Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
formsvackan
Secrist
redalert
lazy
x-medborgare
Ezzlirsk
berralarzon
Sniperace
theward
F.I.S.T
RedMentalCase
Dao
16 posters

Kunskapstest: Islam!

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Kunskapstest: Islam! - Sida 5 Empty Sv: Kunskapstest: Islam!

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-12, 01:13

Secrist skrev:Mot dina antidemokratiska krafter måste vi ständigt stå emot, även i de mest okristna tiderna på dygnet!

Hade jag velat inskränka de demokratiska rättigheterna så hade jag röstat på er store ledare Ohly. Han har en lång tradition av att försvara gamla öststatsdiktaturer.

... och vad i vänsterns program finner du odemokratiskt ?? Cool
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Kunskapstest: Islam! - Sida 5 Empty Que?

Inlägg  Secrist 2010-07-12, 01:14

Jag känner mig inte som offer, direkt - trots dina taffata och smått komska försök att göra mig till det.

Dina debattmetoder är under all kritik, och för att dölja detta tar du fram mobbningsmetoder. Att jag inte bryr mig om dessa är en annan sak...

Du undviker att göra ensvar på allt jag skriver, utan bara små stycken, du svarar då med one-liners, där du ofta försöker göra en fokusförskjutning - mestadels genom att göra en fördomsfull "fel"-tolkning av vad jag skriver - och när jag ine hakar på avd du anser att jag tycker, så blir du sur...

Och när den taktiken misslyckas, försöker du håna och mobba - och du misslyckas lika mycket i det som i alla andra sätt du försöker smita undan dina egna ställningstaganden!

Du är emot åsiktsfrihet!

Du har själv erkänt det - för du anser att det bara finns EN SANNING i en sakfråga där det inte finns nÅGRA sanningar - utan bara egna bedömningar!

Dessutom vill du förbjuda användandet ab FAKTA i dessa diskussioner, inklusive den om islam, antagligen för at du vet att du då inte kommer att kunna fortsätta med att hävda din svartvita förljugna världsbild - som ingen får emotsäga...

Du representerar mycket tydligt och bra, vad högern har för demokratisyn!.

Är du full? Din verklighetsförankring verkar vara lite svajig för tillfället.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-07-12, 01:17

Secrist skrev:Mot dina antidemokratiska krafter måste vi ständigt stå emot, även i de mest okristna tiderna på dygnet!

Hade jag velat inskränka de demokratiska rättigheterna så hade jag röstat på er store ledare Ohly. Han har en lång tradition av att försvara gamla öststatsdiktaturer.

Du har tydligt erkänt att du är emot åsiktsfrihet!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-12, 01:19

Secrist skrev:Jag känner mig inte som offer, direkt - trots dina taffata och smått komska försök att göra mig till det.

Dina debattmetoder är under all kritik, och för att dölja detta tar du fram mobbningsmetoder. Att jag inte bryr mig om dessa är en annan sak...

Du undviker att göra ensvar på allt jag skriver, utan bara små stycken, du svarar då med one-liners, där du ofta försöker göra en fokusförskjutning - mestadels genom att göra en fördomsfull "fel"-tolkning av vad jag skriver - och när jag ine hakar på avd du anser att jag tycker, så blir du sur...

Och när den taktiken misslyckas, försöker du håna och mobba - och du misslyckas lika mycket i det som i alla andra sätt du försöker smita undan dina egna ställningstaganden!

Du är emot åsiktsfrihet!

Du har själv erkänt det - för du anser att det bara finns EN SANNING i en sakfråga där det inte finns nÅGRA sanningar - utan bara egna bedömningar!

Dessutom vill du förbjuda användandet ab FAKTA i dessa diskussioner, inklusive den om islam, antagligen för at du vet att du då inte kommer att kunna fortsätta med att hävda din svartvita förljugna världsbild - som ingen får emotsäga...

Du representerar mycket tydligt och bra, vad högern har för demokratisyn!.

Är du full? Din verklighetsförankring verkar vara lite svajig för tillfället.

Och trots att du bara ser löjlig ut med dina metoder, försöker du IGEN!!!

Det är en ära att få studera en extremist som du fullt ut!!! Very Happy
    Secrist
    Secrist

Kunskapstest: Islam! - Sida 5 Empty Åsikt

Inlägg  Secrist 2010-07-12, 01:20

Du har tydligt erkänt att du är emot åsiktsfrihet!

Inte det minsta. Jag bara förbehåller mig rätten att inte gräva ner mig i evighetsdebatter om absurda påståenden som att Kuba inte är fattigt eller att Hamas är en demokratisk organisation.
    Secrist
    Secrist

Kunskapstest: Islam! - Sida 5 Empty Ära

Inlägg  Secrist 2010-07-12, 01:21

Och trots att du bara ser löjlig ut med dina metoder, försöker du IGEN!!!

Det är en ära att få studera en extremist som du fullt ut!!!

Studera på du bara. Under tiden kan du ju fundera på vilka andra sätt som det är synd om dig. Det finns säkert fler. cheers
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-12, 01:21

Secrist skrev:Du har tydligt erkänt att du är emot åsiktsfrihet!

Inte det minsta. Jag bara förbehåller mig rätten att inte gräva ner mig i evighetsdebatter om absurda påståenden som att Kuba inte är fattigt eller att Hamas är en demokratisk organisation.

och att Israel skulle vara en icke terroristisk stat ?? Laughing
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-12, 01:23

Secrist skrev:Och trots att du bara ser löjlig ut med dina metoder, försöker du IGEN!!!

Det är en ära att få studera en extremist som du fullt ut!!!

Studera på du bara. Under tiden kan du ju fundera på vilka andra sätt som det är synd om dig. Det finns säkert fler. cheers

Vet inte varför det skulle vara synd om mig överhuvudtaget...

Jag NJUTER av dina kvaertramp!!!

Högerns dubbelmoral är aldrig så tydlig som när du lägger in ett inlägg!!! Smile

Hoppas du är aktiv i valrörelsen, så att alla får se ert rätta ansikte!!! Laughing
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-12, 01:25

Secrist skrev:Du har tydligt erkänt att du är emot åsiktsfrihet!

Då har du grävt ner dig själv där... För ingen har påstått detta! Rolling Eyes

Vilket också förtydligar dina... problem... här inne... Laughing
    Secrist
    Secrist

Kunskapstest: Islam! - Sida 5 Empty Oj...

Inlägg  Secrist 2010-07-12, 01:27

Vet inte varför det skulle vara synd om mig överhuvudtaget...

He, he..Dao blir så upphetsad att stavningen fullständigt havererar. Hög puls ikväll? cheers
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-12, 01:29

Secrist skrev:Vet inte varför det skulle vara synd om mig överhuvudtaget...

He, he..Dao blir så upphetsad att stavningen fullständigt havererar. Hög puls ikväll? cheers

Tja... Har du ingen "saklig" kritik, så fungerar väl detta också... för dig... Laughing
    Secrist
    Secrist

Kunskapstest: Islam! - Sida 5 Empty Hamas

Inlägg  Secrist 2010-07-12, 01:35

och att Israel skulle vara en icke terroristisk stat ??

Lite fokusförskjutning ikväll kanske?
    Secrist
    Secrist

Kunskapstest: Islam! - Sida 5 Empty Kritik

Inlägg  Secrist 2010-07-12, 01:36

Tja... Har du ingen "saklig" kritik, så fungerar väl detta också... för dig...

Tja, när saklig kritik avfärdas som åsiktförtryck så blir det lite Moment 22 över det.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-12, 01:41

Secrist skrev:och att Israel skulle vara en icke terroristisk stat ??

Lite fokusförskjutning ikväll kanske?

ja .... om du vill leta fokusförskjutning rekomendrear jag dina egna inlägg, samt di blåa BH och mentalfallet
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2010-07-12, 01:44

Nu har fisten helt tappat stavningen också.

Förmodligen är de 4 röda hjärncellerna fullt upptagna med att kolla runt på alla trådar och skriva fler huvudlösa inlägg.

Synd du inte har 5 hjärnceller fist, då hade du kunnat spela på form och rv,s planhalva.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-12, 01:47

RedMentalCase skrev:Nu har fisten helt tappat stavningen också.

Förmodligen är de 4 röda hjärncellerna fullt upptagna med att kolla runt på alla trådar och skriva fler huvudlösa inlägg.

Synd du inte har 5 hjärnceller fist, då hade du kunnat spela på form och rv,s planhalva.

... och när mentalfallets oförmåga att debattera inte längre innehöll direkta personpåhopp, och okvädningsord ... så hittade han ett stavfel ... huvva !!!! Cool
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-07-12, 01:49

Det stavas huva.

Och dra ner den lite längre, en rekommendation som hela världen skulle må bra av.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-12, 01:50

RedMentalCase skrev:Det stavas huva.

Och dra ner den lite längre, en rekommendation som hela världen skulle må bra av.

Jag förstår att du är obildad nog att inte vet att "huvva" är dialekt" och utrycker förskräckt förvåning......

Cool
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-07-12, 01:53

Vetskap om lappfolkens ordvrängeri tillhör inte bildning, det är lyteskomik.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-12, 01:56

RedMentalCase skrev:Vetskap om lappfolkens ordvrängeri tillhör inte bildning, det är lyteskomik.

Du visar både på okunskap, ignorans och människoförakt, i inlägg på inlägg.....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-07-12, 01:59

Struntprat fist, det är bara du som önskar att det är så.

F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-12, 02:00

RedMentalCase skrev:Struntprat fist, det är bara du som önskar att det är så.

Nej !
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-07-12, 02:00

Jo.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-07-12, 02:03

Fråga 1: Nyanlända invandrare måste i Holland underteckna ett integrationskontrakt med staten. Före detta immigrationsminister Rita Verdonk föreslog också en plikt till alla invandrare att bära ett "integrationsmärke" på kläderna.

SANT

Fråga 2: "Vi är, över allt annat, ett europeiskt folk av den vita rasen, av grekisk och latinsk kultur och kristne tro/.../ Muslimerna - har ni sett dem, med deras turbaner och djellabas) Ni kan klart och tydligt se att de inte är franska!/.../ Försök blanda olja och vinäger. Skaka flaskan. Efter en minut skiljs de åt igen. Araber är araber, fransmän är fransmän."

Sagt av Jean Le Pen, ledare för front national i Frankrike.

SANT

Fråga 3: 57 procent av Tysklands muslimer tillmäter integration högsta betydelse.

SANT

Fråga 4: År 1994 har 2000 skolflickor någon form av slöja i Frankrike enligt franska inrikesministeriet. År 2003, ett år innan nationalförsamlingen lagstadgade om förbud mot alla "iögonfallande" religiösa symboler i offentliga skolor, hade antalet växt till 45 000.

Betvivlas

Fråga 5: Ahmad Waizy fick 2008 inte genomföra en internetbetalning på Skandiabanken. Han fick veta att det fanns en spärr i bankens system mot muslimskt klingande namn.

SANT

Fråga 6:"Men när det nu är en skam för kvinnan at klippa eller att raka av håret måste hon ha någon huvudbonad", står att läsa i Koranen, tjugofjärde suran.

FALSKT, detta återfinns i 1 Kor 11: 6

Fråga 7: Den demokratiska styrelseformen föredras av 98 procent av befolkningen i Egypten och Bangladesh, i Storbritannien av 78 procent.

SANT

Fråga 8: "Bunkeflostrand är en av de få sista utposterna i närheten av Malmö att fly till om man vill slippa araber inpå knutarna. Vad är det för mening at flytta hit en hoper araber som inte kan försörja sig, sannolikt är kriminellt belastade och inte har ett uns av vilja att anpassa sig utan endast ställer krav."

Sagt av ett par som 2001 protesterade mot att två familjer från Rosengård skulle få flytta in i en villa i Bunkeflostrand.

TROLIG

Fråga 9: "Vår nation är utvald av Gud och förordnad av historien att vara en förebild av världen."

Sagt av Ayatollah Khomeini, 1979.

FALSKT, orkar inte leta reda på originalet,

Fråga 10: 67 procent av befolkningen i USA instämmer i påståendet "bombningar ch andra attacker som avsiktligt riktas mot civila är aldrig berättigade". I Iran är motsvarande siffra 70 procent.

SANT
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-07-12, 02:30

Tänker på RMC:s avatar, boken "Animal Farm"!

Förövrigt en underbar bok, över beskrivningen om hur Sovjet fungerade!

Det ntressanta är första upplagans Förord, av författaren!

Kan någon gissa varför DET förordet inte finns med i de upplagor av boken som gavs ut av CIA? Wink

Svaret ligger nära Secrist hållning i denna frågan - att vissa saker inte skall få lyftas fra,! Wink

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 16:30