De första trogna rojalisterna har redan börjat samlas, de har 12 timmars väntan på kronprinsessparet.
Hurra
Hurra
Kakmonstret skrev:De första trogna rojalisterna har redan börjat samlas, de har 12 timmars väntan på kronprinsessparet.
Hurra
ANNA2LINK skrev:Kakmonstret skrev:De första trogna rojalisterna har redan börjat samlas, de har 12 timmars väntan på kronprinsessparet.
Hurra
Jag fattar inte hur du kan tjata om detta om och om igen i hur många trådar som helst. Du Kakan hjälper till så att man tröttnar på allt detta. Inte nog med att det tjatas överallt i tidningar, radio och tv...
Starta inte en till tråd om det nu. Det räcker!!! Ingen skriver ju direkt i trådarna heller som du märker och jag förstår varför.
Jag tycker att det är kul för kronprinsessan och Daniel att dom gifter sig i dag, det är roligt för hela landet. Men allt detta hysteri runt detta och alla dessa kostnader som det för med sig är onödigt mycket...
Hoppas att du inte startar mer trådar om detta nu för som sagt många har tröttnat på allt detta bröllopp innan det ens har börjat även härinne...
theward skrev:ANNA2LINK skrev:Kakmonstret skrev:De första trogna rojalisterna har redan börjat samlas, de har 12 timmars väntan på kronprinsessparet.
Hurra
Jag fattar inte hur du kan tjata om detta om och om igen i hur många trådar som helst. Du Kakan hjälper till så att man tröttnar på allt detta. Inte nog med att det tjatas överallt i tidningar, radio och tv...
Starta inte en till tråd om det nu. Det räcker!!! Ingen skriver ju direkt i trådarna heller som du märker och jag förstår varför.
Jag tycker att det är kul för kronprinsessan och Daniel att dom gifter sig i dag, det är roligt för hela landet. Men allt detta hysteri runt detta och alla dessa kostnader som det för med sig är onödigt mycket...
Hoppas att du inte startar mer trådar om detta nu för som sagt många har tröttnat på allt detta bröllopp innan det ens har börjat även härinne...
han lovar mkt, men håller lite, påminner om en viss Allians
Kakmonstret skrev:Jag tror jag tog över 200 bilder med kameran idag.
Hurra
Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Jag tror jag tog över 200 bilder med kameran idag.
Hurra
Hade du haft något annat än kamera att ta bilder med hade det varit värt att hurra. Men, vad är så märkvärdig med att använda kamera för att ta bilder?
Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Jag tror jag tog över 200 bilder med kameran idag.
Hurra
Hade du haft något annat än kamera att ta bilder med hade det varit värt att hurra. Men, vad är så märkvärdig med att använda kamera för att ta bilder?
redalert skrev:Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Jag tror jag tog över 200 bilder med kameran idag.
Hurra
?????????????????????????
Redvictory skrev:
du är ju inte den vassaste kniven om man säger så!
Kakmonstret skrev:Så Regndrottning skulle hurrat om jag tog bilder med mobilen?
Undrar vi får uppleva den dagen någon vänsteridiot lyckats tänka med hjärnan.
MartinLindgren skrev:[color=yellow]Jag är säker på att det är omöjligt att städa av stockholms hela innerstad efter en halv miljon människor på några timmar så inte ett spår syns efter dom![/b]