love you

I love you I love you I love you I love you
    MartinLingren
    MartinLingren

Antal inlägg : 121

Inlägg  MartinLingren 2010-08-04, 01:31

SLUTA PROJEKTERA!!!!!

Häng med oss rödgröna i våran valkamp istället.

LEVE OHLY!!!!!

LEVE SAHLIN!!!!

VICTORY 2010!!!

lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-08-04, 01:45

MartinLingren skrev:SLUTA PROJEKTERA!!!!!

Häng med oss rödgröna i våran valkamp istället.

LEVE OHLY!!!!!

LEVE SAHLIN!!!!

VICTORY 2010!!!

Desperat?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 04:32