+4
Redvictory
theward
marxisten
Sossar-e-lata
8 posters
Vem tror överhuvud taget att Mona kommer bli statsminister???
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
Finns det så dumma människor!? om man inte kan ta hand om sin egen ekonomi, se till att bilar är skattade & besiktigade, betala TV licens, inte stjäla skattepengar till egna räkningar etc etc etc, hur kan man då få representera Sverige!?? det mest banala saker klarar inte Mona, ändå vill vissa att hon ska representara vårt land, sjukt!! men man såg ju häromdagen när de som är rika och håller Sverige på fötter fick uttala sig, ingen av 45000 tillfrågade skulle rösta på sossriet, det visar ju att dem som kan och vet inte vill ha fiffelMona, men bidragsligan här som anser fiffel ok vill.......patrask är vad ni är, sitter här hela dagarna på andras bekostnad!!
marxisten- Antal inlägg : 5060
Sossar-e-lata skrev:Finns det så dumma människor!? om man inte kan ta hand om sin egen ekonomi, se till att bilar är skattade & besiktigade, betala TV licens, inte stjäla skattepengar till egna räkningar etc etc etc, hur kan man då få representera Sverige!?? det mest banala saker klarar inte Mona, ändå vill vissa att hon ska representara vårt land, sjukt!! men man såg ju häromdagen när de som är rika och håller Sverige på fötter fick uttala sig, ingen av 45000 tillfrågade skulle rösta på sossriet, det visar ju att dem som kan och vet inte vill ha fiffelMona, men bidragsligan här som anser fiffel ok vill.......patrask är vad ni är, sitter här hela dagarna på andras bekostnad!!
Konstigt att de rika inte vill ha Sossar, sossarna försämrar ju för överklassen! Det bevisar väl inget att den största gruppen högerväljare i landet inte vill ha Mona som statsminister!
F.ö. skulle jag vilja ha länk till det att INGEN skulle rösta på S. Jag menar sossarna är största parti i landet.
theward- Antal inlägg : 6709
Sossar-e-lata skrev:Finns det så dumma människor!? om man inte kan ta hand om sin egen ekonomi, se till att bilar är skattade & besiktigade, betala TV licens, inte stjäla skattepengar till egna räkningar etc etc etc, hur kan man då få representera Sverige!?? det mest banala saker klarar inte Mona, ändå vill vissa att hon ska representara vårt land, sjukt!! men man såg ju häromdagen när de som är rika och håller Sverige på fötter fick uttala sig, ingen av 45000 tillfrågade skulle rösta på sossriet, det visar ju att dem som kan och vet inte vill ha fiffelMona, men bidragsligan här som anser fiffel ok vill.......patrask är vad ni är, sitter här hela dagarna på andras bekostnad!!
Du mår inte bra....
theward skrev:Sossar-e-lata skrev:Finns det så dumma människor!? om man inte kan ta hand om sin egen ekonomi, se till att bilar är skattade & besiktigade, betala TV licens, inte stjäla skattepengar till egna räkningar etc etc etc, hur kan man då få representera Sverige!?? det mest banala saker klarar inte Mona, ändå vill vissa att hon ska representara vårt land, sjukt!! men man såg ju häromdagen när de som är rika och håller Sverige på fötter fick uttala sig, ingen av 45000 tillfrågade skulle rösta på sossriet, det visar ju att dem som kan och vet inte vill ha fiffelMona, men bidragsligan här som anser fiffel ok vill.......patrask är vad ni är, sitter här hela dagarna på andras bekostnad!!
Du mår inte bra....
Har du insett det först nu TW?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Du är så otroligt patetisk din impotente lillsnopp! Mona kan bli stadsminister
nästa val! kanske inte på sina meriter men i jämförelse med sittande pajaser så
kan hon framstå som en gudinna! nu kan du bädda ner dig i ditt lilla solkiga pojkrum igen S-E-L!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Nu är du ute på hal is igen S-e-L, vad yrar du om,kallar du oss andra för patrask?
Börjar finansen backa, har du inte fått hinka skumpa på ett tag nu,eller vill inte dingelingen gå dig till mötes?
Du har i så fall mitt deltagande, kan ju inte vara lätt och sitta där ute i Djursholm utan skumpa och taskig dingeling!
Börjar finansen backa, har du inte fått hinka skumpa på ett tag nu,eller vill inte dingelingen gå dig till mötes?
Du har i så fall mitt deltagande, kan ju inte vara lätt och sitta där ute i Djursholm utan skumpa och taskig dingeling!
Redvictory skrev:Sossar-e-lata skrev:Finns det så dumma människor!? om man inte kan ta hand om sin egen ekonomi, se till att bilar är skattade & besiktigade, betala TV licens, inte stjäla skattepengar till egna räkningar etc etc etc, hur kan man då få representera Sverige!?? det mest banala saker klarar inte Mona, ändå vill vissa att hon ska representara vårt land, sjukt!! men man såg ju häromdagen när de som är rika och håller Sverige på fötter fick uttala sig, ingen av 45000 tillfrågade skulle rösta på sossriet, det visar ju att dem som kan och vet inte vill ha fiffelMona, men bidragsligan här som anser fiffel ok vill.......patrask är vad ni är, sitter här hela dagarna på andras bekostnad!!
kan hon framstå som en gudinna! nu kan du bädda ner dig i ditt lilla solkiga pojkrum igen S-E-L!
Bara för att förtydliga min ståndpunkt...
jag gillar inte Mona alls
Men alliansen vill jag definitivt inte ha 4 år till
theward skrev:Redvictory skrev:Sossar-e-lata skrev:Finns det så dumma människor!? om man inte kan ta hand om sin egen ekonomi, se till att bilar är skattade & besiktigade, betala TV licens, inte stjäla skattepengar till egna räkningar etc etc etc, hur kan man då få representera Sverige!?? det mest banala saker klarar inte Mona, ändå vill vissa att hon ska representara vårt land, sjukt!! men man såg ju häromdagen när de som är rika och håller Sverige på fötter fick uttala sig, ingen av 45000 tillfrågade skulle rösta på sossriet, det visar ju att dem som kan och vet inte vill ha fiffelMona, men bidragsligan här som anser fiffel ok vill.......patrask är vad ni är, sitter här hela dagarna på andras bekostnad!!
Samma här! Mona är inte bra men i jämförelse med Allianpajaserna är hon en gudinna!
Redvictory skrev:theward skrev:Redvictory skrev:Sossar-e-lata skrev:Finns det så dumma människor!? om man inte kan ta hand om sin egen ekonomi, se till att bilar är skattade & besiktigade, betala TV licens, inte stjäla skattepengar till egna räkningar etc etc etc, hur kan man då få representera Sverige!?? det mest banala saker klarar inte Mona, ändå vill vissa att hon ska representara vårt land, sjukt!! men man såg ju häromdagen när de som är rika och håller Sverige på fötter fick uttala sig, ingen av 45000 tillfrågade skulle rösta på sossriet, det visar ju att dem som kan och vet inte vill ha fiffelMona, men bidragsligan här som anser fiffel ok vill.......patrask är vad ni är, sitter här hela dagarna på andras bekostnad!!
Samma här! Mona är inte bra men i jämförelse med Allianpajaserna är hon en gudinna!
Dock är S alldeles för lama för min smak, men dock bättre än alliansen!
SiP- Antal inlägg : 4427
Allvarligt, vem tror att sel har åldern inne att ens rösta??
Antagligen är han 11-12 år och tycker att pappa är rikast och ballast i världen bara för att har en båt som kostar 10000 på blocket....
Stackars Ensamma Loser = S-E-L.....
Antagligen är han 11-12 år och tycker att pappa är rikast och ballast i världen bara för att har en båt som kostar 10000 på blocket....
SiP skrev:Allvarligt, vem tror att sel har åldern inne att ens rösta??
Annars bevisar ha ju ytterst effektivt de flesta fördomar mot 08:or med råge!
SiP skrev:Allvarligt, vem tror att sel har åldern inne att ens rösta??
Där är vi rörande överens Sip!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Mona som statsminister...då går det snabbt utför för landet svedala!!
Sverige har för få välbärgade människor och alldeles för många av de som är avundsjuka på de som har.
Sverige har för få välbärgade människor och alldeles för många av de som är avundsjuka på de som har.
DMustaine skrev:Mona som statsminister...då går det snabbt utför för landet svedala!!
Sverige har för många. Vi skall i så stor mån som möjligt utrota klasskillnader, inte uppmuntra de.
[quote="DMustaine"]Mona som statsminister...då går det snabbt utför för landet svedala!!
Sverige har för få välbärgade människor och alldeles för många av de som är avundsjuka på de som har.[/quote
Och den klyftan har denna Allianspakt sett till att utöka! mer till de rika mindre till de fattiga!
Sverige har för få välbärgade människor och alldeles för många av de som är avundsjuka på de som har.[/quote
Och den klyftan har denna Allianspakt sett till att utöka! mer till de rika mindre till de fattiga!
Det viktiga för mig är inte klyftorna. Sossarna var ju rätt friska på att öka på klyftor också. Det viktiga är för mig att det finns förutsättningar för jobb och förutsättningar att klara sitt leverne med dessa jobb. Där har ju alliansen klart visat sig övermäktiga sosseriet. Det verkar viktigare för dig att klämma åt de som har än att främja för de som inte har. Typisk svensk jante!!
DMustaine skrev:Det viktiga för mig är inte klyftorna. Sossarna var ju rätt friska på att öka på klyftor också. Det viktiga är för mig att det finns förutsättningar för jobb och förutsättningar att klara sitt leverne med dessa jobb. Där har ju alliansen klart visat sig övermäktiga sosseriet. Det verkar viktigare för dig att klämma åt de som har än att främja för de som inte har. Typisk svensk jante!!
Jag har länge ansett sossarna övergett den klass de ska företräda, men för de anser jag de är bättre än borgerligheten.
Jo du förespråkar istället en ideologi som bevisligen verkligen inte fungerar!!
DMustaine skrev:Jo du förespråkar istället en ideologi som bevisligen verkligen inte fungerar!!
Det V står för idag är samma som S på 60-70 talet. och då jävla funkade det i Sverige!
- Inlägg 20
Marxisten
det visar bara hur okunnig du är, 60-70 talet var en tid då de rika kunde låna pengar i banken för att sen få dra av 90% i deklarationen som de arbetande som inte lånade massa slantar fick betala, och varför tror du Sverige hade världens högsta statsskuld under sossetiden? anser du det bra att göra av med pengar som inte finns och bara låna mer & mer? så som sossarna gjorde! varenda sosse har sagt att stora misstag begicks under den tiden, men du är för ung för att förstå! förresten du är väl född på 80-90 talet? vad vet du om 60-70? somna om din lilla vilsna kommunist.
Sossar-e-lata skrev:det visar bara hur okunnig du är, 60-70 talet var en tid då de rika kunde låna pengar i banken för att sen få dra av 90% i deklarationen som de arbetande som inte lånade massa slantar fick betala, och varför tror du Sverige hade världens högsta statsskuld under sossetiden? anser du det bra att göra av med pengar som inte finns och bara låna mer & mer? så som sossarna gjorde! varenda sosse har sagt att stora misstag begicks under den tiden, men du är för ung för att förstå! förresten du är väl född på 80-90 talet? vad vet du om 60-70? somna om din lilla vilsna kommunist.
Det är intresset för historia/samhällskunskap som gör en kunnig, inte när man är född...
Det ser vi lysade exempel på bland dina gelikar S-e-l, de är typ 30-50 år och det känns som de är födda igår
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
JAG tror att Sahlin blir statsminister!
Men jag ställer mig jävligt ambivalent till det. Jag anser att Sahlin är en belastning för SAP.
Jag hoppas bara att hon har bra rådgivare i bakgrunden samt starka medarbetare som kan sköta jobbet åt henne...
Det är ju politiken som skall avgöra valet, inte personen...
Men jag ställer mig jävligt ambivalent till det. Jag anser att Sahlin är en belastning för SAP.
Jag hoppas bara att hon har bra rådgivare i bakgrunden samt starka medarbetare som kan sköta jobbet åt henne...
Det är ju politiken som skall avgöra valet, inte personen...
Sossar-e-lata skrev:det visar bara hur okunnig du är, 60-70 talet var en tid då de rika kunde låna pengar i banken för att sen få dra av 90% i deklarationen som de arbetande som inte lånade massa slantar fick betala, och varför tror du Sverige hade världens högsta statsskuld under sossetiden? anser du det bra att göra av med pengar som inte finns och bara låna mer & mer? så som sossarna gjorde! varenda sosse har sagt att stora misstag begicks under den tiden, men du är för ung för att förstå! förresten du är väl född på 80-90 talet? vad vet du om 60-70? somna om din lilla vilsna kommunist.
Vad sägs som gått samhäll inriktning samhäll på gymnasiet? Och det är forskare som sagt de jag precis sa. V politik som idag är som sossarnas på 70-talet. Alla partier har gått mer åt mitten!
Låna pengar ska väl ni inte snacka om! Vilka är det som lånar för att sänka skatter?
- Inlägg 24
hehe har skogsmulle vaknat
och du är ett levande exempel på att allt ovan Uppsala skulle ges bort till Ryssland, det skulle gynna Sverige! för ni bara kostar för oss storstadsbor & gnäller gör ni också, i mysbrallor framför tvn när ni spelar Bingolotto.
- Inlägg 25
men lilla Marx
jag pratar om privatpersoner som lånade pengar och fick göra avdrag på 90% i deklarationen!