berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:"Sedan ställs frågor som hade varit enkla att svara på om han var oskyldig - men innan några svar från honom kommer - hoppar han av sitt älskade jobb som han vill fortsätta med,"
Littorin förnekade brott via sin pressekreterare samma dag som anklagelserna föll. Dessutom förnekade han redan på flygplatsen. "Nej, nej, nej - abolut inte". Eller nåt sånt.
Detta är mycket grova anklagelser. MEd samma metod kan man avsätta vilken minister som helst. Men jag måste säga att regeringen lyckats fantastiskt bra med att få Aftonbladet att framstå som inkompetenta idioter.
Idag backa Lena Mellin. Från att tidigare ha sagt sig inte känna till att Littorin nekat till brott har hon övergått till att det inte duger att dementin kom via ombud. Maken till åsna får man verkligen leta efter.
Kan "maken till åsna" då vara tjyven gustavander/rmc, duger det åt herr eTd?//berra
Que? Någon som förstår?
Jepp.. jag och många fler med mig.
//berra
Jag med! AB är en "vänstertidning", och när de gör sitt jobb mot en högerpolitiker, så är redaktören en "åsna"!
Helst av allt hade ni velat tysta massmedia, liberaler som ni är...