KickTheRasist 2010-07-17, 21:54
citat:
"JA, men de gråter av sorg att ha mist vänner, men självfallet SKRATTAR och jublar dina vänner när deras folk dödas?"
Alltså snipe det känns verkligen att du har problem att skilja mellan två benämningar den ända är OCKUPATIONSMAKT och FRIHETS KRIGARE !!
Så du menar med andra ord att man skall känna medlidande med barn mördare och ockupanter eller??
citat:
"tror du de blir glada när deras vänner dödas?"
Var SS soldater glada när dem insåg att dem kommer att få stryken för varje dödat jude ??
Eller skall vi gråta och vara ledsna för deras skull med ??
citat:
"tror du de jublar om deras barn dödas?"
IDF är barnmördare så det skulle inte vara något konstigt att få med samma mynt tillbaka . Dödar du min barn kan du fan räkna med att jag kommer att leta efter dig och skär bit per bit av din äckliga fläsket !!
citat:
"detta var ett av de mest naiva inlägg jag sett hittills,"
Naiv ??
Är du helt sjukt i huven eller ser du inte vad dem håller på där nere ??
citat:
"MEN iofs visar det på deras MÄNSKLIGHET istället,"
Mänsklighet ?? Det ända som jag ser är barnmördare som behöver samma behandling som dem bjud på palestinier !!
Mördarsvin och äckel !!
citat:
"så filmen missar sitt förnedrande syfte,"
Förnedrande ?
*asgarv*
IDF har lyckat förnedra allt som handlar om judendomen , ser du inte det då är du helt jävla blind eller blåst i huven !!
Även Judarna inser dem själva faktisk! .. vill du ha en länk för det?? Kan bjuda om du vill !!
citat:
"och visar istället på att IDF består av MÄNNISKOR, "
Tycker du det ??
Ok men vad sägs om att jag skall tillägga samma egenskaper som IDF har till din personlighet ??
Kommer du att vara stolt över det ??
citat:
"INTE monster som dansar på gatorna i glädje över andras död..."
Du har fått så mycket länkar och fakta på svart och vitt , men du väljer att blunda fortfarande, det är faktisk väldigt intressant ... sök hjälp för fan .. fy skäms!!