Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
redalert
theward
RedMentalCase
lazy
ericTheDog
berralarzon
Dao
Infra
x-medborgare
Redvictory
14 posters

    Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal!

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal! - Sida 8 Empty Sv: Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-05, 10:16

    Självklart vill och vågar inte SvenOtto Littorin anmäla, han vet ju att det leder till generaltorsk för hans del! No
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal! - Sida 8 Empty Sv: Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-05, 10:31

    MartinLindgren skrev:Självklart vill och vågar inte SvenOtto Littorin anmäla, han vet ju att det leder till generaltorsk för hans del! No

    Javisst! så är det ju! hade jag varit i hans kläder och då varit ren så skulle jag självklart vilja rentvå mig! inte minst för mina barn som nu tvingas läsa och höra spekulationer om deras pappa! jag tycker han är oansvarlig och bör enbart få behålla umgängesrätten! han verkar inte bry sig om barnen som han ville få det till när han klev av!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal! - Sida 8 Empty Sv: Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-05, 10:39

    Littorins case blir ju inte bättre av att han anklagar andra att ge sig på och utnyttja hans barn, så visar det sig att det är just det han gör själv!

    Sen sa ju statsvetaren Paul Ronge, tror jag han heter? Efter att skandalen briserade på Gotland att han hade säkra källor på hur Littorin även förekom i den numera dömde fd. polischefen Göran Lindbergs utredning!




    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal! - Sida 8 Empty Sv: Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-05, 10:43

    MartinLindgren skrev:Littorins case blir ju inte bättre av att han anklagar andra att ge sig på och utnyttja hans barn, så visar det sig att det är just det han gör själv!

    Sen sa ju statsvetaren Paul Ronge, tror jag han heter? Efter att skandalen briserade på Gotland att han hade säkra källor på hur Littorin även förekom i den numera dömde fd. polischefen Göran Lindbergs utredning!





    Ja nu kan inte anhängarna säga "han är inte dömd" längre! kapten klänning och Littorin har nog snuskat en hel del tillsammans tror jag! (ingen länk än) kommer senare! Very Happy

    Sponsored content


    Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal! - Sida 8 Empty Sv: Privatperson har anmält Aftonbladet för förtal!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 15:13