Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
KickTheRasist
ericTheDog
RedMentalCase
lazy
Infra
Dao
F.I.S.T
redalert
theward
DMustaine
Secrist
x-medborgare
ANNA2LINK
17 posters

"Grattis" till alla som måste söka socialbidrag!

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

"Grattis" till alla som måste söka socialbidrag! - Sida 12 Empty Sv: "Grattis" till alla som måste söka socialbidrag!

Inlägg  Secrist 2010-08-05, 16:56

Redvictory skrev:
    Secrist skrev:Var? exakt var påstår jag det secrist?

När jag skrev det så kallade du det för hemmasnickrade fantasier. Så RV, vad är Ericsson nu då? Slingerbulten RV kanske har andra teorier? Ett lokalt familjeföretag kanske? Ett kalsongmärke?

Nu var det inte om vad Ericsson är utan allt annat dravel och hemsnickrade ideer och fantasifoster du kommer med secrist! vad du upplever i din lilla inskränkta värld är så långt ifrån verkligheten man kan komma! bara en sån sak som att samtliga av dina "vänner" har blivit bra behandlade av FK och då generaliserar du det med att det inte kan vara någon som blir illa behandlad heller! jag är övertygad om att det finns några i din närhet som mår dåligt just nu pga alliansens sk arbetslinje from hell men dessa vänder du ryggen! du är ett avskum secrist!

He, he...stackars RV har nog glömt att ta sina Diazepam idag. Du behöver inte vara orolig lilla RV. Jag är inte arg på dig när du fullständigt tappar fattningen och går till våldsamma personangrepp när argumenten tryter. Du har det inte så lätt. Du kanske skulle börja väva korgar eller något som dämpar din ångest och dina aggressioner lite. Vad tror du om det? cheers
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

"Grattis" till alla som måste söka socialbidrag! - Sida 12 Empty Sv: "Grattis" till alla som måste söka socialbidrag!

Inlägg  berralarzon 2010-08-05, 17:43

Secrist skrev:
    Redvictory skrev:

När jag skrev det så kallade du det för hemmasnickrade fantasier. Så RV, vad är Ericsson nu då? Slingerbulten RV kanske har andra teorier? Ett lokalt familjeföretag kanske? Ett kalsongmärke?

Nu var det inte om vad Ericsson är utan allt annat dravel och hemsnickrade ideer och fantasifoster du kommer med secrist! vad du upplever i din lilla inskränkta värld är så långt ifrån verkligheten man kan komma! bara en sån sak som att samtliga av dina "vänner" har blivit bra behandlade av FK och då generaliserar du det med att det inte kan vara någon som blir illa behandlad heller! jag är övertygad om att det finns några i din närhet som mår dåligt just nu pga alliansens sk arbetslinje from hell men dessa vänder du ryggen! du är ett avskum secrist!

He, he...stackars RV har nog glömt att ta sina Diazepam idag. Du behöver inte vara orolig lilla RV. Jag är inte arg på dig när du fullständigt tappar fattningen och går till våldsamma personangrepp när argumenten tryter. Du har det inte så lätt. Du kanske skulle börja väva korgar eller något som dämpar din ångest och dina aggressioner lite. Vad tror du om det? cheers

Not! tror inte alls att RV behöver stimulansia kemisk räcker med att logga in här och se era tokiga motsägelsfullla inlägg i kvadrat/kubik då blir man så lugn så.
    //berra
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-08-05, 18:17

berralarzon skrev:
    Secrist skrev:
    Redvictory skrev:

Not! tror inte alls att RV behöver stimulansia kemisk räcker med att logga in här och se era tokiga motsägelsfullla inlägg i kvadrat/kubik då blir man så lugn så.
    //berra

Nä precis! jag har varit på jobb och inte haft tid att läsa secrists löjliga inlägg som blir sämre för var dag! han har också börjat med personangrepp och det ser jag som ett kvitto på att han inte har några hållbara argument kvar längre! Very Happy
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

"Grattis" till alla som måste söka socialbidrag! - Sida 12 Empty Argument

Inlägg  Secrist 2010-08-05, 23:29

Nä precis! jag har varit på jobb och inte haft tid att läsa secrists löjliga inlägg som blir sämre för var dag! han har också börjat med personangrepp och det ser jag som ett kvitto på att han inte har några hållbara argument kvar längre!

Jag ville bara testa att sänka mig till nivå lite. Kan vara kul att sätta sig in i en enkelspårig värld som omväxling. Egentligen inget upplyftande men för dig gör jag ett undantag. Har du tagit dina tabletter nu så du är en go´kille hela kvällen? cheers

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 22:05