Redvictory skrev:theward skrev:Nää, det kan inte bli lägre än det redan var
Jag älskar vargar, men jag hatar ulvar i fårakläder...........
+8
Secrist
redalert
Dao
DMustaine
F.I.S.T
Redvictory
ANNA2LINK
Demona Stahlin
12 posters
Har ditt förtroende för Fredrik Reinfeldt påverkats av Littorinaffären?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Kakmonstret skrev:Självklart påverkas inte mitt förtroende för Reinfeldt för ett påstått brott som aldrig har hänt.
Du måste tänkt fel kakan ditt förtroende för Victoria/Daniel är oförändrat visst var så du tänkte.
Det andra begriper du dig inte dugg på det har du visat sedan dag 1 härinne.
//berra
Kakmonstret skrev:Självklart påverkas inte mitt förtroende för Reinfeldt för ett påstått brott som aldrig har hänt.
Ditt förtroende för Reinfeldt skulle inte förändras om Reinfeldt våldtog och sen åt upp offret tillsammans med övriga medlemmar i Alliansen!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Mitt har inte förändrats hade ju inget innan
x-medborgare skrev:Mitt har inte förändrats hade ju inget innan
Nä när man klivit av nedersta steget på trappen till källaren så är det svårt att komma lägre!
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Jag tror att jag ska strunta i att betala min tv- licence det verkar ju många framför allt Moderater göra... Skit samma om den betalas eller inte...
Men sa du inte att du var solidarisk och tyckte att TV-licens för statlig television var en fantastisk idé?
Skall du gå emot dina egna värderingar och normer?
Eller var det bara den gamla vanliga visan att det var någon annan som skulle betala?
Ja o du förstod inte att jag skämtade då eller?
Väldans vad du skämtar nu för tiden och det utan att det går fram!
Inte till dig i alla fall...
Alla Rödgröna fattade! men vi har ju humor och är trevliga medkännande människor! dock inte till sexförbrytare och egoistiska högerfanatiker!
Jepp..
//berra
Dao- Antal inlägg : 26567
Vad har det med tråden att göra?
Det pågår en "affär", oavsett om något brott hänt eller inte. Och frågan löd om förtroendet av Reindeldt hade ändrats utifårn det sättet han agerat!
Det där med att hålla dig till sak, är inte riktigt din grej va..?
Dao skrev:Kakmonstret skrev:Självklart påverkas inte mitt förtroende för Reinfeldt för ett påstått brott som aldrig har hänt.
Det pågår en "affär", oavsett om något brott hänt eller inte. Och frågan löd om förtroendet av Reindeldt hade ändrats utifårn det sättet han agerat!
Förmodligen tror kakan om att tråden handlade om Reinfelts Polska barnflicka som Reinfeltska familjen betala (underbetala svart) och som barnflcian då fick bo i källaren i Reinfelts villaresidens i Täby strax bredvid fyllekörande pappa Reinfelt bostad.
//berra
berralarzon skrev:Dao skrev:Kakmonstret skrev:Självklart påverkas inte mitt förtroende för Reinfeldt för ett påstått brott som aldrig har hänt.
Förmodligen tror kakan om att tråden handlade om Reinfelts Polska barnflicka som Reinfeltska familjen betala (underbetala svart) och som barnflcian då fick bo i källaren i Reinfelts villaresidens i Täby strax bredvid fyllekörande pappa Reinfelt bostad.
//berra
Ja det håller jag för mycket troligt!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 35
Skuld
strax bredvid fyllekörande pappa Reinfelt bostad.
Och vi ska ägna åt oss arvssynd i Sverige?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Secrist skrev:strax bredvid fyllekörande pappa Reinfelt bostad.
Nopp det tycker jag inte var och en får stå för sina blundrar.. Så inte tänker jag pinna pappas synder på sonen
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 37
Arv
Nopp det tycker jag inte var och en får stå för sina blundrar.. Så inte tänker jag pinna pappas synder på sonen
Bara berra som uppmuntrar det då.
Bara berra som uppmuntrar det då.
Sponsored content