Välj något av förslagen!
4 posters
Är Blåfront rasist eller en vilsen psyksjuk?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Han är mer som en höna,som kacklar och pickar i hönsgården, livrädd att tuppen ska få syn honom, för vi vet ju att tuppen vill ha sin höna utan fjädrar!
För hur kul kan det vara för Mr.Bluefront att vara en höna,när han borde vara tuppen?
Allt det här tar nog på krafterna, att ständigt vakta baken för tuppen sätter ju sina spår på Mr.Bluefront!
För hur kul kan det vara för Mr.Bluefront att vara en höna,när han borde vara tuppen?
Allt det här tar nog på krafterna, att ständigt vakta baken för tuppen sätter ju sina spår på Mr.Bluefront!
Susz X- Antal inlägg : 6327
En människohatare som projicerar sina egna brister på andra- för att framstå som bättre själv.
Kanske hatar dito även sig själv?Detta är dock ingen ursäkt att skada andra..
Eller en som vill synas- ett rop på hjälp..."se mig"..droger?
Det kan bf svara på tycker ja..hur är det med handen på hjärtat?
En vilsen psyksjuk tycker jag är fel att säga- och stämpla. En vilsen psyksjuk beter sig inte på detta sätt alls. Det är era enga fördomar ( = okunskap)med uråldriga
stämplar som påstår det.
Psykisk ohälsa kan vem som helst drabbas av som har föör måna obearbetade trauman i sin ryggsäck..
och det kan drabba även den starkaste.
gillar inte den attityden mot personer som har det jobbigt helt enkelt.
Kanske hatar dito även sig själv?Detta är dock ingen ursäkt att skada andra..
Eller en som vill synas- ett rop på hjälp..."se mig"..droger?
Det kan bf svara på tycker ja..hur är det med handen på hjärtat?
En vilsen psyksjuk tycker jag är fel att säga- och stämpla. En vilsen psyksjuk beter sig inte på detta sätt alls. Det är era enga fördomar ( = okunskap)med uråldriga
stämplar som påstår det.
Psykisk ohälsa kan vem som helst drabbas av som har föör måna obearbetade trauman i sin ryggsäck..
och det kan drabba även den starkaste.
gillar inte den attityden mot personer som har det jobbigt helt enkelt.
Senast ändrad av Susz X den 2009-08-14, 15:27, ändrad totalt 1 gång
formsvackan- Antal inlägg : 14778
En icke arbetande snorunge som i flera år beklagat sig över att andra får högre bidrag än han själv.
Susz X- Antal inlägg : 6327
Ligger väl nära till hands japp.Mycket.formsvackan skrev:En icke arbetande snorunge som i flera år beklagat sig över att andra får högre bidrag än han själv.
Med stora problem i hemmet?