Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-07-08, 21:21

    Nu är jag inte SD själv, men tröttsamt är bara förnamnet när Ni ständigt associerar SD med Nazism.

    I videon nedan får man se videoklipp från rrättegången i Ryssland där en grupp tonårsnazister står åtalade för att både mord och överfall på invandrare.

    https://www.youtube.com/watch?v=_iOSUelrBcc&feature=related



    Lägg märke till skratten och hånflinen dessa åtalade bidrar till rättegången. Här pratar vi ren ondska!


    Senast ändrad av Ezzlirsk den 2010-07-09, 15:05, ändrad totalt 3 gånger
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Dao 2010-07-08, 21:36

    Nu var det ganska länge sedan man direkt jämförde SD med nazismen, faktiskt.

    På senare tid har man kritiserat deras politik, däremot - men jag förstår att ni gärna vill förskjuta debatten.

    Ni lever ju i stort sätt enbart på ert martyrskap, så DET vill ni ju inte mista!!! Laughing
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-07-08, 21:38

    Dao skrev:Nu var det ganska länge sedan man direkt jämförde SD med nazismen, faktiskt.

    På senare tid har man kritiserat deras politik, däremot - men jag förstår att ni gärna vill förskjuta debatten.

    Ni lever ju i stort sätt enbart på ert martyrskap, så DET vill ni ju inte mista!!! Laughing

    Jag är inte SD. Och med tanke på att till och med vänsternick på detta fora associerat MODERATERNA med nazisterna så är jag ju inte direkt helt ute och cyklar... Wink

    I övrigt, varför tror du att MILITANT nazism är så pass stor och utbredd i Ryssland?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Dao 2010-07-08, 23:46

    Ezzlirsk skrev:
    Dao skrev:Nu var det ganska länge sedan man direkt jämförde SD med nazismen, faktiskt.

    På senare tid har man kritiserat deras politik, däremot - men jag förstår att ni gärna vill förskjuta debatten.

    Ni lever ju i stort sätt enbart på ert martyrskap, så DET vill ni ju inte mista!!! Laughing

    Jag är inte SD. Och med tanke på att till och med vänsternick på detta fora associerat MODERATERNA med nazisterna så är jag ju inte direkt helt ute och cyklar... Wink

    I övrigt, varför tror du att MILITANT nazism är så pass stor och utbredd i Ryssland?

    OK - DE, då!

    Faktum är att ingen av sd-förespråkarna på detta forumet har lyckats hävda något annat än sin martyrskap, trots att många velat debattera deras POLITIK!

    Nej - du är inte ute och cyklar HELT, då även moderaterna har lite att skämmas för, vad de gjorde under 30-talet...

    Högerfascism är stark i HELA Östeuropa, och det är givetvis som en konsekvens av den överkörning dessa människor drabbades av från väst, när muren föll!

    Det är ganska naturligt, och en av skälen till att jag var mycket orolig när muren revs så snabbt!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Infra 2010-07-09, 02:23

    Kkostymnazisterna inom SD har ett arv av nazism som inte
    går att tvätta bort. Att de stoppat undan svastikan
    befriar dem inte från från nazismens vidriga brott
    (Hitler var dum). Bara det faktum att man så mangrant ställer
    sig bakom terrorsten israel vars rykte fläckas av så många
    fascistiska illdåd pratar sitt tydliga språk. Alla företrä-
    dare för partiet har sina rötter i den politiska mylla som bar nazismens
    prägel under deras ungdomsår.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Infra 2010-07-09, 02:27

    Zlisk plitade:

    "Nu är jag inte SD själv......"

    Tillåt oss alla samfällt på sajten fyra av ett leende
    Smile
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Infra 2010-07-09, 02:36

    Zlisk plitade.

    "Man får även se en kort video när dem hoppar på invandrare på gatan.

    Lägg märke till skratten och hånflinen dessa åtalade bidrar till rättegången. Här pratar vi ren ondska!"

    Ja. Det fåminner om Bibi Natanjahus flin när han ödelägger
    Palestinska hem eller eller anställer massmord på
    palestinska civilister. Jag har en bild på honom med detta sne
    hånflin. jag kallar bilden "Satans leende. Vill du se?






    http://www.expressen.se/Nyheter/1.2046576/palestinier-men-tillat-blojor-da



    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Satansleende
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-07-09, 14:56

    Infra skrev:Zlisk plitade.

    "Man får även se en kort video när dem hoppar på invandrare på gatan.

    Lägg märke till skratten och hånflinen dessa åtalade bidrar till rättegången. Här pratar vi ren ondska!"

    Ja. Det fåminner om Bibi Natanjahus flin när han ödelägger
    Palestinska hem eller eller anställer massmord på
    palestinska civilister. Jag har en bild på honom med detta sne
    hånflin. jag kallar bilden "Satans leende. Vill du se?






    http://www.expressen.se/Nyheter/1.2046576/palestinier-men-tillat-blojor-da



    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Satansleende

    Finns det någon som förnekar Israels brott? Inte jag i alla fall! Jag vill mer diskutera nazismen i Ryssland, hur den kan vara så omfattande med tanke på hur mycket folket lidit på grund av andra världskriget...

    Sponsored content


    Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister! Empty Sv: Sluta jämföra SD med nazism - Här har ni RIKTIGA nazister!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:37