Sniperace 2010-07-23, 19:02
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev: formsvackan skrev: Sniperace skrev:och Israels KRAV är stryk era stadgar annars frerdsförhandlar vi inte....
Vänta ett litet tag. Har Hamas begärt fredsförhandlingar ?
Nej, de VILL INTE ha fred, deras mål är herravälde i HELA mellanöstern... och Israel förintat.
Men det Palestinska FOLKET vill ha fred, men de får INTE fredsförhandla, det är belagt med dödsstraff
Konspirationsfascination, eller för mycket peyote i teet, kanske...
Nej, inte alls, har du LÄST deras protokoll där de beskriver just det?
Protokollet är deras handlingsplan, deras partiprogram...
men det vill du väl bortse från i vanlig ordning
Och nej, jag använder inte droger, det är helt ditt gebit.....
bara för att DU gör ska du inte tro alla andra gör det, men det verkar vara ungefär som i allt annat när det gäller dig, du tror alla andra ska tycka som du!
<men du tillhör en väldigt liten minoritet som du kanske märkt... men inte vill tro
Det är en fysisk omöjlighet för dem att genomföra ens en bråkdel av denna "handlingsplanen", och de har erbjudit sig att ta bort dessa punkterna!
men, men... För vissa är principer viktigare än fred...
Och sedan - att tillskriva andra dina egna problem (se bara ditt inlägg som jag nu svarar på), är INTE rätt väg att gå, om du vill framstå som seriös...
Ok, då menar du samtidigt att man ska bortse från V,s partiprogram eftersom en del bara är en utopi, mren är det då INTE deras önskan att lyckas?
Bara ord på ett papper utan betydelse?
Nåja, äre det så, då borde det ju vara ÄNNU lättare att stryka dessa för att få chansen att det blir fred, istället för att bara kräva att NÄ vi stryker inte dessa förrrän ni gjort det eller det....
Jo, Daoren, du tillskriver mig att ha peyote i teet, är det fin debatteknik?
är det ok att börja dilla om kuken osv?
jag tror då ju snarare att det är DU som använder sådant, men alla kan väl göra sådana misstag om de är lite påverkade, vad vet jag, men den enda dro jag använder är just en liten skvätt whisky på lördagskvällen, och det inte varje sådan utan enbart om jag har känslan för det, och det blir inte varje lördagskväll nu, utan en eller två gånger per månad....