Men jag kommer fira med glädje! och tänka på att det finns maaaaassor med fina, snälla, utbildade svenskar som vill jobba och slite. samt att vårt fina land ska slippa sådana personer som KTR som bara spottar slit på all svensk tradition....
+3
redalert
RedCloud
Sossar ee lata
7 posters
Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Whites Only
redalert- Antal inlägg : 13973
Assholes only i dumstrutvänstern!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Du menar att fattiga sjuka m.fl inte har rätt till nationaldagen, menar du att dom inte är fina nog?
Kollade nyss på TV4 från skansen, ett jävla skämt,kunga familjen kommer i vagnar och hästar, förövrigt inte ens halvfullt med firande människor, lyssnade en stund på kungen, vilket djävla svammel, antingen var han halvpackad eller bakis, men näsan var fan ilröd iallafall!
Kollade nyss på TV4 från skansen, ett jävla skämt,kunga familjen kommer i vagnar och hästar, förövrigt inte ens halvfullt med firande människor, lyssnade en stund på kungen, vilket djävla svammel, antingen var han halvpackad eller bakis, men näsan var fan ilröd iallafall!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Suck Allerten, när ska du lära dig torka stjärten, luktar fan illa ända hit varje gång du öppnar truten!
Har lilla mamsen ruttnat och kastat in handuken?
redalert- Antal inlägg : 13973
MartinLindgren skrev:Suck Allerten, när ska du lära dig torka stjärten, luktar fan illa ända hit varje gång du öppnar truten!
Vilken sopa du är klantarslet när skall du lära dig uppträda anständigt och förståndsmässigt?
- Inlägg 7
Som sagt, Red idiot C har sagt sitt
RedCloud skrev:Whites Only
Firar man Sveriges nationaldag så är man rasist. jag har hissat flaggan idag, har den största i området
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Whites Only
Firar man Sveriges nationaldag så är man rasist. jag har hissat flaggan idag, har den största i området
Jag tog ner min flaggstång 2006! (ni vet varför!)
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
Sossar ee lata skrev:Men jag kommer fira med glädje! och tänka på att det finns maaaaassor med fina, snälla, utbildade svenskar som vill jobba och slite. samt att vårt fina land ska slippa sådana personer som KTR som bara spottar slit på all svensk tradition....
Det är helt underbart känslan faktisk fast det är inte mitt ursprungsland . Idag har jag tillsammans med min svenska gudinna och mina svenska och balkan vänner druckit och fyrat den dagen med svenska flaggan i topp !!
Om du skulle vara där en sådan som du är tja... jag skulle bjuda dig på lite bullar din inavlade miniatyr gris
- Inlägg 10
Men vad kul IQ fm att du har det bra
KickTheRasist skrev:Sossar ee lata skrev:Men jag kommer fira med glädje! och tänka på att det finns maaaaassor med fina, snälla, utbildade svenskar som vill jobba och slite. samt att vårt fina land ska slippa sådana personer som KTR som bara spottar slit på all svensk tradition....
Det är helt underbart känslan faktisk fast det är inte mitt ursprungsland . Idag har jag tillsammans med min svenska gudinna och mina svenska och balkan vänner druckit och fyrat den dagen med svenska flaggan i topp !!
Om du skulle vara där en sådan som du är tja... jag skulle bjuda dig på lite bullar din inavlade miniatyr gris
Tacka Sverige & svenskarna för det
- Inlägg 11
Ja för du skäms över ditt land
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Whites Only
Jag är en stolt svensk som är stolt över MITT land!! kan inte du din lilla sjuka kyckling flytta till Nord Korea!!? så kan du bli botad där så kan jag få behålla mina skattepengar till större flagga Sverige, Sverige!!!!
Dao- Antal inlägg : 26567
Nationalism och rasism är två skilda saker. Alla nationalister är inte rasister - men alla rasister är nationalister!
Det är dock ganska lätt att gå från någon form av nationalism, till att se ner på de som är "annorlunda"!
I de länder där nationalismen är stora, ex. Norge, är också rasistiska partier och organisationer mer accepterade.
Man kan också se det forna östeuropa, när nu det "kommunistiska" skalet är borta - framträder fascismen tydligare - i starkare nationalism OCH rasism!
De är alltså inte samma saker - men de går tyvärr ofta hand i hand!
Vilket är akälet till att jag är antinationalist och mer internationalism!
Det är dock ganska lätt att gå från någon form av nationalism, till att se ner på de som är "annorlunda"!
I de länder där nationalismen är stora, ex. Norge, är också rasistiska partier och organisationer mer accepterade.
Man kan också se det forna östeuropa, när nu det "kommunistiska" skalet är borta - framträder fascismen tydligare - i starkare nationalism OCH rasism!
De är alltså inte samma saker - men de går tyvärr ofta hand i hand!
Vilket är akälet till att jag är antinationalist och mer internationalism!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Whites Only
Jag är en stolt svensk som är stolt över MITT land!! kan inte du din lilla sjuka kyckling flytta till Nord Korea!!? så kan du bli botad där så kan jag få behålla mina skattepengar till större flagga Sverige, Sverige!!!!
Jag tycker du ska ta och börja packa dina flaggor din dator naziuniformen och dra till Tyskland s-ee-l! om du har tur får du stanna! annars får du fly till nästa land och bli en flykting! vi vill inte ha såna lata självgoda typer som dig i Sverige! du är en skam (visste du det?)