så blir det fart på latmaskarna.
4 posters
Som jag sagt tidigare, och då jag oftast har rätt, så lyd mig nu!! HALVERA BIDRAGEN
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Sossar-e-lata skrev:så blir det fart på latmaskarna.
Vad ska du leva av då S.E.L, samspela med nörden fultruhten/gustavander i svartjobbandets konst?
//berra
det som behövs för att myndigheten inte ska bry sig, resten tar man själv. All lön över 328.000:- i sverige beskatas med 20% statlig skatt utöver de ca 50% man redan betalar inkl sociala avgifter etc, alltså runt 70-75 %, helt sjukt att 75000:- av 100.000:- går till staten och 25000:- tilld en som sliter!!! eller!!? när pengarna sen går till latmaskar som Berra & martin etc som anser att de skall bli gödda som ett spädbarn av sina mamma så tänker alla arbetande än mer att man måste se om sig själv.
Än en gång! har du något jobb Berra? den frågan går till Regndrottning också, som likt berra snyltar på alla andra.
Än en gång! har du något jobb Berra? den frågan går till Regndrottning också, som likt berra snyltar på alla andra.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Sossar-e-lata skrev:det som behövs för att myndigheten inte ska bry sig, resten tar man själv. All lön över 328.000:- i sverige beskatas med 20% statlig skatt utöver de ca 50% man redan betalar inkl sociala avgifter etc, alltså runt 70-75 %, helt sjukt att 75000:- av 100.000:- går till staten och 25000:- tilld en som sliter!!! eller!!? när pengarna sen går till latmaskar som Berra & martin etc som anser att de skall bli gödda som ett spädbarn av sina mamma så tänker alla arbetande än mer att man måste se om sig själv.
Jodu wannbetomten, det gäller att ha uthålig inkomst/rikedom har du jag har det!!
//berra
- Inlägg 5
Berra ponken
man ser på dina uttalanden att du är en utslagen alkis.......
theward- Antal inlägg : 6709
Sossar-e-lata skrev:så blir det fart på latmaskarna.
Tänk innan du skriver tack
Fast jag vet ju att du bara vill retas med en del..
Men du måste iaf tänka lite innan du skriver dylika inlägg
Visst vore det fint om bara de lata och fuskarna klämdes åt..
Men i ditt "förslag" drabbas ju alla och det på ett brutalt vis
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
S-e-L, herr felman i samma person,skönt att puckona håller sig därute i sitt träsk norr om stan,
Bra att dom håller sina groupies inom familjen,
Tomten är far till alla barnen!
Bra att dom håller sina groupies inom familjen,
Tomten är far till alla barnen!
Sponsored content