Hurra
Rösta på Alliansen för fortsatt välgång och välstånd för Konungariket Sverige.
Hurra
Kakmonstret skrev:Sveriges bästa statsminister sedan Arvid Lindman.
Hurra
Hurra
Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Sveriges bästa statsminister sedan Arvid Lindman.
Hurra
Hurra
På Tyska Heil Reinfeldt och vill du förstärka det sträcket du upp höger arm!
Kakmonstret skrev:Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Sveriges bästa statsminister sedan Arvid Lindman.
Hurra
Hurra
På Tyska Heil Reinfeldt och vill du förstärka det sträcket du upp höger arm!
Och översätter du martins hyllning till Mona, blir det Heil Mona.
Monas mustasch påminner också mer om Hitlers, än om Reinfeldt skaffar en mustasch.
Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Sveriges bästa statsminister sedan Arvid Lindman.
Hurra
Hurra
På Tyska Heil Der Fuhrer Reinfeldt och vill du förstärka det sträcker du upp höger arm! en liten mustasch kan också passa
Redvictory skrev:Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Sveriges bästa statsminister sedan Arvid Lindman.
Hurra
Hurra
På Tyska Heil Der Fuhrer Reinfeldt och vill du förstärka det sträcker du upp höger arm! en liten mustasch kan också passa
Jag är säker på att det finns ett namn på en sjukdom med 55+-åringar som pratar om snoppar och rumpor hela dagarna
MartinLindgren skrev:Ja du kakan, jag är villig att slå vad med dig helt på dina villkor att Fredrik Reinfeldt inte är statsminister många dagar till efter 19 september!
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Ja du kakan, jag är villig att slå vad med dig helt på dina villkor att Fredrik Reinfeldt inte är statsminister många dagar till efter 19 september!
Sätt pengarna på Unibet istället. 3 ggr pengarna på att de rödgröna vinner.
Jag tror inte martin är beredd att satsa något. Han inser att det är kört.
Rösta på Alliansen 19:e September. Vi tror på arbete. Vi tror rödgröna röra vore förödande för Sverige.
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Ja du kakan, jag är villig att slå vad med dig helt på dina villkor att Fredrik Reinfeldt inte är statsminister många dagar till efter 19 september!
Sätt pengarna på Unibet istället. 3 ggr pengarna på att de rödgröna vinner.
Jag tror inte martin är beredd att satsa något. Han inser att det är kört.
Rösta på Alliansen 19:e September. Vi tror på arbete. Vi tror rödgröna röra vore förödande för Sverige.
Vi tror och vi tror! man ska veta! vi vet att Alliansen är förödande för Sverige! det har vi de senaste 4 årens bevis på!