Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
formsvackan
F.I.S.T
R.O.F.L
RedMentalCase
8 posters

Rödgröna vill höja skatten för 3 (tre !!!) miljoner löntagare.

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Rödgröna vill höja skatten för 3 (tre !!!) miljoner löntagare. - Sida 3 Empty Sv: Rödgröna vill höja skatten för 3 (tre !!!) miljoner löntagare.

Inlägg  F.I.S.T 2010-06-23, 12:34

RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Varför röda regeringar i allmänhet lånar mer, och missköter ekonomi är uppenbar för alltfler över hela Europa
    Länk, källa ?

Länk ,källa till valresultat och opinionsundersökningar menar du,
    följer du överhuvudtaget med alls i dagspolitk ?
    Varför ger du dig in i diskussioner där du hela tiden blir överkörd.

uppenbarligen är det ju du som gör det, eftersom du inte kunde backa upp det påståendet du gör. Man måste inte ha länk el källa till allt man skriver, tex värderingar och samhällsproblem, och olika individers situation... men när man påstår det du gör... bör man nog kunna backa upp det Cool

Det börjar snart bli löjligt att överhuvudtaget behöva läsa dina inlägg, jag backar ju upp, trots att det hör väl till allas skyldghet att hålla sig ajour med vad som händer i dagspolitiken, vem kan missa vad som står i tidningar och ses på TV var och varannan dag?,
    vänsteristerna ??Smile

Så när du kommer med påståenden om röda regeringar som inte stämmer, är det inte din sak att visa var du fått detta ifrån ?? .. utan du hänvisar till att folk ska läsa tidningarna ... ja du är en rolig en du ... du är rolig när du menar allvar, och tråkig när du skämtar Cool
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Rödgröna vill höja skatten för 3 (tre !!!) miljoner löntagare. - Sida 3 Empty Sv: Rödgröna vill höja skatten för 3 (tre !!!) miljoner löntagare.

Inlägg  RedMentalCase 2010-06-23, 12:38

Du grönsaken, jag har aldrig påstått nåt om röda regeringar som inte stämmer i denna diskussion.

Och visst , jag hävdar att om man ska delta i en politisk debatt så bör man ha någorlunda koll på samtiden.

Du tycks uppenbarligen ha uppfattningen att du ska sitta här och behöva bli upplyst om hur det ser ut utanför ditt fönster, grönsak.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-06-23, 12:48

RedMentalCase skrev:Du grönsaken, jag har aldrig påstått nåt om röda regeringar som inte stämmer i denna diskussion.

Och visst , jag hävdar att om man ska delta i en politisk debatt så bör man ha någorlunda koll på samtiden.

Du tycks uppenbarligen ha uppfattningen att du ska sitta här och behöva bli upplyst om hur det ser ut utanför ditt fönster, grönsak.

Tror du att du förstärkte ett argument utan uppbackning genom att använda öknamnet grönsaken två gånger ??? Laughing ... fortfarande ingen uppbackning av påståendet ser jag Very Happy
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-06-25, 10:29

F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Du grönsaken, jag har aldrig påstått nåt om röda regeringar som inte stämmer i denna diskussion.

Tror du att du förstärkte ett argument utan uppbackning genom att använda öknamnet grönsaken två gånger ??? Laughing ... fortfarande ingen uppbackning av påståendet ser jag Very Happy

Vi kan ju enas om att han inte skulle bli långvarig i riksdagshuset med sina öknamn...lösrycka citeringar och direkta lögner
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-06-25, 12:09

Fortfarande finns uppbackningen, om fist och tweward hade varit kapabla till att läsa.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-06-25, 12:37

"stämmer i denna diskussion" ? Det vore bättre om dina påståenden stämde med verkligheten Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-06-25, 12:39

formsvackan skrev:
    "stämmer i denna diskussion" ? Det vore bättre om dina påståenden stämde med verkligheten Very Happy

Vilket de gör,
    dock lär de aldrig stämma med din " verklighet" som innefattar bankirism och ett ickexisterande AlQaida, samt en massa kommunskit länder som inte är/var är kommunskitiska...

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-06-25, 16:43

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Vilket de gör,
    dock lär de aldrig stämma med din " verklighet" som innefattar bankirism och ett ickexisterande AlQaida, samt en massa kommunskit länder som inte är/var är kommunskitiska...

Appropå bankirism. Det är inte bara jag som vill minska bankirernas makt över oss vanliga dödliga Very Happy

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article7368590.ab

Stor finansreform begränsar banker

Washington. USA:s kongress enades på fredagen om en historisk reform av finansmarknaden för att undvika framtida finanskriser.

bland annat att skapa en myndighet som får ett starkt mandat att skydda konsumenter mot finansinstituten.
    I slutförslaget kringskärs möjligheten för banker och finansinstitut att ägna sig åt riskfylld spekulationshandel.

Dessutom hindras banker till viss del att spekulera för enbart egen vinning.

Al-Qaida får vi fortsätta med en annan gång, nu väntar nubben.

Glad midsommar på dig sunny
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-06-25, 16:46

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Vilket de gör,

Appropå bankirism. Det är inte bara jag som vill minska bankirernas makt över oss vanliga dödliga Very Happy

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article7368590.ab

Stor finansreform begränsar banker

Washington. USA:s kongress enades på fredagen om en historisk reform av finansmarknaden för att undvika framtida finanskriser.

bland annat att skapa en myndighet som får ett starkt mandat att skydda konsumenter mot finansinstituten.
    I slutförslaget kringskärs möjligheten för banker och finansinstitut att ägna sig åt riskfylld spekulationshandel.

Dessutom hindras banker till viss del att spekulera för enbart egen vinning.

Al-Qaida får vi fortsätta med en annan gång, nu väntar nubben.

Glad midsommar på dig sunny

Detsamma.

Fast några av oss ska också jobba in ärliga skattepengar imorgon till allmänna. Ärligt är ju också ett totalt främmande ord för tjyven skattetjuven gustavander/rmc pappan som även ljuger för sin barn.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-25, 18:00

Va har Mr.Mental små mentaler också?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:41