Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
redalert
RedCloud
Sossar ee lata
7 posters

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-06-06, 20:05

    Men jag kommer fira med glädje! Very Happy Very Happy Very Happy och tänka på att det finns maaaaassor med fina, snälla, utbildade svenskar som vill jobba och slite. samt att vårt fina land ska slippa sådana personer som KTR som bara spottar slit på all svensk tradition....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  RedCloud 2010-06-06, 20:20

    Whites Only

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Ku_klux_klan
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  redalert 2010-06-06, 20:36

    Assholes only i dumstrutvänstern!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-06, 20:41

    Du menar att fattiga sjuka m.fl inte har rätt till nationaldagen, menar du att dom inte är fina nog?

    Kollade nyss på TV4 från skansen, ett jävla skämt,kunga familjen kommer i vagnar och hästar, förövrigt inte ens halvfullt med firande människor, lyssnade en stund på kungen, vilket djävla svammel, antingen var han halvpackad eller bakis, men näsan var fan ilröd iallafall!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-06, 20:43

    Suck Allerten, när ska du lära dig torka stjärten, luktar fan illa ända hit varje gång du öppnar truten!

    Har lilla mamsen ruttnat och kastat in handuken?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  redalert 2010-06-06, 20:47

    MartinLindgren skrev:Suck Allerten, när ska du lära dig torka stjärten, luktar fan illa ända hit varje gång du öppnar truten!

    Har lilla mamsen ruttnat och kastat in handuken?

    Vilken sopa du är klantarslet när skall du lära dig uppträda anständigt och förståndsmässigt? No
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Som sagt, Red idiot C har sagt sitt

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-06-06, 21:17

    RedCloud skrev:
    Whites Only

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Ku_klux_klan

    Firar man Sveriges nationaldag så är man rasist. jag har hissat flaggan idag, har den största i området Very Happy Very Happy Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  Redvictory 2010-06-06, 21:23

    Sossar ee lata skrev:
    RedCloud skrev:
    Whites Only

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Ku_klux_klan

    Firar man Sveriges nationaldag så är man rasist. jag har hissat flaggan idag, har den största i området Very Happy Very Happy Very Happy

    Jag tog ner min flaggstång 2006! (ni vet varför!)
    Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  KickTheRasist 2010-06-06, 21:27

    Sossar ee lata skrev:Men jag kommer fira med glädje! Very Happy Very Happy Very Happy och tänka på att det finns maaaaassor med fina, snälla, utbildade svenskar som vill jobba och slite. samt att vårt fina land ska slippa sådana personer som KTR som bara spottar slit på all svensk tradition....



    Det är helt underbart känslan faktisk fast det är inte mitt ursprungsland . Idag har jag tillsammans med min svenska gudinna och mina svenska och balkan vänner druckit och fyrat den dagen med svenska flaggan i topp !!


    Om du skulle vara där en sådan som du är tja... jag skulle bjuda dig på lite bullar din inavlade miniatyr gris Smile



    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Men vad kul IQ fm att du har det bra

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-06-06, 23:21

    KickTheRasist skrev:
    Sossar ee lata skrev:Men jag kommer fira med glädje! Very Happy Very Happy Very Happy och tänka på att det finns maaaaassor med fina, snälla, utbildade svenskar som vill jobba och slite. samt att vårt fina land ska slippa sådana personer som KTR som bara spottar slit på all svensk tradition....



    Det är helt underbart känslan faktisk fast det är inte mitt ursprungsland . Idag har jag tillsammans med min svenska gudinna och mina svenska och balkan vänner druckit och fyrat den dagen med svenska flaggan i topp !!


    Om du skulle vara där en sådan som du är tja... jag skulle bjuda dig på lite bullar din inavlade miniatyr gris Smile




    Tacka Sverige & svenskarna för det Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Ja för du skäms över ditt land

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-06-06, 23:23

    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    RedCloud skrev:
    Whites Only

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Ku_klux_klan

    Firar man Sveriges nationaldag så är man rasist. jag har hissat flaggan idag, har den största i området Very Happy Very Happy Very Happy

    Jag tog ner min flaggstång 2006! (ni vet varför!)
    Very Happy

    Jag är en stolt svensk som är stolt över MITT land!! kan inte du din lilla sjuka kyckling flytta till Nord Korea!!? så kan du bli botad där Very Happy Very Happy så kan jag få behålla mina skattepengar till större flagga cheers cheers Sverige, Sverige!!!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  Dao 2010-06-06, 23:33

    Nationalism och rasism är två skilda saker. Alla nationalister är inte rasister - men alla rasister är nationalister!

    Det är dock ganska lätt att gå från någon form av nationalism, till att se ner på de som är "annorlunda"!

    I de länder där nationalismen är stora, ex. Norge, är också rasistiska partier och organisationer mer accepterade.

    Man kan också se det forna östeuropa, när nu det "kommunistiska" skalet är borta - framträder fascismen tydligare - i starkare nationalism OCH rasism!

    De är alltså inte samma saker - men de går tyvärr ofta hand i hand!

    Vilket är akälet till att jag är antinationalist och mer internationalism!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  Redvictory 2010-06-06, 23:51

    Sossar ee lata skrev:
    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    RedCloud skrev:
    Whites Only

    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Ku_klux_klan

    Firar man Sveriges nationaldag så är man rasist. jag har hissat flaggan idag, har den största i området Very Happy Very Happy Very Happy

    Jag tog ner min flaggstång 2006! (ni vet varför!)
    Very Happy

    Jag är en stolt svensk som är stolt över MITT land!! kan inte du din lilla sjuka kyckling flytta till Nord Korea!!? så kan du bli botad där Very Happy Very Happy så kan jag få behålla mina skattepengar till större flagga cheers cheers Sverige, Sverige!!!!

    Jag tycker du ska ta och börja packa dina flaggor din dator naziuniformen och dra till Tyskland s-ee-l! om du har tur får du stanna! annars får du fly till nästa land och bli en flykting! vi vill inte ha såna lata självgoda typer som dig i Sverige! du är en skam (visste du det?)

    Sponsored content


    Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser.. Empty Sv: Fira vår nationaldag!!! eller är man rasist då? som Red C anser..

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 20:57