Redvictory skrev:Secrist skrev:Var? exakt var påstår jag det secrist?
När jag skrev det så kallade du det för hemmasnickrade fantasier. Så RV, vad är Ericsson nu då? Slingerbulten RV kanske har andra teorier? Ett lokalt familjeföretag kanske? Ett kalsongmärke?
Nu var det inte om vad Ericsson är utan allt annat dravel och hemsnickrade ideer och fantasifoster du kommer med secrist! vad du upplever i din lilla inskränkta värld är så långt ifrån verkligheten man kan komma! bara en sån sak som att samtliga av dina "vänner" har blivit bra behandlade av FK och då generaliserar du det med att det inte kan vara någon som blir illa behandlad heller! jag är övertygad om att det finns några i din närhet som mår dåligt just nu pga alliansens sk arbetslinje from hell men dessa vänder du ryggen! du är ett avskum secrist!
He, he...stackars RV har nog glömt att ta sina Diazepam idag. Du behöver inte vara orolig lilla RV. Jag är inte arg på dig när du fullständigt tappar fattningen och går till våldsamma personangrepp när argumenten tryter. Du har det inte så lätt. Du kanske skulle börja väva korgar eller något som dämpar din ångest och dina aggressioner lite. Vad tror du om det?