Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Som vanligt har jag rätt!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Som vanligt har jag rätt!! Empty Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-02-28, 11:16

    Jag sa efter järnrörs dispyten att det skulle stärka SD, och jag hade rätt Very Happy Very Happy Very Happy

    http://www.expressen.se/nyheter/ny-toppmatning-for-akesson-och-sd/
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Som vanligt har jag rätt!! Empty Sv: Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  F.I.S.T 2013-02-28, 11:35

    Sossar ee lata skrev:Jag sa efter järnrörs dispyten att det skulle stärka SD, och jag hade rätt Very Happy Very Happy Very Happy

    http://www.expressen.se/nyheter/ny-toppmatning-for-akesson-och-sd/

    ha ha ... Främlingsfientligheten ökar och Seel jublar.

    Själv ser jag oxå att vänsterblocket ökar, och att SD vinner röster från höger, vilken "överraskning" affraid
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Som vanligt har jag rätt!! Empty Sv: Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  Dao 2013-02-28, 11:42

    Sossar ee lata skrev:Jag sa efter järnrörs dispyten att det skulle stärka SD, och jag hade rätt Very Happy Very Happy Very Happy

    http://www.expressen.se/nyheter/ny-toppmatning-for-akesson-och-sd/

    Om inte annat visar det att TROTS att folk vet vad SD står för, så ökar deras popularitet. Det betyder att jag och andra troligen haft fel, att det är en form av uppror mot den samlade eliten som lockat sympatier till SD.

    Nu visade sig att det verkar vara ren ondska!

    Hoppas jag här har fel...
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Som vanligt har jag rätt!! Empty Sv: Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-02-28, 15:09

    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Jag sa efter järnrörs dispyten att det skulle stärka SD, och jag hade rätt Very Happy Very Happy Very Happy

    http://www.expressen.se/nyheter/ny-toppmatning-for-akesson-och-sd/

    Om inte annat visar det att TROTS att folk vet vad SD står för, så ökar deras popularitet. Det betyder att jag och andra troligen haft fel, att det är en form av uppror mot den samlade eliten som lockat sympatier till SD.

    Nu visade sig att det verkar vara ren ondska!

    Hoppas jag här har fel...





    Ondska?? Hur menar du då?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Som vanligt har jag rätt!! Empty Sv: Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  Dao 2013-02-28, 16:01

    Thetaxpayer skrev:Ondska?? Hur menar du då?

    Järnrörspolitik! "Nu pucklar vi på dem!"

    Tidigare trodde jag att många sympatisörer var naiva. Men nu verkar det som om hat och angrepp är något de gillar.

    Men som sagt - hoppas jag har fel!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Som vanligt har jag rätt!! Empty Sv: Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2013-02-28, 16:05

    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Ondska?? Hur menar du då?

    Järnrörspolitik! "Nu pucklar vi på dem!"

    Tidigare trodde jag att många sympatisörer var naiva. Men nu verkar det som om hat och angrepp är något de gillar.

    Men som sagt - hoppas jag har fel!





    Du är rolig du. Vad har ondska att göra med Sds framgångar i opinionsmätningarna? Tror du själv att ca 10% av Sveriges befolkning är onda? Och tror du att så många bryr sig om vad ett par fyllskallar gjorde för snart 3 år sedan?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Som vanligt har jag rätt!! Empty Sv: Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  F.I.S.T 2013-02-28, 19:59

    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Ondska?? Hur menar du då?

    Järnrörspolitik! "Nu pucklar vi på dem!"

    Tidigare trodde jag att många sympatisörer var naiva. Men nu verkar det som om hat och angrepp är något de gillar.

    Men som sagt - hoppas jag har fel!





    Du är rolig du. Vad har ondska att göra med Sds framgångar i opinionsmätningarna? Tror du själv att ca 10% av Sveriges befolkning är onda? Och tror du att så många bryr sig om vad ett par fyllskallar gjorde för snart 3 år sedan?

    Ondska för mig finns inte renodlat i någon människa, däremot kan ondska uppstå i ett samhälle, när folk inte är vakna och följer en ledare utan att ifrågasätta vad som håller på att ske, det finns många exempel, men Hitler är ett av de tydligaste exemplen.
    Det finns onda avsikter hos allt för många av SDs anhängare, när man gör skillnad på folk och folk. Däremot SD som parti och dess ledare är mycketv farlig för demokratin, eftersom han är en av de mest retoriskt slipade politikerna i riksdagen, utan JÅ, hade SD förmodligen varit nere på 3 %.

    Men de flesta SD-röstare har köpt propaganda utifrån spridda fördomar, och påhittade hotbilder, samt att det är en protest mot etablissemanget på det stora hela, inte specifikt i invandringsfrågor.

    Sponsored content


    Som vanligt har jag rätt!! Empty Sv: Som vanligt har jag rätt!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:36